[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822102#p822102:3mpvg0rl je napisao(la):
Izmedju3i20karaktera » 10 Feb 2021 22:02[/url]":3mpvg0rl]Moram priznati da mi nije baš jasno zašto mi moramo da štitimo (baš ovih) par miliona evra. Još manje mi je jasno zašto je ovaj izaleđni krak mreže nekakav interes ostatka grada i ostalih korisnika trolejbuskih linija, pa čak ni stanovnika tog istog Dorćola. Tuda se može preusmeriti jedino 28 iole smislenom trasom, ali beskorisnom za one zbog kojih je linija uvedena - Zvezdarce i Palilulce. Sve ostalo je nastavljanje trenda pravljenja nekih karakuka od linija koje obilaze pola grada i ljude vode tačno tamo gde im ne treba. Još bih razumeo ovaj gnev da mi imamo razrađen plan za širenje trolejbusa po Mirijevu i Karaburmi i da trole čekaju sutra da krenu tamo. Ni njima nešto posebno ne treba veza sa Dorćolom, ali bih mogao da prihvatim da bi to bila smislena trasa za servisnu mrežu i uklj/isklj velikog broja trolejbusa iz tog dela grada. Ovako... ovi ljudi što se bune zapravo nesvesno rade u korist efikasnosti i opstanka trolejbuskog sistema.
Tačno tako. Sve češće viđam situacije da moramo da se prilagođavamo linijama gradskog prevoza, a ne one nama. I još smo došli u situaciju da se zbog bisera gradskih vlasti, poslednjih dvadesetak godina, delimo u nekakve tabore. Navešću par primera. Izmeštena je linija 94, zarad promocije Mosta na ADI, i ja sam direktno oštećen zbog toga. Kada sam rekao kako nije u redu da se to radi, kada je meni, a i stanovnicima naselja duž Borske ulice, bilo tako mnogo lakše i brže da presedaju na Sava centru ka linijama za Zemun, Bežanijsku kosu, Opštinu NBG i Savske blokove, neki su govorili kako nemam uopšte razloga da se žalim , jer mogu da se spustim do Steka / Hitne pomoći i tamo hvatam linije za ponute delove grada. Kada je pomenuto da nije u redu što je izmeštena linija 72 preko Bežanijske kose, kada i onako imaju brdo linija tamo, a stanovnici Stare Bežanije gube direktnu vezu sa Pariske komune i Fontanom, bilo je komentara kako je to neophodno, kako deca sa BK moraju da presedaju da bi došli do škole, a ovako ne moraju, kao i da se brže stiže do centra preko BK, a da se ionako ne vidi šta je problem da se preseda da se dođe do Fontane. Kada se spomenulo da sada može da se vrati linija 72 na staru trasu preko Vojvođanske ulice, pošto je uvedena 70 koja pokriva trasu zbog koje je 72 izmeštena, krenulo se sa komentarima kako linija 70 ne ide kasno uveče i ne ide ka centru, 72 ide i koristi je veliki broj stanovnika BK, da im je i ona potrebna kao veza sa centrom jer je nedovoljna 75...
Pa isto i kada su se stanovnici Čukaričke padine pobunili zbog izmeštanja 85 na Banovo brdo, koje je i bez nje imalo daleko bolji prevoz, bili su komentari kako se time ništa ne gubi, jer ionako Čakaričani imaju 89 koja ih vodi na NBG i mogu tamo da presedaju na 85.
A tek ovo sa trolejbusima što su zamislili, da se preseda na tramvaj na Slaviji, ili na prepune 26 i 27 kod Glavne pošte. Ne računam 24, koji je minibus i vrlo često prepun kad dođe kod pošte, tako u njega ne može da se uđe.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822118#p822118:3mpvg0rl je napisao(la):
Дошљак » 10 Feb 2021 22:26[/url]":3mpvg0rl]Да су радови бесмислени без новог терминуса и са најавом селидбе депоа - јесу. Да је могло то паметније да се уради, могло је. Могли су да спусте мрежу Француском улицом. Да су могли да боље поставе стубове носаче контактне мреже, уз постојеће стубове јавне расвете или да каче мрежу за зграде као по Врачару - могли су.
