Šta je novo?

Trotoari

Sistem funkcionise. Opet sam prijavio ovaj hidrant i dobio sam ovaj odgovor.

Одговор Сек. за инспекцију, надзор и комуникацију: Поштовани, Обавештавамо Вас да ће Ваша представка примљена дана 26.07.2023. у 09,41 часова и заведена под 1133, бити приложена као допуна представци од 10.07.2023. године, заведене под бројем 974 и биће размотрена у складу са надлежностима комуналне инспекције града Београда.О свим предузетим мерама бићете благовремено обавештени

U pitanju je nepokosena trava oko hidranta!!!
 
Ne znam da li je ovo dobra tema, ali sta raditi sa ovakvim ljudima? Zvati pauka? Gde je ovde trotoar? U pitanju je Radoja Dakica u Zemunu.


viber_image_2023-08-04_16-51-40-372.jpg
viber_image_2023-08-04_16-51-39-671.jpg
 
Opcija A:
Sačekati da dune Košava i da podigne brisače u letu te možda iskrivi neki, pa sledeći put kada bilmez poželi da stane tu, da se zapita da li da rizikuje...

Opcija B:
Naručiti ili naći neke velike i teške žardinjere, napuniti ih zemljom i biljkama, i staviti tu tako da ne mogu da se penju.

images

Podrzavam oba pristupa.
Za ovaj drugi bi trebao grad da se angazuje, ali od toga nema 'leba. Pisao sam opstini par puta i dzaba sve.
 
Ma kakav grad i nadležni... 😄 Njih zabole, oni čak idu na to da se ukidaju trotoari i ivičnjaci. Na primer:
trotoar-ukinut-visnjicka-jpg.168334

IMG-20220722-020105.jpg

Nema od njih ništa.
Nego treba ljudi tu sami da poruče žardinjere i zemlju, pa neke noći kad nema nikog, možda ''prođe kamion'' kroz ulicu pa ''poispada'' par žardinjera iz njega taman duž trotoara.

Tako se završavaju stvari i problemi u današnjem Beogradu. Inače, ko čeka državu, samo će da potroši kako vreme, tako i živce i pare.


P.S.
Umesto žardinjera mogu i stubići, samo moraju da se nađu neki jaki i još bitnije - da se kvalietno ušrafe, u dobru podlogu, i da se zaštite šrafovi od korozije ili pak naknadnog vađenja.
 
Углавном су та паркирана кола од станара чија су околна дворишта. Зашто би неко сам себи укидао паркинг?
 
Има ту и перфиднији фазон где испред новоградње уместо зеленила или нечег корисног оставе паркинг место (без обзира на постојећу гаражу) а пошто је размак зграде од тротоара минималан паркирање кола на том "паркинг месту" подразумева да се цео тротоар блокира задњим делом аутомобила. Који је шатро паркиран на "приватном" месту испред зграде
 
Ово за брисаче сам присталица ако ће бити примњено ка свим возилима: и ка црвеном пежоу 208 са срцастим јастучићем који је паркирао у некој левој улици јер нема где да се парикриа, као и према бахатм власнику Хамера или геландевагена који је само искочио да купи бурек и блокира читав саобраћај у крају, јер осим бурека, треба још цигаре, а и да се пребаци са неколико речи са симпатичном продавачисом прњица која му је запала за око...

А тако, ја сам за жардињере. Инфраструктурно спречити павијане да праве срање.
 
Pa pričali smo o tome više puta na forumu. To je ovaj fazon:
_IMG_000000_000000.jpg

To je SNS uveo. Zgrade građene krajem 2000ih nemaju to ili imaju duža parking mesta koja ne prelaze preko trotoara.

Ovako se sad gradi širom Beograda. To je SNS fazon, jer lokalne i gradske vlasti sada to tolerišu. Čak se i ponose time jer onda mogu da kažu da ima više parking mesta u gradu i da se zgrade grade po propisima, sa dovoljno parking prostora.

