Šta je novo?

Trolejbusi

Da, ali to nije kombinovani saobracaj vec samo zeleznicki.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703740#p703740:e3l4jina je napisao(la):
hiavata » 31 Jan 2020 17:07[/url]":e3l4jina]Da, ali to nije kombinovani saobracaj vec samo zeleznicki.
Zato hvala bogu imamo pružni prelaz kod Batajnice sa kombinovanim saobraćajem , koji pod hitno treba ukinuti, jer ipak ne treba rizikovati sa onim ŠBB - KBB ako padne mreža. :D
 
hiavata":34y70q7y je napisao(la):
Da, ali to nije kombinovani saobracaj vec samo zeleznicki.
Ako se "kombinovani saobraćaj" odvija na Terazijama ispod mreže , zašto ne bi i u Terazijskom tunelu ispod mreže?
Tunel se očigledno neće zapaliti ni pod mnogo većim opterećenjem, a ostali rizici su isti kao na površini.
 
Ne možeš to porediti. Tamo imaš 1 vod i 25000V, dok na trolejbusu imaš tek 600V, što znači da trolejbus vuče više struje (A).
Ali svakako nije problem provlačenje vodova. Čini mi se da ima visinu. Trolejbuska mreža je standardno na bar 4,5. Podvožnjak u Cvijićevoj je mnogo niži i u njemu je brzina ograničena na 10, mada znam za redovne prolaske punom brzinom, i od preko 80.
 
Lokomotive imaju i po 4-5 hiljada kW (kW= A x V / 1000), a najjači trolejbus kod nas 180 kW.
 
Da. Najjača 461, rumunske proizvodnje, ima nešto preko 5000kw. Po obrascu I=P:U dođemo do toga da lokomotiva vuče maksimalno oko 200A, a trolejbus preko 300.
Razlika potiče od napona. Zvog smanjenja jačine pri prenosu na velike udaljenosti, napon se drastično podiže na čak 220 000V (220KV).
 
solecar":1mal90kz je napisao(la):
Да ли ће тролејбуси саобраћати као редовне линије овуда или само за одлазак у гаражу?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
I jedno i drugo. Obzirom da svaki čas nešto menjaju, danas ovako, sutra onako, nepostojanje nikakvog konkretnog plana, nego sve neka polu - rešenja (tu mislim i na ono sa okretnicom u Gundulićevom vencu i korišćenjem Dobračinove za redovan saobraćaj). Prvobitno je trebalo da 41 i 28 idu tuda do okretnice u Dunavskoj, a Vračarske trole da se skrate do Slavije, pa Nemanjinom , Kneza Miloša i Takovskom do Cvijićeve, pa dalje pomenutom trasom do garaže. U međuvremenu se desio Trg republike i ukidanje 19 i 28, a kasnije se pojavio plan sa Dobračinom deo Studentskog trga. Preporučujem ti da pročitaš moj tekst o trolejbusima gde sam se detaljno bavio sa time.
 
branik":ew6psnfq je napisao(la):
Da. Najjača 461, rumunske proizvodnje, ima nešto preko 5000kw. Po obrascu I=P:U dođemo do toga da lokomotiva vuče maksimalno oko 200A, a trolejbus preko 300.
Razlika potiče od napona. Zvog smanjenja jačine pri prenosu na velike udaljenosti, napon se drastično podiže na čak 220 000V (220KV).
Da jeste, ali i manje od 1A je pogubno za čoveka. Sa druge strane je mnogo veći rizik od strujnog udara kod velikog napona.
 
Opet zavisno od napona.
Trolejbuska mreža nema nikakav problem sa probojima i lukovima. I sami vodovi su jako blizu jedan drugom, pa nikakav problem je nije provućibi kroz tunel. A svakako, kod bilo kakvog proboja i kratkog spoja, podstanica izbacuje
 
Да није можда проблем што је изнад тунела објекат у ком су људи?
 
Aman, ljudi, kakav problem? Pa ljudi se voze u trolejbusu.
U ziu vozaču iznad glave su bili visokonaponski osigurači i automatski prekidač (maksimalni), a uz levu nogu visokonaponski prekidači. Putnicima ispod nogu je motor od 180kw. I nikad nikom ništa nije bilo.
 
Онда нема проблема би за мрежу у тунелу :) Иначе прошао сам пре неки дан поред Дорћола оном уличицом што иде од једног улаза уз ограду ка Дунавској, изгледа су стварно остале само три Тролзе, црвено-бела, скроз црвена и наранџаста, и око 4 старија БКМ беше 201. У погону је и Санос што је био прво дат музеју науке и технике.
 
Колико видим планирани депо тролејбуски нови се планира доле поред Космаја по једном плану, а по другом остаје још један депо који треба да се направи на Падини. Који ће прво?
 
ao7shOW.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704037#p704037:3hkte9oy je napisao(la):
SRBO » Суб Феб 01, 2020 9:15 pm[/url]":3hkte9oy]Колико видим планирани депо тролејбуски нови се планира доле поред Космаја по једном плану, а по другом остаје још један депо који треба да се направи на Падини. Који ће прво?
Верујем да ће Космај 2 пре. Мада сумњам да се ГСПу жури да се селе са Дорћола, ту су им и управа, и ремонт, и стара ковачница, и покушај од музеја.
 
Дошљак":2f1swje3 je napisao(la):
Онда нема проблема би за мрежу у тунелу :) Иначе прошао сам пре неки дан поред Дорћола оном уличицом што иде од једног улаза уз ограду ка Дунавској, изгледа су стварно остале само три Тролзе, црвено-бела, скроз црвена и наранџаста, и око 4 старија БКМ беше 201. У погону је и Санос што је био прво дат музеју науке и технике.

