Šta je novo?

Trolejbusi

Odustali su od te mreže u Nemanjinoj kada su ukapirali da ne mogu završiti pre kraja radova na trgu Republike. Istim planom je bila predviđena i okretnica (skretnica) kod palate Albanije pa ne bi okretali na Slaviji...
 
Čestitamo svim radnicima međunarodni praznik rada. Hvala radnicima u javnom gradskom saobraćaju koji omogućavaju da ovaj grad funkcioniše iz dana u dan i bez kojih život u Beogradu ne bi mogao da se odvija. A kako bi se i svakodnevna gradska putovanja građana odvijala što normalnije, nastavljamo borbu za vraćanje trolejbusa 28 i očuvanje efikasnog ekološkog javnog prevoza u centru grada.
 

Prilozi

  • trola 2.jpg
    trola 2.jpg
    59,8 KB · Pregleda: 1.737
solecar":3a8rpyos je napisao(la):
Privremeno su odustali.
Nije raspisan novi tender za taj plan, a ni on nije predviđao skidanje mreže u Kralja Milana. Ideja o okretnici kod palate Albanija je čak i dobra, ako već ukidaju Studentski trg...
 
Najbolje da javno kazu kao ce da iskasape trole pa da se narod pobunu ovako sjeckaju po malo zaba se kuca i oni svoje sprovode...
 
Tako je uvek bilo do sada za sve što su radili i uvek oni to tako rade, to im je sistem.
Ipak postoje ljudi koji vide u kom pravcu otprilike idu stvari, posebno što su već poučeni prethodnim iskustvom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=733988#p733988:38kl6726 je napisao(la):
Dart » 01 Maj 2020 19:00[/url]":38kl6726]
solecar":38kl6726 je napisao(la):
Privremeno su odustali.
Nije raspisan novi tender za taj plan, a ni on nije predviđao skidanje mreže u Kralja Milana. Ideja o okretnici kod palate Albanija je čak i dobra, ako već ukidaju Studentski trg...
Ideja o okretnici kod Albanije OK, ali to i dalje nema veze sa onim o čemu se piše ovde. To što ti veruješ u tendere, rendere, i druga čuda, ne znači ama baš ništa i da si u pravu i će mreža zaista ostati takva kakva jeste. Što kaže only_long_hair_lady, poučeni iskustvom prethodnih događaja, postoje ljudi koji mogu da vide (pretpostave) u kom pravcu će se kretati razvoj događaja. Ono što je poenta cele ove rasprave je da je potreban ipak neki malo čvršći dokaz od tendera, plana i sl. stvari, da se zaista neće dirati mreža kroz Kralja Milana, Terazije, Makedonsku i Svetogorsku, da neće i 29 i 31 biti skraćeni do Slavije, da 41 neće zaobilazeći strogi centar da ide na Dorćol, kao i da ako se bude vratila 28, ona ide Venizelosovom i Žorža Klemensoa do okretnice na Dorćolu, takođe zaobilazeći strogi centar.
 
Iluzija je očekivati povratak 28 da ide starom trasom dok se ova ekipa na vlasti pita, naravno ne isključujem mogućnost da to neka nova buduća vlast promeni, ali kako sada stvari stoje, 28 će biti uvedena u novom obliku i to novom trasom preko Dorćola... time će uslišiti molbe ljudi koji su pokrenuli peticiju, a opet i sačuvati famozne kocke... samim tim to će im omogućiti manevarski prostor da sve ostale trole skrate do Slavije uključujući i 29...realno je da se u nekom narednom periodu uradi trolejbuska mreža i kroz Nemanjinu, mada im u ovom trenutku realno nije prioritet... pošto će izbori biti na leto, a ono svakako preti da bude veoma vruće po svim pitanjima, neka od ovih pitanja će sigurno imati epilog do datuma novih izbora...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Nikada to ljudi koji žive na Zvezdari neće prihvatiti kao 28. Jer to nije nikakva 28. Ne pruža im nikakvu vezu sa centrom i svim ostalim mestima na tom potezu. Decenijama se zna šta je 28, koja je njena trasa i po čemu je sve posebna. I čvrsto verujem da će je svojom upornošću zasigurno vratiti u nekom obliku (ali na istoj trasi). Najlepše bi bilo kada bi se vratila baš onakva kakva je bila, mada se zna da im je na prvom mestu sama maršruta zbog koje im je toliko značila i olakšavala svakodnevni život.
 
Slažem se sa tobom, zato sam i rekao da će to verovatno neko drugi da uradi na drugačiji način, kada za to bude dobio priliku... ova vlast apsolutno nema nikakav jasan plan po bilo kom pitanju vezanom za prevoz, a to uključuje i rešavanje trolejbuskog podsistema... njihove brljotine će svakako neko morati da ispravlja u jednom trenutku...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Ствари и даље нису јасне до краја и то је главни проблем. Ево ја сам се трудио да испратим целу проблематику, па ето одједном нова привремена окретница на Дорћолу.
 
