Šta je novo?

Trolejbusi

Iskreno nedostaje mi 21 kao trola, Ako ukidanje bude značilo da dobijamo 21 trolu nazad i plus pojačane ostale linije malo manje ću biti ljut. Svakako ne treba se mnogo radovati ni ovome jer nam nove trole hitno trebaju i ne može mnogo podsistem više zavisiti od starih.​
A ja ću biti onda malo više ljut, jer se ne slažem sa time da meni treba da bude gore da bi tebi bilo bolje.

Treba svima da nam bude bolje. :grand:

Sad će botovi propali da tvrde kako svi ukidaju trole.

Šapke debilko zna da se "ugleda" na druge. težimo i mi ka tome..
Canseling 28 (act II)
 
Kad živiš u Nacionalnom parku Srbija, pogotovu zadnjih godina, nekako kreneš da misliš da te više ništa ne može iznenaditi. Ali onda pročitaš stvari poput ovoga da hoće da ukidaju celu jednu liniju zbog jednog levog skretanja i shvatiš da sa ovima uvek može još gore i još luđe.

oh-god-praying.gif
Mene ovakve stvari ne iznenađuju, jer sam navikao da imamo bušno dno i da će svaki sledeći put biti gore. To ne znači da sam se pomirio sa time, niti da sedim skrštenih ruku za svaku stvar.​
 
Зна ли неко до кад ће возити Белоруски тролејбуси колико још година могу да возе?
 
Izdržaće do Expoa barem. Moći će još godinama da voze pod uslovom da se remontuju i neke rashoduju za delove. U nekim trolama se baš oseća istrošenost delova (elektromotora i ležajeva na primer).
 
Koja tuga... Balkan sa izuzetkom Bugarske i Rumunije po pitanju JGP kao da nije u Evropi. Bugarska i Rumunija su verovatno zbog toga što su bile u istočnom bloku prepune tramvajskih i trolejbuskih sistema koje održavaju, obnavljaju i šire.

Albanija nema ni metro, ni tram ni trolejbus i kad se napokon setiše da vaskrsnu železnicu na najgušće naseljenoj i preopterećenoj deonici između Tirane, jedinog funkcionalnog aerodroma i Drača, oni naprave jednokolosečnu prugu, neelektrifikovanu i sa ukrštanjima u nivou eeej.
 
Ima tu malo i do pritiska električarskog lobija (koji uglavnom jelte pravi elektroautobuse, ne trolejbuse).

Ali u Srbiji još nema dovoljno svesti i informisanosti o tome. Pa kad god neko pomene i samo postojanje tog lobija, ljudi ga gledaju kao da je Alex Jones ili Dejan Lučić.

Svima se zadnjih godina nameću električna vozila. Što automobili, što elektroautobusi. Čak i po cenu demontiranja trolejbusa. Ovim tempom biće čudo ako za par godina ostane 5 proizvođača trolejbusa u svetu.

I kod nas se može očekivati jak pritisak da se rešimo trolejbusa i pređemo na elektroautobuse jer smo jedan vid kineske kolonije, a oni sad nameću EV svima.
 
ja samo vidim dva pogrešna odgovora. ja bi možda birao između 40 i 41 jer sam mlad i ne razumem se u to a kojom potrebom su razvijene i koliko se razlikuju.
 
U garaži GSP pogona Dorćol, koji je trolejbuski depo, svako veče borba za svako vozilo da ono sledećeg dana izađe ispravno u saobraćaj. I vozači i putnici su svedoci da ta vozila nisu u sjajnom stanju. Taj argument može da stoji - da se pretvori u autobusku liniju, to korisnici neće osetiti i bile bi pojačane druge trolejbuske linije, ja tu ne bih imao ništa protiv"
Иван Банковић из ЦЛС, значи и они су исти ђаво као ћаци из градске власти чим нема ништа против да се 41 претвори у аутобуску линију.
 
U garaži GSP pogona Dorćol, koji je trolejbuski depo, svako veče borba za svako vozilo da ono sledećeg dana izađe ispravno u saobraćaj. I vozači i putnici su svedoci da ta vozila nisu u sjajnom stanju. Taj argument može da stoji - da se pretvori u autobusku liniju, to korisnici neće osetiti i bile bi pojačane druge trolejbuske linije, ja tu ne bih imao ništa protiv"
Иван Банковић из ЦЛС, значи и они су исти ђаво као ћаци из градске власти чим нема ништа против да се 41 претвори у аутобуску линију.
Nije nego je čovek realan, iako sam ja protiv toga da nam se iz našeg autobuskog pogona uzimaju zglobna vozila za trolejbuske linije, pa onda mi ostanemo bez rezervnih zglobova.
 
Nije nego je čovek realan, iako sam ja protiv toga da nam se iz našeg autobuskog pogona uzimaju zglobna vozila za trolejbuske linije, pa onda mi ostanemo bez rezervnih zglobova.
Niko normalan ne bi podržao zamenu trolejbuske linije, autobuskom...
Jedino što mi se sviđa kod ove ideje je konačno vraćanje troli na 21, ali mislim da ni na njoj ni na 41 ne smeju biti autobusi.
 
Kad bi barem tu 21 trolu (ako postane ponovo) produžili do centra da ima neke koristi. Ovako samo još jedna trolejbuska linija koja okreće na Slaviji se uspostavlja. Ako već ukidaju 41 neka produže 21icu kakva god bila. Naravno, treba i 19 na primer produžiti ali pričam o 21 jer su nju sad pominjali.
Mene plaši da je E-Kapija pogrešila u pisanju i slučajno stavila 21 jer realno dal je hloronačelnika i njegove stvarno više briga za vračarske linije?
 
Niko normalan ne bi podržao zamenu trolejbuske linije, autobuskom...
Jedino što mi se sviđa kod ove ideje je konačno vraćanje troli na 21, ali mislim da ni na njoj ni na 41 ne smeju biti autobusi.
Ne misli se na trajno, nego kao privremeno rešenje jer prosto više ispravnih trolejbusa nema. Ja prvi ne bib hteo da vozim one kante i redovno bih isključivao vozila. Sutra da se desi nešto zbog neispravnih trola, vozač će naravno biti kriv.
E sad ako bi 41 trajno postala autobuska linija, da li bi je preuzeli vozači drugog pogona, kao što su 21 preuzeli Kosmajci?
 
Vrh