Šta je novo?

Trolejbusi

Prodali su već dva depoa i nisu ništa novo napravili. Šta više za kamione i kule koji su tamo bili smešteni sada iznajmljuju parking od privatnika...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704232#p704232:3bmwtwlv je napisao(la):
Dart » Нед Феб 02, 2020 12:22 pm[/url]":3bmwtwlv]Prodali su već dva depoa i nisu ništa novo napravili. Šta više za kamione i kule koji su tamo bili smešteni sada iznajmljuju parking od privatnika...
Престали су са изнајмљивањем плаца на Зрењанинском путу за камионе. Сада су сви паркирани на Новом Београду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704229#p704229:1buxsw65 je napisao(la):
Пантограф » 02 Feb 2020 12:16[/url]":1buxsw65]Pretpostavljam da se to građevinsko zemljište može papreno prodati... i za te pare napraviti i dva depoa na srazmerno bezvrednom zemljištu.

Који ће ваљда бити ближи периферним стајалиштима па ће бити и бржи први поласци :wink:
 
Фора је у томе што су прве троле из центра увек препуне, а са Медака до 5:30 у свакој буде максимум 10 људи
 
Ниједном другом граду у Србији старе троле из БЕограда нису интересантне?
 
Gradovima u Srbiji naravno da nisu interesantne kad uvođenje istih nije samo ''razvuci mrežu i prikači vozilo na nju''.
Drugo, sve i da jeste tako jednostavno, zašto bi se bilo koji grad cimao da dovodi tih par starih polovnih vozila iz BG, i da kupuje još par novih (ili drugih polovnih) da kompletira vozni park za jednu ili dve linije... ako za mnogo manje pare može da kupi autobuse kakve već ima u inventaru i za koje već ima razvijenu logistiku i kadrove? I koji su mu mnogo potrebniji i praktičniji jer za razliku od Beograda, njihova preduzeća opslužuju mnogo manja urbana podrčuja a moraju da opslužuju dosta predgrađa i ruralnih naselja, što nije posao za trolejbuse.

Što se tiče ostatka sveta, s obzirom na to da je dosta zemalja/gradova u zadnjih 10 godina modernizovalo svoje tr. flote, sumnjam da bi stare Trolze i Bonito BKMovi ikome bili interesantni. Možda Moldaviji ili Ukrajini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704532#p704532:2dfuftew je napisao(la):
Bender Rodriguez » Пон Феб 03, 2020 12:20 pm[/url]":2dfuftew]
Što se tiče ostatka sveta, s obzirom na to da je dosta zemalja/gradova u zadnjih 10 godina modernizovalo svoje tr. flote, sumnjam da bi stare Trolze i Bonito BKMovi ikome bili interesantni. Možda Moldaviji ili Ukrajini.

Молдавија и Украјина:

https://transphoto.org/photo/1285205/?vid=497376
https://transphoto.org/photo/1260933/?vid=493471
https://transphoto.org/photo/766735/?vid=347001
https://transphoto.org/photo/1151770/?vid=472077
https://transphoto.org/photo/1268238/?vid=490259
https://transphoto.org/photo/1094509/?vid=453609

Чак и најсиромашније државе у Европи имају новије тролејбусе него Београд и сигуран сам да их апсолутно брига да купују наше ђубре. И ако купују половно - купују из Аустрије, Швајцарске...
https://transphoto.org/photo/1185431/?vid=31229
https://transphoto.org/photo/1293428/?vid=498309
 
U Ukrajini i dalje ima jako puno manjih gradova koji i dalje koriste Zijače, uprkos postojanju domaće fabrike LAZ. Tako da za njih bi možda i bilo šanse da budu zainteresovani, pogotovu imajući u vidu smanjenu trgovinu sa Rusijom, odakle potiču Zijače.

Ali da, načelno se slažem da kako vreme teče, biće sve manje gradova (van Rusije) kojima bi Trolze (kakve mi imamo) mogle da budu primamljive.
 
