Cena koštanja jednog autobuskog kilometra zglobnog autobusa: Amortizacija 0,35e/km, gorivo, 1e/km, vozač: 0,5e/km, ostali troškovi oko 0,2e. To je 2,05e km zglobnog autobusa, koji kači zagušenja. Za 1200 putnika na čas, ili linija sa zglobom na svakih 6 minuta, srednja brzina 12km/h, i duga 10km.
Cena koštanja jedno trolejbuskog kilometra zglobnog trolejbusa. Amortizacija vozila 0,8e/km, amortizacija energetske infrastrukture 0,3 e/km energija, 0,25e/km, vozač 0,5e/km, ostali troškovi 0,2e/km. To je 2,05e/km. Za 1200 putnika na čas, ili na svakih 6 minuta, srednja brzina 12km/h u diga 10km.
Primera radi, ako bi potpuno nezavisno od celog sistema autobus 75 pretvorili u trolejbus, dolazimo do istih troškova kao autobus čak i ako kupujemo trolejbus od skupih proizvođača. Već kada taj pravac deli više linija, jedinični troškovi padaju u korist trolejbusa. A ako se omogući delimična lokalizacija i pojeftinjenje trolejbusa, troškovi padaju opet u korist trolejbusa. A ako se uračunaju troškovi zagađenja, i uticaj vizuelnog identiteta vezanog za postojanje žica, opet ide u korist trolejbusa.