Mislim da pravite grešku što polazite od stava ''ali zašto uopšte da radimo to i to, kada možemo zakonima i nadležnim službama da rešimo neki problem?'' Paa... ne možemo.Očigledno je da postoje neke stvari i prakse koje se ovde ne menjaju, ili bar vlasti i nadležni nemaju nameru da ih menjaju.
Svima je jasno da kažnjavanja bahatog parkiranja putem kamera ili velikih policijskih akcija prosto neće biti (sem u odabranim izuzecima). Ne samo zbog toga što naši nadležni imaju dugu istoriju ku***bolje i inertnosti, nego iz prostog razloga što nemaju ni Grad, ni murija, ni izvršne službe - Parking servis, monteri i serviseri kamera, kontrolni centar, pa čak ni krivosuđe... ni vremena ni resursa da reše takav gigantski problem na nivou celog Beograda. E umesto da polazimo od toga šta bi bilo kad bi bilo, može da se iznese neki od predloga koji za promenu možda i imaju šanse da budu usvojeni od strane gradske uprave i primenjeni. Kao na primer ako im se iznese ova ideja o branicima na ivičnjacima koji lako, jeftino a efikasno odbijaju automobile da se penju na njih. Mislim da ne treba polaziti sa premisama ''u idealnim uslovima raditi to i to''. Nema leba od toga. Sve je ovde daleko i od prihvatljivog, a kamoli od idealnog. Zato treba predlagati rešenja u skladu sa onim što trenutno stanje omogućava.
Evo recimo, bude priča o istočnom delu grada i kržljavom saobraćaju u njemu i ljudi mi kažu ''a ma opušteno brate, ne treba nam to, UMP će to rešiti''. Pa... ne, zapravo neće.
Jer neće biti tog blesavog UMPa na desnoj obali Save još minimum 10 godina, a najverovatnije nikad. A grad samo što ne kolabira saobraćajno. Elem, umesto da se uzdam i nadam da će možda jednog dana tamo oko 2035. početi gradnja vijadukta prema Grčića Milenka... i to ako se poklope Venera i Merkur, održi politička stabilnost i najbitnije - obezbede velike pare za sve to (a svet u takvom k... da ne zna kako će ovu zimu da pregura a kamoli da se isčupa iz kriza), daj brate da uradimo ono što, uslovno rečeno, možemo sad i ovde - 1) sruši udžerice na potezu od Slavije do Vojislava Ilića; 2) proširi Makenzijevu, Cara Nikolaja, Mileševsku, Žičku i Grčića Milenka. 3) provedi novu trolejbusku mrežu i okretnice u tom delu grada i 4) uvedi nove linije. Ovde i sada. Koliko možeš. A to šta će da bude za 10, 15 godina, kako bi trebalo da bude, kako je idealno, šta kaže GUP, PDR, GUPR, SUPR, DUPR, Beograd 2030, Beograd 2040... ma pusti bre to. Sve je to postojano i istrajno taman koliko i principi čoveka koji vodi ovaj grad.
Lepe su bajke i mašte, ali mi se ovde valjda bavimo realnim stvarima i problemima i samim tim i realnim rešenjima.
Zato mislim da ne treba polazii od ''idealno bi bilo'' i ''šta bi bilo kad bi bilo''. Nego ako je očigledno da se neki problem neće rešiti na neki način još dugo, onda se krene od pristupa i razmišljanja šta se može uraditi ovde i sada, u ovim uslovima i s ovim mogućnostima. Inače nikad ništa neće biti promenjeno.