Glavni problem nije mreža, već vozni park. Nijedno novo vozilo nije nabavljao već 10 godina. Mislim da već sad ne bi ispunili red vožnje od pre vanrednog stanja...
 
Ovde će uskoro biti velikih događaja i promena, bez obzira kada budu i kako prođu izbori. Bez obzira što ih i dalje nosimo, maske su pale.
Zato je najvažnije da im se do kraja ove građevinske sezone ne dozvole da urade ništa radikalno, da ne naprave još neku nepopravljivu štetu, poput Trga, železničke... A ro od svih nas zavisi. Samo se protestima grad može sačuvati do nekih boljih vremena. A naziru se!
 
Ovo je potpuna ludnica. Ludilo znači da pokušavam da nađeš logiku a logike nema. Po svaku cenu hoće da sklone trolejbuse sa Trga republike i sa poteza Slavija-Kalemegdan. Zašto? Ima li ikakvo razumno objašnjenje? Pa će tamo da stave električna vozila na baterije, pa hoće tramvaj. Ali zašto? Šta im to toliko smeta kod trolejbusa?
 
Никоме то овде није јасно. Мени се чини да је најбандоглавији разлог - радови, тендери, конкурси и набавке зарад врцања више меда и лизања више меда са прстију. Значи провизије од радова на измештању тролејбуса, провизија на радовима нове трасе трамваја од Славије до Калемегдана, провизија на набавку електробуса, провизија на разним студијама изводљивости, тендерима, конкурсима...
Плус провизије на набавкама материјала за радове.
 
Zamenik gradonačelnika Goran Vesić je u gostovanju na Studio B 01.05. na pitanje o trolejbusima odgovorio iznošenjem niza netačnih tvrdnji u vezi sa pitanjem trolejbuskog saobraćaja u Beogradu. Izjavio je između ostalog da su građani koji se bune protiv postavljanja nove trolejbuske mreže u Venizelosovoj ulici ustvari protiv ekološkog prevoza i da su politički instruisani, te da se gradske vlasti koncentrišu na ovakav vid gradskog prevoza.

Podsećamo da građani koji su se okupili da blokiraju radove na izgradnji trolejbuske mreže nisu bili organizovani od strane bilo kog političara, niti imaju bilo kakve veze sa politikom. Osuđujemo svaku zloupotrebu okupljanja građana za bilo čije političke ciljeve. Građani takođe ne podržavaju neekološki autobuski prevoz već su upravo najveći zagovornici ostanka ekološkog trolejbuskog prevoza u centru grada. Smatramo da je apsurdno da za ljude koji su svaki dan na ulici u gradskom prevozu, koji se bore za poboljšanje gradskog saobraćaja, koji vole ovaj grad i žive za njega, reći da mrze sve što se radi u Beogradu. Građanima smeta ponižavanje saobraćajne struke i oglušavanje grada na potrebe građana. Koncentrisanje na ekološki način prevoza bi podrazumevalo povećavanje broja linija i poboljšavanje kvaliteta gradskog prevoza.

Ukidanje trolejbuskih linija 19 i 28, skraćivanje linija 21 i 22, te buduće izmeštanje linija 29 i 41 je upravo suprotno od toga. S toga pozivamo građane da sami naprave sud o tome da li se grad stvarno koncentriše na ekološki prevoz time što će izbaciti trolejbuski saobraćaj iz centra grada i tako direktno uticati na svakodnevno povećanje vremena koje građani provode u prevozu. Ovakav plan i buduće zakrčenje koje će se stvoriti zbog njega na Slaviji će imati velikog uticaja i na automobilski saobraćaj, čime je šteta još veća.

Udruženje Vratimo trolu 28


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=G-Je5Tih_Hs[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734214#p734214:2x916o07 je napisao(la):
Дошљак » 02 Maj 2020 16:22[/url]":2x916o07]Никоме то овде није јасно. Мени се чини да је најбандоглавији разлог - радови, тендери, конкурси и набавке зарад врцања више меда и лизања више меда са прстију. Значи провизије од радова на измештању тролејбуса, провизија на радовима нове трасе трамваја од Славије до Калемегдана, провизија на набавку електробуса, провизија на разним студијама изводљивости, тендерима, конкурсима...
Плус провизије на набавкама материјала за радове.
Sve to može da se odradi a da se uopšte ne dira postojeća mreža. Toliko ima delova grada gde može da se gradi trolejbuska i tramvajska mreža, koji su zbog svoje konfiguracije idealni za tako nešto. Da su krenuli na taj način da rade, ne samo što se građani ne bi bunili, nego bi čak i usledile pohvale i ne bi bilo uopšte potrebe za ispiranjem usta opozicijom.
 
