Only_long_hair_lady
Da, GB1 je u pitanju. Bilo je i slika na ovom forumu koliko se sećam. Dal je završio kod nekog privatnog kolekcionara, isto ne bih mogao potvrditi, a oni koje sam mogao usput pitati na Dorćolu, to i nije mnogo zanimalo. O tome sam uglavnom upravo na ovom forumu čitao.
Zglobne Trolze su valjda sve zajedno došle 2001 godine, a sećam da mi prva vožnja tim trolejbusima i nije baš ostala u lepom sećanju. Uspeo sam obojiti pantalone na one jarko žute stolice :mrgreen: Jedan primerak je baš detaljno sređen, dok su ostale sređivane sa manjim osvrtom na detalje. Jesu mi drage, ali ni izbliza kao solo prethodnici. Kakve god da su bile, ipak im nije nedostajalo robusnosti, čvrstine, jednostavnosti, a i pratila ih je solidna pouzdanost, pojaviše one prve serije. BKM je prvim srednjepodnim modelom pokazao da nije ni prići starim Zijačama, dok su niskopodne serije iz 2004 nešto solidnije, al opet se ne mogu pohvaliti po mnogo čemu. Otpornost na koroziju im je među najvećim manama svakako, al bar nisu udarale toliko odsečno kao ove iz 2010, koje isto tako korozija lepo nagriza još od pre par godina. Na oplati su se i rupe mogle videti posle sedam osam godina. Pisao sam i ranije o problemima koje su imale još kad su došle, pa mi je glupo da se više ponavljam po tom pitanju. Moglo je i moralo to mnogo bolje bez obzira na cenu. No, i BKM je u međuvremenu proizveo znatnu količinu sličnih vozila, pa je vrlo moguće da im je i kvalitet unapređen. Opet, voleo bih da nam za promenu dođe nešto bolje, i nije da je potrebno izdvojiti ne znam koliko više novca, ako jedan Trolino 12 staje ispod 300.000 evra. I ovaj naš mučeni Ikarbus, kakav god da je, od BKM-a deluje ozbiljnije, pa bi verujem trolejbus na nekoj proverenoj osnovi, a sa karoserijom Ikarbusa, bio bolje rešenje od BKM-a.