ЛАЗ не постоји већ више од 4 године ја мислим. Они производе Богдане, и сами имају лиценцу за МАЗ и БКМ. Такође, у Лавову производе свој модел тролејбуса Електрон.

Веома мало градова (осим у окупираном делу) у последњих пар година није имао значајнију обнову возног парка
 
Uvek nekome treba trola, uvalili bismo već nekom, makar to bio neki manje razvijen grad. :lol:

Šalu na stranu, ne dopada mi se situacija. Okej, priznajem, jesam i previše sentimentalna, to stoji svakako :laugh: . Ali ima tu i objektivnih razloga.

Oni će pobacati ne toliko malu količinu trola i kupiće veliku količinu S ozirom na to kakve buseve su kupili (koliko sam čula imali su baš dobar budžet) šta možemo očekivati sada od trola. Kupiće opet veći broj nekih lošijih. A najgore je što zbog takvih bacaju neke koje su još mogle da voze. Pa bolje je onda da su kupili manji broj kvalitetnijih vozila (tipa onaj Solaris, ako može da se plati, njihovi busevi su super). I mogli bi redovno da obnavljaju vozni park, na nekoliko godina, kako se koja vozila istroše da dolazi do smene.

E sad, jedino što stoji je, što kaže @BlenderRodriguez, logistika bi bila teška, jer bi tu bilo 3 vrste trolejbusa. Mada bilo ih je ovde ranije i do 5-6, plus ako zaista naruče neki iz Kine, dođe na isto. Možda sam previdela još neki argument protiv. To je neko moje razmišljanje.
 
Trolejbuske linije 28 i 40 su predviđene da budu produžene do stanice Mite Ružića što je navedeno u Еlaboratu generalne regulacije šinskih sistema sa elementima detaljne razrade metroa koji je juče stavljen na rani javni uvid od strane Sekretarijata za urbanizam i građevinske poslove grada Beograda.

Na strani 95 Elaborata u delu koji se bavi izmenama u trolejbuskom saobraćaju stoji i: "Produžetak linija 28 i 40 do stanice Mite Ružića i veze sa linijom 2 metroa i produžetak linije 19 do planirane metro stanice Ustaničke."

Ovo je još jedan dokaz da smo na domak vraćanja trolejbuske linije 28 kao i linije 19! Vratimo trolu 28!!!

https://www.beograd.rs/cir/gradski-ogla ... istema-_2/
 
Ček ček, jel to znači da slepci ipak vraćaju 28icu u funkciju?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704766#p704766:2il9taof je napisao(la):
only_long_hair_lady » Pon Feb 03, 2020 11:45 pm[/url]":2il9taof]
E sad, jedino što stoji je, što kaže @BlenderRodriguez,
Dobih ja novi nadimak. :oops: :mrgreen:

Inače slažem se Dugokosa, većina nas ovde navija za Solaris ili da bar ne budu neke kante iz bestragija planete. Ali vreme će pokazati dal će opet da se sluša politika, ili razum.
 
Mislim da ne možemo dobiti po ne znam čemu gore trole od ovih poslednjih iz 2010 godine. Moguće da se BKM malo popravio za ovih deset godina, ali za promenu bi se moglo uzeti i nešto drugo, pa makar to bila i Trolza, iako nikakvih iskustava sa njima nemamo, bar što se tiče novijih niskopodnih modela. Od zglobnih Trolzi će verovatno ostati ona komplet sređena, a i meni je žao što ni jedan primerak od onih prvih nije sačuvan. Doduše, ZIU9 je odvučen sa Dorćola, pa kako nije isečen, nadam se ćemo ga kroz neko vreme videti restauriranog i u voznom stanju. BKM-a mi vala nije žao. Tresle su se kao blesave i kad su bile nove, a sada se ne zna koja je od njih veća kanta. Svaki put me lepo protresu na linijama 40 i 41, i uopšte se ne bih bunio da ih sve do jedne zamene novim vozilima. Ne mora to biti ni HESS ni Solaris, al neka uzmu nešto drugo za promenu kad se već BKM i nije proslavio. Na kraju krajeva, i da to opet bude BKM, novo je ipak novo, a verujem i da se malo poradilo na kvalitetu za ovih deset godina. Na ovim se vidi i da karoserije na pojedinim primercima dobrano popuštaju. Na jednoj sam primetio metalne spojnice kod drugih vrata, a u gornjim uglovima stakala, kao kod N serije iz 2008, dok sam na jednoj, čini mi se, primetio deformaciju gledano sa boka od drugih ka prvim vratima. Kako udaraju i na najmanju neravninu nije ni čudo.
 
