Zato hvala bogu imamo pružni prelaz kod Batajnice sa kombinovanim saobraćajem , koji pod hitno treba ukinuti, jer ipak ne treba rizikovati sa onim ŠBB - KBB ako padne mreža.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703740#p703740:e3l4jina je napisao(la):hiavata » 31 Jan 2020 17:07[/url]":e3l4jina]Da, ali to nije kombinovani saobracaj vec samo zeleznicki.
Ako se "kombinovani saobraćaj" odvija na Terazijama ispod mreže , zašto ne bi i u Terazijskom tunelu ispod mreže?hiavata":34y70q7y je napisao(la):Da, ali to nije kombinovani saobracaj vec samo zeleznicki.
Да ли ће тролејбуси саобраћати као редовне линије овуда или само за одлазак у гаражу?solecar":1mal90kz je napisao(la):
Da jeste, ali i manje od 1A je pogubno za čoveka. Sa druge strane je mnogo veći rizik od strujnog udara kod velikog napona.branik":ew6psnfq je napisao(la):Da. Najjača 461, rumunske proizvodnje, ima nešto preko 5000kw. Po obrascu I=P:U dođemo do toga da lokomotiva vuče maksimalno oko 200A, a trolejbus preko 300.
Razlika potiče od napona. Zvog smanjenja jačine pri prenosu na velike udaljenosti, napon se drastično podiže na čak 220 000V (220KV).
Верујем да ће Космај 2 пре. Мада сумњам да се ГСПу жури да се селе са Дорћола, ту су им и управа, и ремонт, и стара ковачница, и покушај од музеја.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704037#p704037:3hkte9oy je napisao(la):SRBO » Суб Феб 01, 2020 9:15 pm[/url]":3hkte9oy]Колико видим планирани депо тролејбуски нови се планира доле поред Космаја по једном плану, а по другом остаје још један депо који треба да се направи на Падини. Који ће прво?
Дошљак":2f1swje3 je napisao(la):Онда нема проблема би за мрежу у тунелу Иначе прошао сам пре неки дан поред Дорћола оном уличицом што иде од једног улаза уз ограду ка Дунавској, изгледа су стварно остале само три Тролзе, црвено-бела, скроз црвена и наранџаста, и око 4 старија БКМ беше 201. У погону је и Санос што је био прво дат музеју науке и технике.