Šta je novo?

Trolejbusi

Ако је Стрела стварно наручила електробусе из Кине, онда нек их пусте на линије које држе по равници. Могу да возе и ЕХПО линије.
Ал ГСП да остане на Дорћолу, и да узму нове тролејбусе.
 
Spomenuo je da je privatnim partnerima svejedno da li e-bus ili t-bus ;)
On lično bi više voleo e-bus i ponovio prednosti e-bus-a, a totalno zanemario mane. Tačnije, po njegovim rečima, ne postoji nijedna prednost trolejbusa.
 
Gradonačelnik Šapić je danas govorio o izboru između kupovine trolejbusa i elektrobuseva za GSP. Izgleda da su protesti radnika GSP uticali da odustane od privatizacije trolejbusa, ali ne i njihove zamene elektobusevima.

Moraćemo da mu pomognemo da se odluči za nove trolejbuse! Rok radnika i dalje teče do iduće srede kada ističe 14 dana. Javljam čim budem imao nove informacije.
 
Neka odigra najpametnije moguće, raspiše tender za još 100 novih e buseva i 100 novih trolejbusa. To bi jedino imalo smisla da se vadi iz svega ovoga do sada.
 
"Šapić je podsetio da je preostalo da se reši nabavka trolejbusa ili elektrobusa.
– Mislim da ćemo izabrati elektrobuse imajući u vidu da nam je stigao predlog za javno-privatno partnerstvo u kojem su istaknuti argumenti koji govore u prilog elektrobusa. Kada je u pitanju preuzimanje linija javnog prevoza od privatnika, jasno je da GSP u ovom trenutku nema ni dovoljno vozača, ni dovoljno vozila da „pokrije” sve linije.
To je osnovni razlog zbog čega su privatnicima ponuđene te linije. Kada bi Grad u ovom trenutku sve preuzeo na sebe, 40 odsto linija ne bi radilo. Privatnicima smo drastično pooštrili uslove za učestvovanje u poslu i na taj način došli do optimalnog broja vozača i autobusa u GSP-u. Kada su elektrobusi u pitanju, nije tačno da bi trolejbuski depo na Dorćolu prestao da bude u vlasništvu Grada ili da bi bilo koji radnik izgubio posao. Nijedan radnik nije izgubio posao u GSP-u otkada sam na mestu gradonačelnika. "

 
Bude li bio kružni tok na Trgu republike, verovatno možemo da se pozdravimo sa zglobnim trolejbusima tu.
 
Zglobova svakako neće biti, nebitno da li bude bio Gsp ili privatnik. Nacrt o jppp to jasno pokazuje jer je predviđeni broj zglobnih elektrobusa 0
 
Vrh