Podvlačim da se borimo za vraćanje na staru trasu koja mora da ide do Studentskog trga. Linija koja ne ide tuda nije 28. To su naše crvene linije oko kojih nema kompromisa.
 
Захтевање трасе Студентски трг - Звездара је неопходно, свакако. Али генерално уз постојање ове линије метроа, трола до Дунавске би такође била океј варијанта
 

@Blender Rodriguez Izvini, kucačka greška :oops: :oops: :mrgreen: Posle kada sam skontala bilo je kasno da je ispravim.


@Kesha I to je stav. Ne bih više o tome, pošto se viđenje kvaliteta i ukusi uvek razlikuju.
U suštini, samo se bojim da ne dobijemo nešto iz Kine što liči na nove autobuse. (koji se ni meni lično nimalo ne dopadaju, a čak ni ne poznajem nikoga, sem oduševljenih lica likova u onom spotu :mrgreen: da mu se oni dopadaju) Ne dao bog Higer, ali čim su napravili Eko-bus, mogu i trolu. A naši su se baš navukli na tu firmu.

Ja mislim da je ta top sređena crveno-bela Trolza zapravo ta koja je prva došla ovde. (u istoj kolor šemi je bila i tada, oduševila sam se kada sam je pre godinu - dve ponovo videla takvu) Pored nje još dve valjda su ostavili.

Koju Ziu-9 su odvukli sa Dorćola?
Da nije kec? Pošto je bio odvučen iz onog muzeja gde su ga fino održavali, mislila sam da su i njega odvukli na otpad. Bilo je baš rečeno da su ga ljudi videli kod Sajma (na potezu ka Železniku). Skoro sam dobila informaciju da ga je navodno neki čovek odvukao kod sebe da ga restauira, pitanje sad šta je istina. Da nema ovde neko slučajno neku pouzdanu informaciju?

@vucko Ima da se vrati taj trolejbus. Kao i svi. Svaka čast na dosadašnjoj borbi! Nastavite dalje i nema odustajanja.

 
Voleo bih da grešim, ali ne verujem da će vraćati 28. Vidite da nam ispiraju mozak, Vesič priča po emisijama kako nijedna trola nije ukinuta i kako sve idu. :roll:
 
Podsetiću da su u vreme sankcija tadašnje vlasti ukinule liniju 83. Zahvaljujući narodu koji je odmah reagovao (stoji da nije bila ni blizu ovolika borba kao za 28, ali to ne remeti poređenje) linija je posle nekog vremena bila vraćena.

A ovo što pričaju da nijedna trola nije ukinuta, tako standardno pričaju za sve. Niko normalan to ne zarezuje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705060#p705060:1wvw05ne je napisao(la):
Zvezdarac77 » 04 Feb 2020 18:34[/url]":1wvw05ne]Voleo bih da grešim, ali ne verujem da će vraćati 28. Vidite da nam ispiraju mozak, Vesič priča po emisijama kako nijedna trola nije ukinuta i kako sve idu. :roll:

Па може он да прича до миле воље, не значи да ће заувек бити на позицији хехе

Ако треба, ће хиљаде година чекамо :grand:
 
Only_long_hair_lady

Da, GB1 je u pitanju. Bilo je i slika na ovom forumu koliko se sećam. Dal je završio kod nekog privatnog kolekcionara, isto ne bih mogao potvrditi, a oni koje sam mogao usput pitati na Dorćolu, to i nije mnogo zanimalo. O tome sam uglavnom upravo na ovom forumu čitao.

