Šta je novo?

Ušće Kula 2 [Poslovni objekat | 28 000 m2]

... za vreme Branka Pešića.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542531#p542531:1csb7sg5 je napisao(la):
dishapaun » 04 Jun 2018, 08:12[/url]":1csb7sg5]Sveža od jutros.
file.php
Šta se pre nalazilo ovde, jel može mali podsetnik...?
 
На овој слици се види да је за ТЦ "Ушће" већ потребна реконструкција фасаде
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545338#p545338:uucxb756 je napisao(la):
mradulovic » 16 Jun 2018 06:09 pm[/url]":uucxb756]jel zna neko kada je napravljen poslednji prolaz u Beogradu? 70tih?80tih?

Последњи је онај код Сајма, пре 15-ак година.

Пролаз код Пирамиде је отворен деведесетих, али он је само откопан: дуж Јурија Гагарина, наиме, постоје још два затрпана пролаза, направљена кад и улица, за потребе преласка на другу страну коловоза у зони планираних метро-станица на вијадукту.
Колико претпрошле године (одонда нисам обилазио), у 45. блоку код Шкодиног салона се са тротоара кроз рупу (одрон) могло завирити у унутрашњост једног од тих подземних пролаза...
 
dakle u starom delu grada nije bilo novih prolaza, osim kod Sajma, 40 godina praktichno? malo je onda naivno da ubrzo naprave dodatne prolaze kod Usca ako im ne pada na pamet da naprave kod Doma Omladine ili ispod neke od ulica kod Slavije, ako ih vec kolektor sprecava da skroz naprave prsten.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545348#p545348:17ifdwcd je napisao(la):
dejjan » 16 Jun 2018 07:16 pm[/url]":17ifdwcd]Ako na Slaviji nije napravljen podzemni prolaz, onda i na drugim mestima može da se reši takvim istim genijalnim pomeranjem pešačkog dalje od raskrsnice.

Na Slaviji su rešavali problem automobilskog zagušenja, pa su pomerali pešake. Ovde je problem pešačkog saobraćaja, tj njegovog skraćenja i pojednostavljenja. Ovde već postoji podzemni prolaz ispod Mihajla Pupina. On rešava 1/4 problema.

Sadašnje rešenje je da pešak izađe iz autobusa i pređe Milentija Popovića na pešačkom prelazu pa uđe u podzemni ispod Mihajla Pupina pa izađe na pešački prelaz preko Ušća i onda ide u TC. A trebao je samo da pređe preko ulice.

Ne razumem ako ti predlažeš da se pomeraju pešački prelazi dalje u Milentija Popovića i u Ušću, šta to tačno znači? Jel treba i podzemni prolaz u Mihajla Pupina da se pomera? S kakvom idejom? Čovek je samo hteo da pređe ulicu.
 
A kod ušća nema automobilskog zagušenja, kako ga ti nazivaš?
I na Slaviji hoću samo da pređem ulicu...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546615#p546615:3o47dj67 je napisao(la):
sm4rk0 » 22 Jun 2018 09:29 am[/url]":3o47dj67]Evo i mog skromnog foto doprinosa:
https://photos.app.goo.gl/M9JV6nrp4iM2pcFJA
Album će se popunjavati vremenom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545386#p545386:3o47dj67 je napisao(la):
plećko » Sub Jun 16, 2018 11:48 pm[/url]":3o47dj67]
Šta se pre nalazilo ovde, jel može mali podsetnik...?
Tu je pre bio parking, a ispod podzemna garaža.

Хвала пуно! Делује да би ти могао бити неко ко ће бити наше "очи" на овом пројекту? :)
 
Имамо ли овде планове куле, колико ће бити подземних етажа?
 