Nisam ozbiljno shvatila onu objavu o rezanju Trolzi. A samo dan pre te objave sam prolazila tuda videla sam ih barem desetak, najviše skroz crvenih. I to su mi delovale baš u top stanju, rekoh ubile se još da voze. Izgleda da sam pogodila dan da se oprostim sa njima :cry: :cry: :cry:

Nemam snage da kucam, sve konstantno grešim dok kucam, drhte mi ruke.


Neverovatno. :( Pa neke Ziu trole su išle 30+ godina, i to su bile raspad u odnosu na ove. Šta ovi Ikarbus autobusi što tandrču, pale se i raspadaju u hodu, sve živo otpada sa njih dok idu, kol'ko oni tek imaju godina, pa ih niko ne dira. Samo trolama i tramvajima se strogo broji svaka godna. Ovi nisu dočekali ni 18. godinu rada (većina, sem možda ona prva 2-3, a možda ni oni ne).

Šta oni hoće, bre, modernizaciju? Samo najsavremenije tehnologije?! Šta mi imamo ogroman budžet pa za razliku od drugih evropskih gradova možemo da se pohvalimo isključivo modernim trolama? (uskoro, a po onom planu koliko sam izbrojala planiraju čak i dobar deo novijih BKM-ova iz čista mira da pobacaju) Šta, mi imamo, pa možemo da se bahatimo vozilima u voznom stanju? Šta, sve je kod nas onako idealno (i bolnice, i šta sve da ne nabrajam...), pa samo stariji trolejbusi nisu u redu.
I generalno, dokle će više da idu i uništavaju i/ili uzimaju nam sve što volimo i na šta smo se navikli?! (pod ovo računam i sve aktuelne probleme u gradu koji se tiču trolejbuskog saobraćaja i one ostale koji se tiču grada, znate već...) I menjaju nam grad?

Kakvo bahaćenje, ja ne mogu da verujem! Bar ako su im toliko bili "odvratni" mogli su da ih daju nekom drugom gradu na korišćenje, više bi ih cenili. :violina: :violina: :violina:
I samo mi molim vas recite, pošto vidim da ovi specijalno uživaju u reckanju, da li oni imaju ttooliiki profit od sečenja svakog vozila? Ili ako nije profit, koji drugi motiv je u pitanju? :bash: :bash: :bash:
I Došljak, da mi kažeš je l' stoji tamo dole i dalje onaj Ziu gb 2149 (koliko vidim on je jedini tamo ostao) ili su iskoristili priliku da i njega odnesu na sečenje? (jer što da ne iskoriste kad već idu) U poslednjih 6 meseci sam dva puta dole prošla, plus ovde na forumu su bile 2 puta fotografije, taj je stajao na mestu koji se vidi sa kapije iz Dunavske? Uvek je bio na istom mestu.

I još posle obnove Trga ćute o rashodovanju. Nisu rekli i "nakon obnove Trga deo voznog parka će biti rashodovan". To nisu rekli. Samo ćute i koriste ovu "rekonstrukciju" da bi sprovodili njihove planove i minirali trolejbuse. Oni su gabaritni, preteški za Trg? Vi ne znate koliko tu još linija i koliko još buseva prođe (ne idu u Vasinu, ali svejedno prođu dobrim delom kocki), i solo, i duplih itd. I za sve njih ima mesta, samo su baš trole preteške.

Bar da su rekli da ih rashoduju, pa da koristimo poslednje prilike da se vozimo njima. Letos je inače još išao i radio potpuno normalno.

To je to od mene, nemam više snage da kucam, baš sam se iznervirala, mnogo mi je žao
 
Можда сам и ја лоше видео, тролејбуси су баш паркирани један уз други дусто па се не види да нема можда ред осталих иза.
 
Rekli su u onome planu da planiraju da rashoduju 12 zglobnih i 20 solo trolejbusa. Obzirom da Trolzi ima/bilo čini mi se 10, jasno je da će čak krenuti da režu i BKM. (U najčudnijoj situaciji ne bi izrezali sve Trolze , nego otprilike tek pola od njih bi bile Trolze , a pola BKM-ovi, ali nema šanse da dođe do toga.) Solo trolejbusa je jasno kojih jedino trenutno ima tako da je i tu jasna situacija.

Tako da i ako već to nisu učinili, svakako nažalost planiraju.
A i ja kad sam bila bili su dovoljno jasno parkirani da su se videli, Trolze su bile razbacane svuda po dvorištu. Obzirom da nisu išle u upotrebu teško da su ih baš sve pomerali bezveze. Naravno, svakako planiram namenski tuda da prođem. Samo što sad nemam dole nikakav povod da idem + imam ispitni rok i samo njemu moram da se posvetim. Tako da tek negde kad prođe rok i sve obaveze sa njim.
 
Trolejbusi depo je zapao za oko investitorima.
Samo da znate.
 
Zapao je, još više, pogon Centrala - razmatra se njegova dislokacija i razbijanje na više depoa.

Što, moram da priznam, ima i smisla.
 
A ko Ce da plati to pomjeranje a pogon jos nije ni blizu amortizacije ....
Vamo pricaju o ekologiji a trole ukidaju...
 
Pretpostavljam da se to građevinsko zemljište može papreno prodati... i za te pare napraviti i dva depoa na srazmerno bezvrednom zemljištu.
 
Vrh