I u takvim dilovima svi lepo profitiraju. Mislim svi umešani. Lokalne vlasti profitiraju od podmazivanja investitora i od hvaljenja da su obezbedili dovoljno PM. Investirori profitiraju jer prodaju polovična smandrljana parking mesta po punoj ceni. I na kraju donekle profitira onaj ko kupi to parking mesto. A na gubitku su svi ostali, odnosno jedno 99% društva, kojima se oduzimaju javne površine koje oni plaćaju i izdržavaju porezima.

Poseban, dodatni problem kod ovakve hohštaplerkso - urbicidske prakse je što u tom slučaju metoda "Košava" i metoda "žardinjere" ne mogu da rade. Jer je neko tamo uredno kupio to parking mesto i ima papire koji to potvrđuju. A sve i da se pokrenu prijave ili pak sudski sporovi oko toga, državno-partijski sistem nikada neće to sankcionisati i promeniti, jer mu nije u interesu. U njihovim očima, takvom trotoaru ne fali ništa a ljudi se samo bune radi bunta (i čuvenog hejta). I sve i da ye sutra premeri to i pošalje sudu oni bi odgovorili nešto u fazonu "došlo je do manjih odstupanja u građevinskoj liniji ili dužini Pm ali sve je u redu. A ako i ne bude, pišite Sekretarijatu za saobraćaj da vam iscrta linije po kolovozu, da dobijete na širini". I time se svaka rasprava i spor oko ovoga satiru u korenu.
 
Poslednja izmena:
NE treba ti ni takva zgrada, dovoljno je da imaš perionicu za skupe automobile, pa možeš da stavljaš aute kako hoćeš :)
uglavnom je trotoar zagradjen nekim mercedesima
Knjeginje zorke
Screenshot 2023-08-08 090045.png
 
Negde sam već napisao, ali ima nacrtan trotoar sa desne strane, posle on nestaje i prelaziš na drugu stranu gde je on nacrtan na drugoj strani i nstavalja dalje. Previše drame, a i ovo nije ulica već parking koliko vidim.
 
Ne znam kakva je ulica, ne poznajem taj kraj.

Ali ne treba praviti i tolerisati ovakve stvari jer one doprinose učvršćivanju onog bolesnog trenda koji je od nedavno uveden, da se trotoari na nekim mestima ukidaju a umesto njih crtkaju linije po kolovozu koje naravno niko ne poštuje.
 
Добро, ово дође као они прелази и стазе по гаражама и паркиралиштима тржних центара.
 
Tu se sad postavlja pitanje kako se taj prostor tu, ali i okolo, vodi. Da li kao ulica ili kao prilaz. I da li su novinari prećutali nešto.

Ali jeste činjenica da po gradu ukidaju trotoare i teraju pešake na kolovoze. Imamo i slike na forumu. Zato sam i okačio ovo. Vidim kakvi su ovi koji sada jašu i ne želim da im ove linijice postanu nova norma. Mislim još više. Neke ulice već i jesu izgubile trotoare.
 
Овде се лепо виде рампе. Господа новинари нека мало прошетају по Врачару.
 

У Батајници асфалтирање пешачких стаза


Асфалтирање пешачке стазе која се налази поред ОШ „Светислав Голубовић Митраљета” у Батајници приводи се крају, саопштено је из Општине Земун.

Након уређења пешачке стазе, грађанима овог дела Батајнице биће олакшано кретање и уједно подигнут ниво безбедности пешака, нарочито деце која похађају школу, као и свих учесника у саобраћају. Такође, почели су радови у Улици Станка Тишме, где се у дужини од 280 метара припрема подлога за асфалтирање пешачке стазе.

Радови се обављају на иницијативу Општине Земун, а у складу са Програмом уређења некатегорисаних путева.

fa134925853d38fdc1868b741244fc51_9039382441.JPG


 
Vrh