Šta je novo?

Trolejbusi

Mislim da vozači i mehaničari u GSPu nisu svesni koliku moć zapravo imaju.

Mislim to važi za sve, za ceo narod. Svi mi nosimo ovu zemlju na leđima a režim i moćnici su neke ubedili da nemamo nikakvu moć. Ali oni konkretno su baš u poziciji iz koje bi mogli lako da parališu ceo grad i bace vlast na kolena i za pregovarački sto.
 
Jeste, al nema ko da ih povede. Na protesnu šetnju su išli ljudi koji nisu imali smenu u tom trenutku ili su bili na slobodnom danu, nije bilo nikakve obustave rada. Kao što sam pisao i pre, bez reprezentativnih sindikata teško da može biti pravog štrajka. To je prosto tako. Tu masu neće i ne mogu pokrenuti sindikati koji broje par desetina članova, jer jednostavno ne mogu imati legitimitet, što i sam vaterpolista vrlo dobro zna. Sami zaposleni teško će se organizovati u masi od barem 50% da bi strajk imao smisla. I ovo što se u prosveti dešava je realno rasulo. Dal predstavnici sindikata rade u GSP-u, ajde manje više i nije bitno, al im i to daje legitimitet. Stefanović jeste dobio otkaz disciplinskim postupkom, mislim u julu prošle godine, a razloge sam navodio i pre. Retko ko će slediti takvu individuu, dok je Banković već neka druga priča, al i on ne radi u GSP-u. Sami zaposleni daju legitimitet Samostalnom i Sindikatu radnika zaposlenih u GSP-u. Niko nikog tu nešto posebno ne teroriše, a u smislu da ljudi ne smeju da se iščlane, niko neće snositi posledice. Ranije je i bilo masovnijeg iščlanjivanja, preletanja, tumbanja itd., kad je i Nezavisnost izgubio reprezentativnost. Skorijeg sličnog scenarija nije bilo, tj. ponovio se nije. Ljudi imaju neke koristi od tih sindikata, pozajmice, letovanja, stvari kojima sindikati ne bi ni trebali da se bave. Donekle je tu i zbunjenost jednog dobrog dela zaposlenih, jer ih bombarduju sa raznim informacijama sa svih strana, pa ljudi normalno i ne znaju kome da veruju. Antić je očigledno bio stvarno na razgovoru u Gradu, ako je Šapić bar delimično promenio priču. Možda je i te reprezentativne poguralo malo i i ovo komešanje, koje dolazi od manjih sindikata. U svakom slučaju, treba brojnost da bi se isteralo do kraja, i generalno su svi svesni toga, pa se prema tome i postavljaju.
 
Nepismeni likovi poput Sapica nisu dostojni ni tim liderske pozicije u nekoj nebitnoj firmi, a ne da bude gradonačelnik Beograda. Još je lopov jer je prvo uzeo da farba autobuse , ne znamo koja firma to radi i u kakvom je talu sa istom, drugo nije čovek od reči nego je nepošten i prevarant jer je promenio opredeljenje zarad lične koristi, zatim je nevaspitan i otresit sto je odlika primitivnih ljudi koji imaju komplekse.
I kada takav jedan sklop dodje na čelo grada, nije ni čudo što radi sve što ne treba, jer takav lik treba da bude u nekom rijalitiju, na margini društva.
 
Pa i bio je u rijalitiju. Ali s obzirom kakav ugled danas imaju učesnici rijalitija i kolika je gledanost istih, ne bi bio nikako na margini društva, već bi bio uzor mladima, poput izvesnog Kristijana.​
 
Качите, шерујте, да ТРОЛ-ујемо Гангулу

едит: Из неког разлога ми бб аутоматски вратио на први, погрешан јпег где је погрешан назив терминуса у односу на смер. Јесте у духу ГСП-а и то али ево исправљено

Ulica_Kralja_Milana_Beograd trola 2.jpg
 
Poslednja izmena:
Качите, шерујте, да ТРОЛ-ујемо Гангулу

едит: Из неког разлога ми бб аутоматски вратио на први, погрешан јпег где је погрешан назив терминуса у односу на смер. Јесте у духу ГСП-а и то али ево исправљено

Pogledajte prilog 229506
Ако може неки немањићко-плави тролејбус :D
 
П.С. и да траса Славија - Студентски трг буде без жица због аутономије :)
 
Ovo mi već deluje kao teranje inata sa graðanima. Rekli smo da nećemo kružne tokove na svakom ćošku i to još semaforizovane, dobismo ih i još ćemo da ih dobijamo. Rekli smo da nije dobro rešenje da se proširuju već ionako široki bulevari a ne radi ništa po pitanju starog grada, pa evo i to svakodnevno dobijamo. Isto tako rekosmo da je loše rešenje pravljenje uvučenog stajališta na Zelenom vencu, pa ga dobismo. Posle smo rekli da će ovako automobili da blokiraju stajalište pa dobismo montažnu ležeću barijeru koja odvaja uvučenu traku od ostatka kolovoza. Pa onda smo rekli da hoćemo da ostanu trolejbusi i da nećemo da se linije oduzimaju GSP - u zarad dodeljivanja istih privatniku, pa svakog dana sve više linija prelazi u ruke privatnika dok se ne zaustavlja priča o elektrobusima umesto trolejbusa. ITD​

P. S.
Dopuniti slobodno niz, trenutno me mrzi dalje da pišem spisak.​
Jasno je da ce oni da nastave po svome.
Vecinu gradjana ovo pitanje izgleda ne zanima.
 
Морају жице и подигнута трола да се не помеша са, недај Боже, стрелиним електробусевима.
Нека, треба доктору Гангули да се покаже да нови тролејбуси могу и без жица, пошто се у вожњи трипује Спајдерменовог напада са Београђанке. Може и монтажа са жицама, на траси ка Бањици.
 
Мало тролејбуског АСМР-а


Гуглајући фотке савремених модела тролејбуса научио сам да ови најновији троделни имају радијусе скретања сличан као и дводелни или соло и да могу пролазити скоро свуда.

Троле су буквално савршено решење за Београд за многе оптерећене линије.
 
Vidi se i na primeru Praga da trodelne Skode veoma lako skrecu, cak i pod ostrim uglovima. Kod nas bi veci problem bio neadekvatna stajalista za prihvat vozila od 24m.

Osim toga, primecujem da njihove trole prolaze skretnice na mrezi bez ikakvog usporavanja, dok kod nas moraju da mile preko skretnice da se ne bi otkacile trole.

 
Da nema to veze malo i kakve trolne glave se koriste, možda i sa samim motkama, rekoh da nije i od toga kako amortizuju oscilacije mreže tokom kretanja vozila?
 
Zemun je bio trolejbuski depo, i dalje stoje stubovi kontaktne mreže na prilazu depou.

Gde je bio taj trolejbuski depo u Zemunu?

Naravno da nisam za to da se trola ukine u Beogradu.

Za korekciju linija u smislu da se delovi trasa nekih linija izmene zbog ovog ili onog razloga - jesam, tu ima mesta za poboljšanje.
 
Vrh