Šta je novo?

Trolejbusi

Interesantno je da ni Prag ni Bratislava nisu kupili Trollino 24 u ovakvom metrostyle izdanju, već običnu varijantu sa standardnim prednjim delom
 
2072 se malo zapetljao izgleda i napravio zastoj.
a77652d6e241cbd291a6f9494ed12e02.jpg
cbeb341023b36130966dd50b5718175d.jpg


Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Стигао је одговор од стране Секретаријата за јавни превоз на допис УГ Вратимо тролу 28 у којем су достављени резултати анкете "Да ли знаш како до Прокопа?".

Осим измене у такту линија и увођења новог стајалишта како би се избегао прелазак преко 110 степеника (што смо посебно наглашавали као проблем), постоји и трећа вест. А то је да се планира спуштање тролејбуса до улаза Прокопа када стигну возила са аутономијом!

Што се нас тиче као удружења, сматрамо да су ово врло позитивне вести за кориснике јавног превоза и надамо се да смо барем мало допринели да дође до оваквих одлука. Толико за сад :)
 
Ta ideja sa spuštanjem trolejbusa na Prokop prastara je, i datira još iz vremena kad je Prokop bio zamišljen kao veliki čvor na više nivoa. Moglo je to da se realizuje i ovako pored, čim je ukinuta glavna ž. stanica. Malo mreže, dve skretnice i nijw moralo svako vozilo da silazi dole. A stanarima okolnih zgrada skoro da je svejedno da li im je stajalište sa jedne ili druge strane
 
Mене је разочарало када су радили нову саобраћајницу до плоче Прокопа 2017. што тада нису урадили и контактну мрежу. Ово је добра вест, као и уопште што се набављају тролејбуси веће аутономије.
 
U redu, svaka vest je dobro došla, ali ovo je zbog čeda zvanog prokop. Ne bi me iznenadio eko 3 u narednih mesec dana, mada soko kreće u subotu. Svakako, galerija ne ide na voz.

Da me ne shvate pogrešno, 19 vraćen zbog vas, 709 glumi turističku liniju za tri ž stanice, a sve zbog novog voza. Ništa se ne radi bez politike...
 
Pritom jedna od retkih raskrsnica sa malo kvalitetnijom i ozbiljnijom mrežom i ovesnom opremom…
 
Dešava se. Nekada i pri manjim brzinama nastane lom, a nekad preživi neverovatno zatezanje i odskakanje. Kada se sabere prirodno njeno oscilovanje i sila zatezanja, eto problema.
Sezonski se mreža zateže i popušta, zavisno od vremena. Moguće je da je na kraju zime već malo zategnuta, vreme ponovo hladno, vetar, nezgodna kombinacija zbog prolaska trolejbusa, možda malo kriva neka trola glava ili stranica i eto...
 
Meni izgleda da je već tada 2017. godine odlučeno da se ukine trolejbuski podsistem pa je već odlučeno da se ne ulaže u novu kontaktnu mrežu do Prokopa. Pošto sam juče bio na Prokopu lako je uvesti trolejbuse to jest postaviti mrežu.
Ta ideja sa spuštanjem trolejbusa na Prokop prastara je, i datira još iz vremena kad je Prokop bio zamišljen kao veliki čvor na više nivoa. Moglo je to da se realizuje i ovako pored, čim je ukinuta glavna ž. stanica. Malo mreže, dve skretnice i nijw moralo svako vozilo da silazi dole. A stanarima okolnih zgrada skoro da je svejedno da li im je stajalište sa jedne ili druge strane
 
Pa? Kuda, na koju stranu? Uključenje, isključenje, ubrzavanje... Ništa neobično
 
Otvorene su ponude i kao što je već bilo reči stigla je jedna i to od Škode. Trenutno je status javne nabavke "pregled i ocena", a rok za donošenje odluke je 40 dana (do 20.04.).
 
Juče (4. IV '22.) sam se vozio sa trolom GB 2186 i pitao se kako ona uopšte ide. Unutra se raspada, što pokazuju i fotografije. Nisu najbolje, jer nisam uspeo da obe napravim dok je vozilo mirovalo. Vozač je toliko brzo vozio da smo svaki čas poskakivali i sav se tresao. Danas sam sa 34 išao ka Dragiša Mišović i u jednom trenutku je bio toliki haos da je kolona vozila bila u obe trake. Kada smo se približili raskrsnici sa Ljutice Bogdana, videh pomunutu trolu kako stoji malo posle raskrsnice, u smeru ka gradu. Pomislio sam da će se gužva brzo razići, čim dođe vozilo da odšlepa trolu, a taman dok obavim kupovinu u Maxi. Kada sam izašao iz Maxija, gužva je bila još veća. Nepregledna kolona vozila ka gradu u Neznanog junaka, Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića u oba smera haos. Ka gradu kolona vozila na delu koji vodi ka Belom dvoru, dok u suprotnom smeru obe trake zauzete, i tako sve od Dr Milutina Ivkovića do kružnog toka kod Dragiše Mišović. Nije neka velika gužva bila u Teodora Drajzera iz pravca Topčiderskog parka, ali zato jeste u Ljutice Bogdana iz pravca Autokomande. Nisam dugo čekao trolu na cstanici ka centru, kada su naišle tri trole, jedna za drugom. Ušao sam u drugu, koja je bila prazna. Sedam minuta smo stajali u mestu, na raskrsnici sa Ljutice Bogdana, tik uz ono razdelno ostrvo. Kada smo konačno uspeli da zaobiđemo pokvarenu trolu, videh da je došao majstor da je popravlja. Dodatni haos je napravio i autobus Laste, midibus, koji je iz Ljutice Bogdana skretao u Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića (smer ka gradu).

20220404_190529.jpg


20220404_190433.jpg
 
Ja iskreno ne znam da li nešto gore izgleda od trole 2185. Horor bukvalno.
 
Verovatno si mislio na ovog sa slike, 2175. Taj 2185 je još od prošle godine na remontu, ko zna kad će I da li će se vraćati.
 
Vrh