Nisam znao da i u Atini postoje slični planovi za trolejbuse kao i kod nas. Kaže se u članku da je plan da ih zamene električnim ili hibridnim autobusima i da će ti hibridi verovatno biti samo mild verzije. Poslednja nabavka je bila pred Olimpijadu i od tada nisu imali ozbiljna ulaganja.
![]()
Athény hodlají zrušit do roku 2027 trolejbusy | Československý Dopravák
Řecká metropole po letech přešlapování učinila pod taktovkou náměstka ministra dopravy Konstantinose Kyranakise rozhodnutí stran budoucnosti místního trolejbusového provozu, který vyznívá pro tradiční…www.cs-dopravak.cz
Zašto se radi ta raskrsnica, a ne i raskrsnica sa Mis Irbijevom / Rimskom?Skinut je asfalt na raskrsnici sa vladimira tomanovica
Ti Neoplani imaju i dizel motor u repu od 170ks, a za slučaj gubitka struje ili prekida na mreži. Naravno, tu je za ispomoć samo u krajnjoj nuždi, a ne sa svakodnevno korišćenje. Posle Moskve ništa me ne čudi. Iako je priča kod njih specifična, činjenica je da električari napreduju, a i možda i druge alternative, pa je sve moguće, odnosno manje ili više logično. Zavisi od grada do grada. Neki će i te kako širiti trole i u godinama koje dolaze, a neki će ih eto menjati. Po meni, najveći problem trolejbusa jeste cena. Većini gradova su mnogo zanimljiviji oni sa mogućnošću automnog kretanja, što znači da mnogo šta moraju imati isto kao i električni autobusi, plus opremljeni i kao klasični trolejbusi. Sve ti to već dobro znaš, nego samo podsećam da cena jednog zglobnog autonomnog trolejbusa može lagano prići dosta blizu cifri od milion evra, suma za koju se nekada dobijalo barem tri, a potencijalno i četiri trolejbusa od proizvođača kakav je vrljavi BKM. Električari postaju umereniji sa cenama, a autonomija im raste iz godine u godinu. Bez preterano zahtevnih trasa, trolejbusi će verovatno postepeno gubiti prednosti koje još uvek poseduju.Ovi Neoplan / Vossloh N6221 imaju nepravaziđeni dizajn, nikada ne bih rekao da su iz 2003.
U Atini sam bio čisto turistički bez fokusa na gradski prevoz, ali stekao sam utisak da nema puno uspona po Gradu (samo na krajnjem obodu i sporadično centralnom delu, jer je Grad smešten praktično u kotlini), pa je i upitna upotreba trolejbusa. Čak i linija za Petroupoli ili Chalandri koji bi trebalo biti jedna od većih po pitanju uspona ne može da se meri sa npr 29.
U Beogradu je situacija pak drugačija, trolejbusi rade i planirani su na brdovitim linijama što čini razliku u odnosu na Atinski sistem.
Interesantan podatak jeste da Atina ima najveći trolejbuski podsistem u Evropskoj Uniji.
Црвене Белоруске троле кад су дошле имале су климу које су лепо ладиле у возилима, и није био проблем возити се њима лети, напротив било је супер јер је у свакој радила клима у то време. Да смо нормални и данас би радиле климе у тролама. Ови болесници само гледају како на фору да укину троле и то све време покушавају. Нисам за убацивање Солариса на 29 јер то води ка укидању трола, јер имамо посла са шљамом преварантским. Не мора овако, могу да се купе нове троле и да све буде супер без проблема. Ја не прихватам мењање трола Соларисима са циљем да људе навикну на бусеве и онда да замене троле бусевима, на фору јадно. Кад смо дебили нек се возимо соло тролама без климе, док не будемо за боље. Чим се овде врте приче и опције пола бус пола трола и бус место троле јер је зглобни са климом значи да у глобалу немамо развијену основну свест, и прихватамо ненормално и наметнуто без реалног гледања на ствари. Ово мало мало па мењање трола бусевима се намерно ради у циљу да се људи навикну на бус, обезвреде троле и укину троле у једном тренутку. А све може лепо да функционише са тролама, чак и боље него са бусом.
Mogli smo da kupimo dosta mlađe Trolline iz Tallina, bilo je i zglobnih i solo, ali za našeg gradonacelnika je sramota da uzimamo polovno.Taman mogu opet da nam doniraju.
A što je najjače sva ta polovna vozila iz drugih država (pogotovo EU zemalja) su često u fantastičnom stanju i čak i bolja u poređenju s našim novijim.Mogli smo da kupimo dosta mlađe Trolline iz Tallina, bilo je i zglobnih i solo, ali za našeg gradonacelnika je sramota da uzimamo polovno.
Apsolutno, vozio sam se Hessom u Novom Sadu i vozilo je fantazija, u daleko boljem stanju od naših Solarisa u Bg-uA što je najjače sva ta polovna vozila iz drugih država (pogotovo EU zemalja) su često u fantastičnom stanju i čak i bolja u poređenju s našim novijim.
I novosadsku vlast je bila sramota od IK-201 pa su ih prvom prilikom sve sklonili, a danas im vozni park opstaje zahvaljujući starim i polovnim vozilima.
Не, него ЈГСП мрзи Икарбус него било шта што су икад купили.A što je najjače sva ta polovna vozila iz drugih država (pogotovo EU zemalja) su često u fantastičnom stanju i čak i bolja u poređenju s našim novijim.
I novosadsku vlast je bila sramota od IK-201 pa su ih prvom prilikom sve sklonili, a danas im vozni park opstaje zahvaljujući starim i polovnim vozilima.
Električari postaju umereniji sa cenama, a autonomija im raste iz godine u godinu. Bez preterano zahtevnih trasa, trolejbusi će verovatno postepeno gubiti prednosti koje još uvek poseduju.
kao u svemirski brod u odnosu na ove naše…