Preneo je N1 naše saopštenje a evo i "Komšija sa Dorćola".

I "Komšije s Dorćola" demantuju Vučića da je radnik napadnut tokom protesta

Udruženje "Komšije s Dorćola", koje je 28. aprilo sprečilo radove na izgradnji trolejbuske mreže u svom kraju, ocenilo je kao neistinite tvrdnje predsednika Srbije Aleksandra Vučića da su građani tokom zabrane kretanja "napali i prebili" radnike koji izvode radove.

Stanovnici Dorćola su 28. aprila, uprkos zabrani kretanja, protestovali zbog preuređenja svojih malih, ranije mirnih ulica, radi pripreme za budući stalni prolazak trolejbusa GSP. Građani su se pobunili i jer se radovi tokom vanrednog stanja obavljaju uveče, kada je svima zabranjen izlazak napolje.
POVEZANE VESTI

Udruženje gradjana "Komšije s Dorćola" demantuje Vučićevu tvrdnju o napadu na radnike i pita ga koji je radnik "napadnut i prebijen", kao i da li on ima neki dokaz za tu svoju tvrdnju pošto je, kako kažu, policija sve vreme tokom protesta snimala okupljene.

"Pravi razlog za izlazak građana Dorćola na ulice 28. aprila, nakon početka policijskog časa, predsednik možda treba da traži kod zamenika gradonačelnika, gradskog urbaniste ili možda Mihajla Mišića, direktora Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju grada, po čijim su se instrukcijama radovi odvijali", navodi se u saopštenju.

Stanovnici Dorćola su pitali i da li je cilj Vučićeve izjave "zastrašivanje građana da ne bi izlazili na ulicu da protestuju".

http://rs.n1info.com/Vesti/a595387/Koms ... ucica.html
 
vucko":n1b6tl2x je napisao(la):
Stanovnici Dorćola su 28. aprila, uprkos zabrani kretanja, protestovali zbog preuređenja svojih malih, ranije mirnih ulica, radi pripreme za budući stalni prolazak trolejbusa GSP.

Lepo ja rekoh da su indijanci.
 
Vucic je razbio Dorcolce.
UZeo im je tramvaj ne nekoliko godina, uveo trolejbus gde ne treba.

Nekada poznat kao kraj sa ljudima koji ne mogu da otrepe nepravdu, danas je Dorcol kraj poslusnih bednika. Tu ubrajam i sebe.
 
Ретко који крај се бунио због играрије са јавним превозом. За сада звездрци за 28, дорћолци за ове нове мреже, и Котеж због гужви у 43. Остали су ћутали на скраћења трола на Славији. Укидање трамваја је ипак привремено због радова.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734495#p734495:v8yyez1d je napisao(la):
Dart » 03 Maj 2020 11:00[/url]":v8yyez1d]
vucko":v8yyez1d je napisao(la):
Stanovnici Dorćola su 28. aprila, uprkos zabrani kretanja, protestovali zbog preuređenja svojih malih, ranije mirnih ulica, radi pripreme za budući stalni prolazak trolejbusa GSP.
Lepo ja rekoh da su indijanci.
Bledoliki mnogo njesre.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734526#p734526:2bbu1lg6 je napisao(la):
Дошљак » 03 May 2020 11:14 am[/url]":2bbu1lg6]Ретко који крај се бунио због играрије са јавним превозом. За сада звездрци за 28, дорћолци за ове нове мреже, и Котеж због гужви у 43. Остали су ћутали на скраћења трола на Славији. Укидање трамваја је ипак привремено због радова.
Napominjem da nisu samo Zvezdarci već i Palilulci i stanari Savskog venca sa nama u akciji. Pogotovu stanovnici Palilule iz dela kod Cvijićeve i Takovske koji više nemaju liniju koja ih vodi u centar grada već im se objašnjava da trebaju da idu sa 40 do Glavne Pošte pa da presedaju na 41 u drugom smeru.
 
Нису наши људи мутави, само им фали организација. Е да, иако по мом мишљењу неосновано због саме стихијске градње, и становници Калуђерице и насеља Војвода Влаховић су тражили бољи превоз. Наравно имамо и доста инертног становништва, највише ме чуде Врачарци који су највише осакаћени.
 
Vračarci i stanovnici Konjarnika će tek shvatiti šta se dešava kada se 29 i 31 skrate do Slavije a tada će već biti kasno. Sticajem okolnosti ukidanje linije 28 je stvorilo od nas koji se borimo za vraćanje te linije uzbunjivačima.
 
Vrh