Šta je novo?

Trolejbusi

Спремају јер ако ови узму тролејбуске линије враћа се 41 али нешто измењеном трасом.
 
@  Ђоле
Ovim ne spremaju. 41 se ukida zbog levog skretanja. Neće biti zamene na ovoj trasi. Ni bus ni e-bus. Pišem u teoriji pošto ne verujem da će putnici da ćute, ipak je važna linija. Ako ćute, onda šta da se radi.
Nema šanse da će ćutati, ovo je još gore od ukidanja 28 jer oni nemaju nikakvu 77 do Makedonske.
 
Ako nastave sa ovim levim skretanjima, sledeće su verovatno 37 i 44. Ali one mogu preko Terazija i praktično se ništa ne gubi.
 
Zar je moguće da nema mesta za neku malu dodatnu traku za levo skretanje, taman koliko jedna solo trola može da stane?

Recimo ovde trotoar kod raskrsnice deluje i šire od kolovozne trake. Zaustavna linija za skretanje bi bila dosta ranije, pa bi trola morala da seče desnu traku prilikom skretanja. Ali ne vidim problem da 41 u posebnoj traci dobije poseban interval za skretanje na semaforu, tako ne bi uopšte ometala saobraćaj, ako je to bio izgovor za ukidanje.

Screenshot 2025-12-14 at 22.33.36.png


EDIT
Zapravo može i iz skroz desne trake da skrene 41, deluje jednostavnije, a na ovaj srednji prostor da se pomere vozila koja idu niz Takovsku.
 
Poslednja izmena:
Ja sam ubeđen da je ovo vrhunac ludila, i ne verujem da će sledeći gradonačelnik ili vršilac dužnosti šefa Beograda biti toliko loš kao ovaj.

Ne diraj 41 ili bilo koju trolejbusku liniju!
Мислио сам да не може горе од Весића, врло брзо по доласку Шапића схватио сам да може и још горе од Весића. Невероватно али врв може горе и од овог ментола. Не треба им дозволити да укину 41 или нешто слично, то су њихове форе да укину целокупан тролејбуски систем, желе да иду ка томе.
 
Daleko ima da nas dogura to mišljenje da ne može gore da bude od trenutnog. Nebitno koji je period u pitanju i ko je ustoličen na kojoj funkciji.​
 
ja samo vidim dva pogrešna odgovora. ja bi možda birao između 40 i 41 jer sam mlad i ne razumem se u to a kojom potrebom su razvijene i koliko se razlikuju.
41 je bitnija ali je 40 duža ali nju delom pokrivaju 28 i 77.Strašno ovo je samo jer ne žele da nabave nove trole a prica sa strelom ne moze tek tako da prodje pa su odustali.
 
Imala bi istu korist kao što ima 21A sad.
Imaju vračarske trole dosta koristi i do Slavije, al naravno da je neophodno da se vrate i 19 i 21 i 22 (vidim da si nju zaboravio) do centra jer je 29 preopterećena. Jasno se to vidi kada na Slaviji 200 ljudi iz 19, 21A i 22 prelazi Beogradsku i pridružuju se grupi od 100 ljudi koja već čeka na Slaviji. I svi pokušavaju da se smeste u solo trolu koja se ne pojavljuje po 15 minuta i onda dođu 3 i sve 3 prepune, solo eko bus koji ide na 10 minuta i prepunjen 31 koji vec nema mesta od svojih putnika....
Tako je još jedna linija mora da ide do Studenskog trga bila to 21 ili 22.Čak i kada 31 naiđe pre nego 29 ali ne može ni ona da pokupi toliko ljudi jer je već dovoljno preopterecena i par stanica dalje od pocetne...Eko2 je tu dosta pomogao i najvise se koristi na tom delu trase ali i on je nedovoljan.
 
Iz mog iskustva, moguće da sam već pisao, EKO 2 se koristi većinski kao dve linije, SRC 25 maj - Slavija i Slavija - BNV.

Drugo, mi već sada sa trenutnom organizacijom Vračarskih linija i poteza Slavija - Studentski trg preko Kralja Milana i Terazija imamo povećani pritisak na 29, 31 i EKO 2.

I sada na sve to mi treba da bespotrebno pravimo pritisak na linije 42, 59 i 78 da bi smo se prebacili do Slavije, gde bi se presedalo na već preopterećene 29, 31 i EKO 2, jer se ljudima neće više isplatiti da izlaze duž Crnotravske i Neznanog junaka, pošto će izgubiti trolejbusku luniju 41. I onda tako, vrlo moguće, u već prepunu 31 u koju će većinski da presedaju kod Hrama, treba da korisnici Senjaka i stanari ulica i naselja duž Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića da presedaju kod Beograđanke. Tačno je da imaju i 29 i EKO 2, ali ni to neće biti jednostavan zadatak. Pogotovu što je sve češće problem da se uđe u 36 na Slaviji, liniju koju jedan deo ljudi percepira kao nepotrebnu i rasipanje resursa, ali i liniju koja saobraća na 20 minuta. Ako možete da zamislite gužvu na 36, pomnožite to nekoliko puta i rasporedite na već prepune 29, 31 i EKO 2.

Kao šlag na tortu će biti uskoro puštanje stanice BAS Jug, pa kad odatle budu izašli svi oni putnici kojima je cilj centar, ima da bude baš veselo.

Za kraj, znajte da je sve ovo gorepomenuto zbog jednog idijota koji je napravio levo skretanje kolima u Omladinskih brigada i tom prilikom usmrtio porodicu koja je prelazila pešačku prelaz.​
 
Na Yandexu ne vidim nigde 40 i 41 da su na ulicama. A sa sajta sekretarijata za javni prevoz je uklonjena linija 41.
 
Uskoro više neće moći da ide ni na 10 minuta, sve je manje živih trolejbusa, ni autobusa nema dovoljno da ih menjaju, a propali abortus od gradonačelnika više ni ne spominje bilo kakvu nabavku za njih.
Naravno kad su id*** posekli i poklonili ispravna vozila zbog tamo neke starosne granice i sad i da hoćeš da zameniš trole autobusima, ne možeš jer nema više ni rezervnih autobusa u Gsp-u.
 
Možda je nova autobuska linija 80(Ikea-Čukarička Padina) planirana ko delimična zamena za deo trase 41,pokriva deo od Banjice do mostara?
 
Ипак је лево скретање криво за ону несрећу код Запад 65.
Tako je još jedna linija mora da ide do Studenskog trga bila to 21 ili 22.Čak i kada 31 naiđe pre nego 29 ali ne može ni ona da pokupi toliko ljudi jer je već dovoljno preopterecena i par stanica dalje od pocetne...Eko2 je tu dosta pomogao i najvise se koristi na tom delu trase ali i on je nedovoljan.
Све осим 40 треба да иду до Студентског, све линије се морају вратити горе.
 
Ja 2409 dugo nisam primetio u službi. Zna li neko šta bi? Većinom je radio na 6. Mislim da ga skoro godinu nisam video.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bg1
Vrh