Šta je novo?

Trolejbusi

Strela posle svih dešavanja i reakcija na ovu temu, više nije zainteresovana za ulazak u priču o uvođenju njihovih elektrobusa umesto GSP-ovog trolejbuskog podsistema. 🥳
Neki su pricali da nasa borba protiv ukidanja trola nece uspeti, ali je ipak uspela!
 
:gobb:
480712345_122153172014333442_5682803620247593683_n.jpg
 
Najbitnija stvar je odrađena, a to je da se sačuva Pogon Dorćol, a sada ostaje još jedan korak do konačne pobede, to je raspisivanje tendera za nabavku novih trolejbusa i očuvanje tog podsistema. Gsp je ovde odradio dobar posao, zaposlio je dosta mladih vozača na Dorćolu i onda su gradu samo prikazali broj vozača kao dokaz da imaju kapacitete da drže te linije. Takođe sam siguran da je Pogon Dorćol Pogon sa najmlađim vozačima u Beogradu, što je još jedna stvar koja Gsp-u ide na ruku.
 
Kako bi rekao gradonačelnik Šapić ne lipši magarče do zelene trave. Banković iz GSP sindikata "Centar" je juče na N1 potvrdio da ima indicije kao što je i rekao izvor za Ekapiju da je Strela odustala od posla, ali to nije zvanično sve dok se ne donese odluka na skupštini grada Beograda o poništavanju odluke o javno-privatnom partnerstvu i druge odluke o nabavci 100 trolejbusa za GSP.

Sednica skupštine grada Beograda mora da se održi u roku od 3 meseca od poslednje sednice 25.12. dakle do 25.3. Sada je na radnicima, studentima i nama trololjubiteljima da pumpamo i vršimo pritisak narednih mesec dana kako bi ove odluke i bile formalizovane u Skupštini grada Beograda, tek tada ćemo moći da odahnemo i sa zadovoljstvom kažemo da su trole odbranjene.
 
Poslednja izmena:

U Austriji sutra od 4 do 6 ujutru štrajk upozorenja vozača autobusa u celoj Austriji (sindikat) zbog još uvek neuspešnih pregovora sa poslodavcima o povećanju plata i radnim uslovima. U tom periodu - bez prevoza.

Dakle, ko hoće, može. I ne, odabrana satnica štrajka upozorenja nije bezveze, jer se radi o štrajku u celoj državi, pa su tako mnoge firme u potancijalnom problemu da im radnici ne dođu na vreme na radno mesto - posebno fabrike.
 
sada ostaje još jedan korak do konačne pobede, to je raspisivanje tendera za nabavku novih trolejbusa i očuvanje tog podsistema.
Ne jedan nego dva koraka. A možda i tri. Imali smo za vreme Zamenika zamenika gradonačelnika raspisan tender, pa je bio obustavljen zbog povećanja cene izrade u međuvremenu, uključujući i repromaterijal.

Dakle ono što treba da se još desi je:
1. raspisivanje i realizacija tendera
2. izrada trolejbusa
3. transport trolejbusa i njihovo puštanje u saobraćaj​
 
Svuda ima neko ko ima razloga da štrajkuje, pa i u najrazvijenijim zemljama, samo je bitno kako se strajkuje.

Ovi ljudi jesu blokirali saobraćaj i sigurno nekoga omeli, usporili...Ali nešto su uradili, a za jedan protest, uradili su više, nego dovoljno. Nadam se da će i ostali koji rade slične poslove kao oni, u smislu onih koji su bitni za svakodnevno funkcionisanje ovog drustva, slediti njihov primer. Jer kada svi oni stanu, možemo da očekujemo promenu sistema, koji toliko dugo čekamo.
 
Danas smo na okretnicama Zvezdara i Studentski trg delili flajere sa pozivom na sutrašnji protest radnika GSP-a protiv ukidanja trolejbusa koji se održava u 10 sati ispred sedišta GSP-a u kneginje Ljubice 29 na Dorćolu. Protest će se uputiti na trg Republike gde će biti blokada.

1000041205.jpg
 
Gradonačelnik Šapić je večeras najavio konferenciju za medije sutra u 11h zbog najave protesta građana zbog skrćivanja linija pravca 700 sa Zelenog venca na Novi Beograd. Šapić ignoriše protest radnika GSP-povodom ukidanja trolejbusa koji se održava u 10h. Ćeraćemo se još!!!
 
Vrh