Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

@branik Onda u startu lokacijski uslovi nemaju veze sa terenom. Niti je to Dub, a ne znam ni gde su Dubci. Znam da na užičkoj strani postoji Volujac a na bajinobaštanskoj Zaglavak.
Merio sam od Malog Zvornika 97km+707m i meni ispada da je tačka ovde
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672299#p672299:t9c9o9o0 je napisao(la):
prostorni planer » 22 Okt 2019 11:56 am[/url]":t9c9o9o0]Dragane malo malo mi se cini da si sns bot.
Ti verujes u te price o incesticionim ciklusima?
Ne malo, već ti se mnogo pričinjava, a šta ja mislim o tako visprenim izjavama
bolje da prećutim, jer takve sumanute gluposti pišu samo oni bez argumenata.

I nije ovde pitanje šta ja verijum, već šta je rečeno od strane vrha vlasti u državi.
Pretpostavljam da se to odnosi na period 2020-2023god, tj. sledeći mandat, a
dok je mala cena kredita sa kamatom od 2-3%, trebalo bi što više investirati.
 
Da ti kazem Dragane realnu i iskrenu sliku o Bajinoj Basti jer sam pisao pregrst naucnih radova i poznajem odlicno infrastrukturu tog kraja i iz knjiga i iz prakse. To je grad u kom su gubici u vodovodnoj mrezi oko 50 %. Sada je pocela obnova puteva kroz sam grad koji spadaju u drzavne puteve prvog i drugog reda a koji nisu radjeni 30 tak godina. Mozes misliti na sta su licili, sahte su bile upale ili su strcale do 30 cm od nulte tacke kolovoza. Javna rasveta na glavnoj ulici mahom ne radi jer su kablovi u zemlji u prekidu od starosti. Semafore su jedva obnovili, a poslednjih dvadeset godina uglavnom nisu radili zbog neodrzavanja. Van gradskog naselja na mnogo mesta asfaltni putevi osteceni klizistima, kao i na drz putu II reda Rogacica-Valjevo preko debelog brda, to se samo naspe i ceka na asfalt godinama, nekada i desetinama godina. Put preko debelog brda od izgradnje krajem sedamdesetih nije rekonstruisan. Slicno je i preko kadinjace. Uglavnom se vozi kao veleslalom. Jedini delovi na debelom brdu koji su obnovljeni finansirani su od strane eu. Naslusali su se ljudi u tom kraju obecanja, od devedesetih kada je vladao DOS pa eu obecavala asfalt za dekratiju i "slobodne gradove" do danasnjih dana kada im je predsednik opstine "okorak" kog su uhapsili jer je proneverio cement koji je dobio za obnove posle poplava. Znaci cela opstina je pred kolapsom infrastrukturnim od vodovoda do energetike gde je 80% distributivne mreze u selima od bagremovih nakrivljenih bandera. Tako da nemoj da nam pricas bajke o investicionim ciklusima, jer ljudi nemaju osnovne uslove za zivot, a ne neke tunele i robne granicne prelaze, daj Boze da to bude, ali nek oni prvo srede glavnu ulicu i trg na kom mozes slomiti nogu, pa posle novi tuneli i mostovi, avioni i Ponikve...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672319#p672319:c8zteku4 je napisao(la):
prostorni planer » 22 Okt 2019 12:32 pm[/url]":c8zteku4]Tako da nemoj da nam pricas bajke o investicionim ciklusima, . .
Šta je tebi?!. . već sam ti napisao ko o tome "priča", a ja samo citiram.
Da li će da bude baš 10Mld evra za 4-5 godina, to niko ne zna, pa ni ja.
Kakva je situacija u regionu, to je sasvim drugo pitanje od investiranja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672293#p672293:d753dl5g je napisao(la):
drvopro » 22 Okt 2019 11:43 am[/url]":d753dl5g]Ako neko može da mi dešifruje gde je tačka izmeštanja trase 97+707,
odnosno da postavi tačke na mapi. .
file.php
U prvom postu sam dao link za "Plan detaljne regulacije", pa pogledaj na
"Materijal za preuzimanje" gde su razni planovi, nap. Planirana namena :
https://uzice.rs/javni-uvid-u-plan-deta ... dub-dubci/
 
Izvini ako sam te uvredio, ali pobegne covek na forum od pinka i informera i onda i ovde veruje neko u te bajke, a znas i sam da je ispunjenje obecanja drzavnih funkcionera poslednjih godina u procentima jednocifren broj. Nemoj da se cudis reakcijama ljudi jer u ovom kraju nista nije uradjeno ni ispunjeno preko 40 godina. Tu obilaznicu oko Uzica su barem tri puta gradili i sada kazes da rade projekat, pa koga oni zezaju, po kom projektu su do sada radili...
 