Legao je prvi beton, odmah do postojeće kule (ova i ostale fotke su u albumu na Google Photos):
FTyaPp6tSuAomXAW6Bk29Sz5hFpusl3Wp0OVEwwEgAzMJm6IYbJOdvLbysjnRBrVjElMo1XddaFe69V9amG5A5Fiqp-CglylZ7Nu0zwVVbjD11Muv15WUYizh_aWdbk1JSX-OdKAi4g=w1920-h1081-no


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546618#p546618:hqknwnav je napisao(la):
Sarajevska » Pet Jun 22, 2018 10:44 am[/url]":hqknwnav]
Хвала пуно! Делује да би ти могао бити неко ко ће бити наше "очи" на овом пројекту? :)

Računajte na apdejt jednom sedmično.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547675#p547675:2xaa4omd je napisao(la):
sm4rk0 » 27 Jun 2018 02:55 pm[/url]":2xaa4omd]

Računajte na apdejt jednom sedmično.


Хвала пуно!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546615#p546615:2yscv4at je napisao(la):
sm4rk0 » 22 Jun 2018, 09:29[/url]":2yscv4at]Evo i mog skromnog foto doprinosa:
https://photos.app.goo.gl/M9JV6nrp4iM2pcFJA
Album će se popunjavati vremenom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545386#p545386:2yscv4at je napisao(la):
plećko » Sub Jun 16, 2018 11:48 pm[/url]":2yscv4at]
Šta se pre nalazilo ovde, jel može mali podsetnik...?
Tu je pre bio parking, a ispod podzemna garaža.

Podzemna garaža? Čija?
 
Valjda CK ( cebntralni komitet saveza komunista)
Sagrađena je 1964. godine kao „Palata društveno-političkih organizacija”, a u njoj se nalazilo sedište Centralnog komiteta Saveza komunista Jugoslavije pre nego sto su je Djindjic i njegovi pajtosi maznuli kao deo plena..
 
Koliko mi je poznato CK se temeljio na ploči kao i 6 kaplara, da li će i novu kulu temeljiti na ploči ili će praviti šipove?
 
Ne znam kada je sagrađena ali je garaža bila samo pola sprata ukopana i gornji sprat se video sa onog dela gde se iza tržnog centra obilazi put izdiže iznad zadnjeg ulaza u TC.

Vlasnik je, naravno, MPC.

Za temelje ušća smo nešto načuli, ali bez detaljnijeg objašnjenja tehnologije u ovoj temi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547713#p547713:3vmy50na je napisao(la):
Biciklistkinja » Sre Jun 27, 2018 6:49 pm[/url]":3vmy50na]Koliko mi je poznato CK se temeljio na ploči kao i 6 kaplara, da li će i novu kulu temeljiti na ploči ili će praviti šipove?

Negde '03 - '04 kada je Pera Matic "kupio" zgradu, krenuli su radovi na renoviranju ( tada je trzni centar tek bio u snovima ), radio sam preko omladinske zadruge na ciscenju, naravno u okviru Perine firme SECUT.. reon nas nekoliko je bila upravo ta podzemna garaza i sve sto se nalazi daleko od ociju javnosti, garaza je sama po sebi bila povelika za to vreme i potrebe ali..komunizam.. no, sa desne strane gledajuci iz pravca solitera ka sadasnjem trznom centru nalazi se gomila prostorija gde su pumpe za vodu, klimatizacija, kotlovi za grejanje, tehnicki kanali koji se prostiru duz vertikale cele zgrade, te nekoliko ogromnih sefova ( pitaj boga za sta su sluzili jerbo im je kvadratura kao iz banki prikazanih po filmovima ) .. mogao bi da cak i udarim pribliznu skicu po secanju.. inace zgrada se ipak temelji na sipovima, tacnije 4 komada i secam se da su mi pricali stariji zaposleni da su malo pred pocetak radova zgradu ispravljali zbog ostecenja nakon bombardovanja 99 jer je tipa bila nakrivljena koj stepen u neku stranu, te na tim sipovima sam kasnije video neke ogromne gumene "dampere" i kao tu su ubacivali pesak ili izbacivali isti ne bi li doterali zgradu u vinklu.. ( da prostite ako je ovo nekome nemoguce ili deluje smesno, prenosim samo ono sto sam tada cuo ) i jos jedan zanimljivi detalj.. iza kotlarnice koja je recimo skroz na kraju negde uz samu ivicu ako ne i unutrasnjosti trznog centra, nalazila su se jedna vrata iz kojih se ulazilo u tunel precnika par metara, legenda kaze da je taj tunel sluzio za "straftu" ako se nesto desi i po nekoj tada logici mislim da mu je pravac bio ka Brankovom mostu ili ka MSUB-u ( sto i nije nemoguce )
Zanimljivost koju takodje pamtim takodje je da je u toj garazi pored milion stvari iznetih iz zgrade bio i francuski lezaj, oooogromnih dimenzija, ono custom made, puno drvo, dusek na metar visine.. pretpostavljam kome je bio namenjen..ali Jovanki sigurno nije :D
 
