Šta je novo?

Trolejbusi

Мислим да би део возача са Дорћола прешло у друге погоне јер 41 има јак интервал за разлику од 21 која је покривена космајем.
 
Ne misli se na trajno, nego kao privremeno rešenje jer prosto više ispravnih trolejbusa nema. Ja prvi ne bib hteo da vozim one kante i redovno bih isključivao vozila. Sutra da se desi nešto zbog neispravnih trola, vozač će naravno biti kriv.
E sad ako bi 41 trajno postala autobuska linija, da li bi je preuzeli vozači drugog pogona, kao što su 21 preuzeli Kosmajci?
Pa ovi iz sekreterijata su planirali ili da je trajnu ukinu ili da je trajno autobusofikuju. Tako da ako je on podržao drugu ideju, znači da se slaže da se zauvek trole ukinu na toj liniji. Ne bih voleo ni jedno ni drugo da se desi sa 41, al takođe mislim da bi bilo fer da se zamene na neko vreme pošto na 21 već previše dugo voze autobusi. Al naravno obe da se vrate u normalu čim se promeni vlast i čim dođu nove trole
 
Kad bi barem tu 21 trolu (ako postane ponovo) produžili do centra da ima neke koristi. Ovako samo još jedna trolejbuska linija koja okreće na Slaviji se uspostavlja. Ako već ukidaju 41 neka produže 21icu kakva god bila. Naravno, treba i 19 na primer produžiti ali pričam o 21 jer su nju sad pominjali.
Mene plaši da je E-Kapija pogrešila u pisanju i slučajno stavila 21 jer realno dal je hloronačelnika i njegove stvarno više briga za vračarske linije?
Imala bi istu korist kao što ima 21A sad.
Imaju vračarske trole dosta koristi i do Slavije, al naravno da je neophodno da se vrate i 19 i 21 i 22 (vidim da si nju zaboravio) do centra jer je 29 preopterećena. Jasno se to vidi kada na Slaviji 200 ljudi iz 19, 21A i 22 prelazi Beogradsku i pridružuju se grupi od 100 ljudi koja već čeka na Slaviji. I svi pokušavaju da se smeste u solo trolu koja se ne pojavljuje po 15 minuta i onda dođu 3 i sve 3 prepune, solo eko bus koji ide na 10 minuta i prepunjen 31 koji vec nema mesta od svojih putnika....
 
Kada bude nešto sa trolama 21A barem ide. Kada se nabave adekvatne trole sa autonomijom i kada se unormali mreža na Slaviji onda možemo da pričamo o vraćanju 21 kao trole. Ima tu i problema u organizaciji polazaka na 29 pa su zato gužve isto. O produžavanju ostalih trolejbuskih linija džabe pričamo jer znamo da se neće produžiti. 19 i 21 treba produžiti jer kupe ljude na stanicama gde su najveće gužve plus 19 rasterećuje 31. Po meni svakako jedna linija treba da ostane da okreće na Slaviji. Od pojačanja preostalih linija ako se 41 ukine mislim da stvarno nema vajde. Ne treba ništa ni dirati, 41 treba da ostane trolejbuska linija i ne treba uopšte da se ukida a 21 da ostane 21A privremeno dok se ne nabave nove trole.
 
Kada bude nešto sa trolama 21A barem ide. Kada se nabave adekvatne trole sa autonomijom i kada se unormali mreža na Slaviji onda možemo da pričamo o vraćanju 21 kao trole. Ima tu i problema u organizaciji polazaka na 29 pa su zato gužve isto. O produžavanju ostalih trolejbuskih linija džabe pričamo jer znamo da se neće produžiti. 19 i 21 treba produžiti jer kupe ljude na stanicama gde su najveće gužve plus 19 rasterećuje 31. Po meni svakako jedna linija treba da ostane da okreće na Slaviji. Od pojačanja preostalih linija ako se 41 ukine mislim da stvarno nema vajde. Ne treba ništa ni dirati, 41 treba da ostane trolejbuska linija i ne treba uopšte da se ukida a 21 da ostane 21A privremeno dok se ne nabave nove trole.
Mreža na Slaviji funkcioniše sasvim normalno. Ne sećam se kad se zadnji put nešto desilo. A i kad se desi, brzo se reši problem. I logično da u ogromnom gradu koji svake godine ima sve više i više ljudi, a od metroa ni traga ni glasa, treba da bude bar velik broj trolejbuskih linija koji mogu da prevezu tolike putnike. 19 pojačati, a 29 redukovati i staviti isključivo zglobne trole. Takođe je neophodno na neki način smanjiti broj automobila kroz vračarske ulice.
 
Ne mislim samo na Slaviju kada pričam o mreži. Ne treba da bude veliki broj trolejbuskih linija sa trolama kakve imamo već da ostane kako je i do sad dok se ne nabave nove trole. Guranje puno putnika u troli je skoro izazvalo propadanje poda ispod srednjih vrata sa #2021 trole. Džabe krpljenje kada su trole jednostavno uništene trajno (sem Kordunki eventualno). Ako se 41 ukine može da se 19 pojača malo. Ne treba smanjivati automobile nego proširivati vračarske ulice i sankcionisati bahate vozače automobila.

Inače, čujem da je Kordun metali firma propala. Stvorili je da pokupe pare i onda je ubili.
 
Poslednja izmena:
ja sam hteo da pitam gde se obraćao, ni na jednoj nacionalnoj frekvenciji ništa, a ni na njegovom kanalu.
 
Vrh