Nisam video, hvala. Ok, sad mi je jasno kuda će da ide put.
Put je u smeru ka Bajinoj Bašti mogao da bude i kraći za oko 1km ako ćemo da štedimo. Jer je u tom delu dobar i bez većih krivina.
 
prostorni planer":1r6emdw7 je napisao(la):
Izvini ako sam te uvredio, ..
Nisi ti mene uvredio, jer takvi likovi i ne mogu da me uvrede, pošto
je njihovo mišljenje bezvredno i samo pokušavaju da me provociraju.

Šta je ranije obećavano je potpuno irelevantno, jer nije bilo novca za
ispunjenje obećanja, a sada je sasvim druga situacija u vezi sa parama.

Svaki dobar projekat mogu da nam urade i finansiraju kineske firme, pa
je zato bitno da se ovde urade kvalitetni projekti za tunel i deo obilaznice.
 
Baš tako. O tome pišem čitavo pre podne. I taj put je praktično jedino potreban BB. Em je malo mesto, em nema industriju, em je u samom ćošku, em sa druge strane granice vlada još veća beda, a putevi nikakvi. Sa Užicem je za nijansu bolje stanje, jer je na magistrali i jer je osetno veće mesto, pa se nešto i dešava. Dve godine je blokiran put od Ča ka Ue, a ka Bašti, kao i da ne postoje. Ko bi došao da ulaže tu?
Tunel i novi put su neophodni, ali je isto tako neophodno da im se približi neki ozbiljan put. Do Požege ćemo i videti verovatno ap, a odatle kad krene dalje, merićemo decenijama. Crnogorci svoje parče verovatno neće završiti bar do 2030, a ni naša neće biti gotova mnogo pre. Ako ikada i bude.
Samo, ne razumem o kojim parana se sada priča. Odakle to sada postoje pare? "Daće" nam ih Kinezi, doči če njihove firme i ljudi i uradiće. A mi ćemo samo da lupamo recke na svaku sledeću mld koju se preko ovih trenutnih 30 zadužimo.
 
@prostorni planer
Malo si preterao, nije baš tako loše. Gore je, jer najvažniju činjenicu nisi izneo, postoji veliki pad u broju stanovnika. Obrazovani kadar se ne vraća, nema gde.
Pusti semafore, oni su tu radi polaganja vozačkog ispita, nikada ni nisu bili potrebni. Napravljena je čak i kružna raskrsnica zbog istog razloga, na čudnom i nepotrebnom mestu.
 
Pošto se pominje investicioni plan od 10 mlrd. EUR, da li se može gde pročitati?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672333#p672333:1frsezyk je napisao(la):
branik » 22 Okt 2019 01:07 pm[/url]":1frsezyk] Do Požege ćemo i videti verovatno ap, a odatle kad krene dalje, merićemo decenijama. (?!)
Nećemo "meriti decenijama", jer od Požege do Užica može da se gradi
kao Prva deonica AP, tj. sasvim nezavisno od nastavka prema Crnoj Gori.
. . . . .
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672338#p672338:1frsezyk je napisao(la):
drvopro » 22 Okt 2019 01:14 pm[/url]":1frsezyk]Pošto se pominje investicioni plan od 10 mlrd. EUR, da li se može gde pročitati?
https://www.ekapija.com/news/2598492/vu ... aobracajnu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672293#p672293:3hpl3huy je napisao(la):
drvopro » Uto Okt 22, 2019 11:43 am[/url]":3hpl3huy]
Ako neko može da mi dešifruje gde je tačka izmeštanja trase 97+707, odnosno da postavi tačke na mapi

Nađeš početak puta 28. To sve možeš na google maps da nađeš. Početak tog puta je kod GP Mali Zvornik.
https://www.google.com/maps/dir/44....44.4015446,19.1208529,15.5z/data=!4m2!4m1!3e0

Onda nađeš tačku koja je otprilike udaljena 97,7 km od početka tog puta.
https://www.google.com/maps/dir/44....2/@44.118581,19.3476345,10z/data=!4m2!4m1!3e0
Ili zumirano: https://www.google.com/maps/dir/44....3.9284999,19.7235315,13.25z/data=!4m2!4m1!3e0