Можда тунел до бивше гараже савезних органа испод рампе за прилаз Бранковом мосту. Има логике а подземне комуникације нису биле страна појава у СФРЈ.
 
Ne verujem da je to realno. Postojao bi neki snimak ili fotka. Naime, zbog tla, ne verujem da bi to bilo rađeno krticom već kopanjem pa zatrpavanjem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548244#p548244:blnvgf00 je napisao(la):
neone » 29 Jun 2018 11:24 pm[/url]":blnvgf00]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547713#p547713:blnvgf00 je napisao(la):
Biciklistkinja » Sre Jun 27, 2018 6:49 pm[/url]":blnvgf00]Koliko mi je poznato CK se temeljio na ploči kao i 6 kaplara, da li će i novu kulu temeljiti na ploči ili će praviti šipove?

Negde '03 - '04 kada je Pera Matic "kupio" zgradu, krenuli su radovi na renoviranju ( tada je trzni centar tek bio u snovima ), radio sam preko omladinske zadruge na ciscenju, naravno u okviru Perine firme SECUT.. reon nas nekoliko je bila upravo ta podzemna garaza i sve sto se nalazi daleko od ociju javnosti, garaza je sama po sebi bila povelika za to vreme i potrebe ali..komunizam.. no, sa desne strane gledajuci iz pravca solitera ka sadasnjem trznom centru nalazi se gomila prostorija gde su pumpe za vodu, klimatizacija, kotlovi za grejanje, tehnicki kanali koji se prostiru duz vertikale cele zgrade, te nekoliko ogromnih sefova ( pitaj boga za sta su sluzili jerbo im je kvadratura kao iz banki prikazanih po filmovima ) .. mogao bi da cak i udarim pribliznu skicu po secanju.. inace zgrada se ipak temelji na sipovima, tacnije 4 komada i secam se da su mi pricali stariji zaposleni da su malo pred pocetak radova zgradu ispravljali zbog ostecenja nakon bombardovanja 99 jer je tipa bila nakrivljena koj stepen u neku stranu, te na tim sipovima sam kasnije video neke ogromne gumene "dampere" i kao tu su ubacivali pesak ili izbacivali isti ne bi li doterali zgradu u vinklu.. ( da prostite ako je ovo nekome nemoguce ili deluje smesno, prenosim samo ono sto sam tada cuo ) i jos jedan zanimljivi detalj.. iza kotlarnice koja je recimo skroz na kraju negde uz samu ivicu ako ne i unutrasnjosti trznog centra, nalazila su se jedna vrata iz kojih se ulazilo u tunel precnika par metara, legenda kaze da je taj tunel sluzio za "straftu" ako se nesto desi i po nekoj tada logici mislim da mu je pravac bio ka Brankovom mostu ili ka MSUB-u ( sto i nije nemoguce )
Zanimljivost koju takodje pamtim takodje je da je u toj garazi pored milion stvari iznetih iz zgrade bio i francuski lezaj, oooogromnih dimenzija, ono custom made, puno drvo, dusek na metar visine.. pretpostavljam kome je bio namenjen..ali Jovanki sigurno nije :D
1. Dobrodošao
2. Hvala na informacijama
3. Daj skicu :)
 
Vrh