Zglobne Trolze su valjda sve zajedno došle 2001 godine, a sećam da mi prva vožnja tim trolejbusima i nije baš ostala u lepom sećanju. Uspeo sam obojiti pantalone na one jarko žute stolice :mrgreen: Jedan primerak je baš detaljno sređen, dok su ostale sređivane sa manjim osvrtom na detalje. Jesu mi drage, ali ni izbliza kao solo prethodnici. Kakve god da su bile, ipak im nije nedostajalo robusnosti, čvrstine, jednostavnosti, a i pratila ih je solidna pouzdanost, pojaviše one prve serije. BKM je prvim srednjepodnim modelom pokazao da nije ni prići starim Zijačama, dok su niskopodne serije iz 2004 nešto solidnije, al opet se ne mogu pohvaliti po mnogo čemu. Otpornost na koroziju im je među najvećim manama svakako, al bar nisu udarale toliko odsečno kao ove iz 2010, koje isto tako korozija lepo nagriza još od pre par godina. Na oplati su se i rupe mogle videti posle sedam osam godina. Pisao sam i ranije o problemima koje su imale još kad su došle, pa mi je glupo da se više ponavljam po tom pitanju. Moglo je i moralo to mnogo bolje bez obzira na cenu. No, i BKM je u međuvremenu proizveo znatnu količinu sličnih vozila, pa je vrlo moguće da im je i kvalitet unapređen. Opet, voleo bih da nam za promenu dođe nešto bolje, i nije da je potrebno izdvojiti ne znam koliko više novca, ako jedan Trolino 12 staje ispod 300.000 evra. I ovaj naš mučeni Ikarbus, kakav god da je, od BKM-a deluje ozbiljnije, pa bi verujem trolejbus na nekoj proverenoj osnovi, a sa karoserijom Ikarbusa, bio bolje rešenje od BKM-a.
 
Шта мислите о ОВОМЕ? :D Сегединци их узели пре 7 година, имају Шкодину електроопрему. Прелепи су, баш бих волео да их купимо. 8) Мислим да би за нас могли наменски да направе и соло верзију - Tr127. Иначе, овакве каросерије уместо Икаруса сада производи њихова нова фирма Модуло.
https://omnibusz.blog.hu/2015/03/25/az_uj_ikarus-_koda_tr187_2-es_trolibusz_szegeden
 
Ponavljam, meni su tu svi dragi na svoj način. (Zijače, Trolze, BKM-ovi, svi od reda) <3

Hvala za detaljan opis Trolzi. Znam da je prva stigla 2001, tj dve ili tri su tad stigle i ona još bela što su Nemci odbili(u njoj se nikad nisam vozila bukvalno sam je samo viđala na okretnici jer je uvek kačila 41, kao i oni iz Austrije i ona jedna pravljena za BG) . Ja sam došla u Beograd nešto kasnije, i moja baba mom ocu: "Vodi računa kad voziš kola, one nove trole zanose METAR" :lol: :lol:
Au bre, mnogo gadno to za sedišta :lol:
Ostatak i največi broj njih je stigao 2003. Zaprepastila sam se skoro da su već dve iz te serije rashodovali još davne 2012. i 2013..
A jesu iz te serije sedišta u trolama bila ona teget tapacirana?

Ijao imaš negde link od tih slika keca? Nadam se da će se uskoro saznati za njega. Ako je kod kolekcionara, isplivaće nešto sigurno uskoro.

Ne mogu da razumem da ljude koji su radili sa njim/a može da ne zanima kec. :o :o




Ripanjcu (oprosti nemam ćirilicu na telefonu), nisu loše. Samo unutra ne znam kakve su. I ove sada su, ako ne grešim na Škodinoj opremi.
Jedino ti (ali baš) zameram ovo solo za nas. Pa nismo mi sinomim za solo. Prekopotrebni su, na 29 pogotovo
 
Vrh