Onda nađeš tačku koja je otprilike udaljena 112,7 km od početka tog puta.
https://www.google.com/maps/dir/44....4.1350819,19.2595953,10.25z/data=!4m2!4m1!3e0
Ili zumirano: https://www.google.com/maps/dir/44..../@43.8931356,19.7430451,13z/data=!4m2!4m1!3e0

Dakle, to je ovih 15 km između ove 2 tačke: https://www.google.com/maps/dir/43..../@43.9158864,19.7124499,13z/data=!4m2!4m1!3e0

Nadam se da radi ovo s linkovima, prvi mi je post :mrgreen:
 
Znam drvo pro za semafore i kruzni tok, ali ipak. Sto se tice struje i vode veruj mi da jeste tako, to su zvanicni podaci JKP 12 septembar i EPSa. Ti i ne znas koliko su cevi suplje i da voda odlazi u zsmlju jer ne vidis to. Sto se tice puteva znas i sam, pogotovu ka Valjevu preko debelog brda, a slicno je i sa svim asfaltnim putevima ka selima.
Dragane s tobom covek hoce i korektnu komunikaciju, izvini se, a ti nastavljas sa vredjanjem, bezvredno misljenje i sl. Slicno radis i na temi A2, ali dobro tvoj izbor...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672339#p672339:tbfct60n je napisao(la):
dragan » Uto Okt 22, 2019 12:14 pm[/url]":tbfct60n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672333#p672333:tbfct60n je napisao(la):
branik » 22 Okt 2019 01:07 pm[/url]":tbfct60n] Do Požege ćemo i videti verovatno ap, a odatle kad krene dalje, merićemo decenijama. (?!)
Nećemo "meriti decenijama", jer od Požege do Užica može da se gradi
kao Prva deonica AP, tj. sasvim nezavisno od nastavka prema Crnoj Gori.
Do Zlakuse pa na dalje da budemo precizni. ( ako se misli na AP Pozega - Kotroman, on nema vezu sa Ue)
Taj deo i nemq veze sq nastavkom ka CG,on zavisi od volje Turaka da finansiraju/ grade...a naravno posle mi gradjani vracamo kredit
 
Da, pogrešio sam u vezi CG, ali samo od nas zavisi da li i kada ćemo
graditi AP izmedju Požege i Užica, jer mogu to da finansiraju i Kinezi.

"p.planer" možda nisam dobro razumeo tvoj post, jer dosta odgovaram.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672348#p672348:2pmrfue3 je napisao(la):
dragan » Uto Okt 22, 2019 12:21 pm[/url]":2pmrfue3]Da, pogrešio sam u vezi CG, ali samo od nas zavisi da li i kada ćemo

graditi AP izmedju Požege i Užica, jer mogu to da finansiraju Kinezi.
Dragane, jel ti mislis neki potpuno nov pravac Pz - Ue? Ja ne znam da postoji ikakav plan za to.
Bice super kad bi do Zlakuse imali vezu sa delom Pz- Kotroman i kad bi uspeli Užičani da naprave duple trake,ali to je sve toliko daleko.... ni ne znamo dal ce se praviti do Kotromana
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672343#p672343:32fm25ku je napisao(la):
prostorni planer » Uto Okt 22, 2019 1:16 pm[/url]":32fm25ku]Znam drvo pro za semafore i kruzni tok, ali ipak. Sto se tice struje i vode veruj mi da jeste tako, to su zvanicni podaci JKP 12 septembar i EPSa. Ti i ne znas koliko su cevi suplje i da voda odlazi u zsmlju jer ne vidis to. Sto se tice puteva znas i sam, pogotovu ka Valjevu preko debelog brda, a slicno je i sa svim asfaltnim putevima ka selima.
Dragane s tobom covek hoce i korektnu komunikaciju, izvini se, a ti nastavljas sa vredjanjem, bezvredno misljenje i sl. Slicno radis i na temi A2, ali dobro tvoj izbor...

Nismo više u socijalizmu. Ako postoji problem sa vodom to treba da reši firma koja gazduje time. To nije nerešiv problem, može da se lokalizuje i rešava, cev po cev.
Što se bandera tiče, kakve veze ima od čega su? Mada, verujem, da si hteo nešto drugo reći. Ako poznaješ kraj, znaš da su sela razbijenog tipa, trčiš trčiš trčiš pa kuća, i tako redom. Možda misliš na to da nemaju kvalitetnu električnu energiju, 240V 50Hz? Ili možda na česte nestanke el. energije?
 