Али већ је постављена већина стубова, а за преостале су ископане јаме. Тако да су шансе да одустану од завршетка никакве. Оно за шта грађани треба да се изборе јесте да им се надокнаде паркинг места која су изгубили постављањем стубова.
:kk: Jedino se postavlja pitanje gde na drugom mestu iscrtati ta ukinuta parking mesta, kada je Donji Dorćol išpartan uzduž i popreko i igla nema gde da se udene, a o gradnji neke krštene garaže koja bi rešila jedan deo problema sa parkingom, da i ne govorim, to ne bi ni pretnjom gubitka sve imovine koju poseduju, odradili.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822094#p822094:3mpvg0rl je napisao(la):
Biciklistkinja » 10 Feb 2021 21:46[/url]":3mpvg0rl]Izgradnja mreže na Dorćolu ne vodi ukidanju vračarskih trola nego ukidanje vračarskih trola vodi ukidanje vračarskih trola, a izgradnja mreže na Dorćolu nekim novim linijama koje ne smeju biti na štetu postojećim. Ako ukinu vračarske trole gube sledeće izbore jer vračarske trole i 31 zahvataju četvrt Beograda za razliku od 28 koja je linija trećeg ranga.
Može na milion načina da se napiše, ali poenta je u tome da se fizički uklanja trolejbuska kontaktna mreža na potezu Kalemegdan - Slavija i kroz Svetogorsku i Makedonsku, nakon što se izgradi mreža do depoa na Dorćolu, obilaznim putem. A to može vrlo lako da se desi, završe se izbori i nakon što se pobedi na istim, krene se u realizaciju plana. Najbolji primer su poslednji izbori za gradonačelnika. Vrlo dobro su znali da je fitilj vezano za Vesića izgoreo, pa su zato postavili onog stelt Radojičića za kandidata i tako ponovo pobedili, na kraju stvari odradili onako kako su i zamislili.
Niti Vračarske linije zahvataju četvrt grada, niti je 28 linija trećeg ranga.
A svi koji pljuju Dorćolce i nazivaju ih nezahvalnicima koji se bune protiv širenja trolejbuske mreže ili branjenja zelenila i parking mesta, nesvesno podržavaju Vesićeve planove za uklanjanje kontaktne mreže na potezu Kalemegdan - Slavija i kroz Svetogorsku i Makedonsku.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822132#p822132:3mpvg0rl je napisao(la):
vucko » 10 Feb 2021 23:02[/url]":3mpvg0rl]A sve ovo što navodimo proizilazi iz toga da planovi saobraćaja nisu podložni javnoj raspravi niti izlaganju primedbi od strane zaintresovanih građana. Ako na placu gde je planirana kuća recimo na Zvezdari želimo da pravimo zgradu od 6 spratova a dozvoljeno je recimo 4 mora da se izmeni Plan detaljne regulacije koji mora da prođe javnu raspravu na kojoj će građani moći da daju svoje primedbe i da na kraju bude usvojen od strane skupštine Beograda, dok ako se ukida ili menja trasa linije gradskog prevoza ne postoji nikakva obaveza uzimanja u obzir mišljenja građana. Takođe, GUP-ovima nisu regulisane linije gradskog saobraćaja koje nisu šinske.
Dakle, potrebno je uvesti praksu javne rasprave u vezi izmena trasa linija gradskog saobraćaja i doneti plan koji će na duži vremenski period definisati pravce gradskih linija javnog prevoza, a ne da se jedno jutro probudim i ukinu mi 28.
Ako je viši interes u pitanju, sve postaje nebitno. Inače slažem se sa napisanim.