Tu priču zaista doživljavam kao Erdoganovu i AV bajku, pa neka to bude bavljanje politikom. Pa koliko to vozila ide ka Višegradu? Ne sećam se da tamo ikad idu dva vozila jedno za drugim.
BiH svaka nije zainteresovana da gradi još jedan krak ka Sarajevu, posebno ako neće obuhvatiti Goražde.
To je samo zamazivanje očiju za oriču zašto put ide ka Boljarima preko Pešteri, a ne preko Zlatibora. I onda tih 50km ka Kotromanu ponište lakšu trasu. A i pitanje je koliko je lakša i koliko će biti funkcionalna zimi.
Budimo realni, ovaj ćošak Srbije je i bog zaboravio. Tunel će možda i biti napravljen i više od toga, u dogledno vreme, teško da dobijemo.
Dva puta se radi put Požega - Užice za godinu i po. Dva leta ne može normalno da se priđe Užicu, a sad ćemo da pričamo o mostu preko kanjona Đetinje na obilaznici sa rasponom od oko 250m i visinom od preko 100 koji će koštati mnogo miliona. Užički kraj i previše ima magle da bi je još neko ovde prodavao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672351#p672351:2b2zn8s4 je napisao(la):
MiraC » 22 Okt 2019 01:26 pm[/url]":2b2zn8s4]Dragane, jel ti mislis neki potpuno nov pravac Pz - Ue? Ja ne znam da postoji ikakav plan za to.
Evo, ovo je insert iz Prostornog plana Užica u vezi Obilaznice.
Tu se vidi i AP "Višegrad - Užice - Požega" u dnu slike.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672354#p672354:cfz92l9z je napisao(la):
branik » Uto Okt 22, 2019 1:31 pm[/url]":cfz92l9z]Tu priču zaista doživljavam kao Erdoganovu i AV bajku, pa neka to bude bavljanje politikom. Pa koliko to vozila ide ka Višegradu? Ne sećam se da tamo ikad idu dva vozila jedno za drugim.
BiH svaka nije zainteresovana da gradi još jedan krak ka Sarajevu, posebno ako neće obuhvatiti Goražde.
To je samo zamazivanje očiju za oriču zašto put ide ka Boljarima preko Pešteri, a ne preko Zlatibora. I onda tih 50km ka Kotromanu ponište lakšu trasu. A i pitanje je koliko je lakša i koliko će biti funkcionalna zimi.
Budimo realni, ovaj ćošak Srbije je i bog zaboravio. Tunel će možda i biti napravljen i više od toga, u dogledno vreme, teško da dobijemo.
Dva puta se radi put Požega - Užice za godinu i po. Dva leta ne može normalno da se priđe Užicu, a sad ćemo da pričamo o mostu preko kanjona Đetinje na obilaznici sa rasponom od oko 250m i visinom od preko 100 koji će koštati mnogo miliona. Užički kraj i previše ima magle da bi je još neko ovde prodavao.
Tu se slažemo, put od Bele Zemlje (trokraka raskrsnica puta Užice - Čajetina - Kremna) do Kotromana je odličan i sa tri trake na usponima, i pust. Nepotreban je autoput.
Ali jeste po meni, bolja varijanta, umesto na Ivanjicu praviti put ka Užicu i Zlatiboru. Time, u neko dogledno vreme, ako bude potrebe, ikada, može se nastaviti put od Bele Zemlje ka Kotromanu. Posle Zlatibora imamo Novu Varoš, pa Priboj, pa Prijepolje. A šta je posle Ivanjice?
 
Drvo pro nemaju para da urade vodovodnu mrezu jer je skoro cela za zamenu. Sela poznajem odlicno i vec 20 godina postoji direktiva da se bagremove bandere moraju zameniti betonskim. Jel znas da u Pepelju su pored bagremovih postavljene betonske od strane stanovnika iz samodoprinosa i epsu je trebalo 7 godina da prebaci kablove na betonske. Zaseoci u Zarozju zimus mesecima nisu imali struju jer vetar i sneg obore desetine bagremovih bandera koje su postavljene pre 40 godina i potpuno su trule.
Branik naravno da je to AV i Erdogan prica, uradice auto put od Kuzmina do Sarajeva a od ovog drugog nema nista, to je receno samo da se smire duhovi u RS. Mislim meni je to i razumno jer kao sto sam pisao na temi A2 nema ni saobracaja koji bi trebao auto put na tom potezu. U pravu si i za petlju jel se duboko bese zove?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672339#p672339:223gbniv je napisao(la):
dragan » Uto Okt 22, 2019 1:14 pm[/url]":223gbniv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672333#p672333:223gbniv je napisao(la):
branik » 22 Okt 2019 01:07 pm[/url]":223gbniv] Do Požege ćemo i videti verovatno ap, a odatle kad krene dalje, merićemo decenijama. (?!)
Nećemo "meriti decenijama", jer od Požege do Užica može da se gradi
kao Prva deonica AP, tj. sasvim nezavisno od nastavka prema Crnoj Gori.
. . . . .
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672338#p672338:223gbniv je napisao(la):
drvopro » 22 Okt 2019 01:14 pm[/url]":223gbniv]Pošto se pominje investicioni plan od 10 mlrd. EUR, da li se može gde pročitati?
https://www.ekapija.com/news/2598492/vu ... aobracajnu

Ovde nema plana. Da je nešto napisano. sa iole više detalja. Ovo su nagađanja predsednika, ne 10 milijardi, nego možda i 12 milijardi EUR. Kao da priča o klikerima. Ja bih zaista pročitao plan makar imao i hiljadu strana. Baš me zanima ova problematika.
 
Branik, i ja mislim da je deo do Kotromana na dugom štapu. Ne znam prolazis li do Ue vise od ta dva puta, da vidis kako sad rade,polagano 3 semafora,kao da je maj. A da ne govorim da je na par mestq poleteo asflat na krqjevima kao da je kliziste. Bila prljava podloga i lose uradjeno. E sad neko je to platio ,neko je pare u dzep stavio i niko ne odgovara, barem ja ne znam.

Taj most ,vijadukt, tuneli i ostala građevinska cudesa se mogu napraviti - platis strucnjake i posle vracas kredit. Problem je sto se o nekim poslovima prica godinama i godinama, pa dok pocnu pq dok se zqvrseeeeee.....mi izgubismo decenije

@ Dragane
Mediji navode da se tu predviđa pet denivelisanih raskrsnica (Požega, Zlakusa, Mačkat, Kremna i Kotroman) i 13 nadvožnjaka, a trasa bi prošla pored Užica i Čajetine, na samo nekoliko kilometara od Zlatibora.
http://www.politika.rs/sr/clanak/394744 ... -i-proroka

Koliko sqm ja upoznata trasa je Zlakusa - Mackat a na ovoj kqtri vidim da stoji u uglu verovatno Krcagovo, ja nisam upoznata da tako blizu prolazi. Moguce je i da Ue vec sad pravi pristupni deo tj planira ,a da AP je dosta blize od Zlakuse mada i ona je nedaleko. U svakom slucaju ovo sve zavisi od turaka koji hoce vezu sandžaka i Bosne. Posto se Erdoganu klima fotelja, treba sacekati sve planove, potpisivanje kredita i neki opipljivi rok
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672343#p672343:6ykn6p5h je napisao(la):
prostorni planer » Уто Окт 22, 2019 1:16 pm[/url]":6ykn6p5h]Znam drvo pro za semafore i kruzni tok, ali ipak. Sto se tice struje i vode veruj mi da jeste tako, to su zvanicni podaci JKP 12 septembar i EPSa. Ti i ne znas koliko su cevi suplje i da voda odlazi u zsmlju jer ne vidis to. Sto se tice puteva znas i sam, pogotovu ka Valjevu preko debelog brda, a slicno je i sa svim asfaltnim putevima ka selima.
Dragane s tobom covek hoce i korektnu komunikaciju, izvini se, a ti nastavljas sa vredjanjem, bezvredno misljenje i sl. Slicno radis i na temi A2, ali dobro tvoj izbor...
Када у Ваљеву и Бајиној Башти пада ситна кишица, на Дебелом Брду је највероватније снег до колена. Много је специфичан и тежак за вожњу тај пут, а на први поглед изгледа веома лаган за прећи. Што се тиче инфраструктуре у Башти, нисам по граду приметио да су улице толико лоше (у поређењу са БГ).
 
Vrh