Šta je novo?

Trolejbusi

Malo sam maštao i razmatrao, držeći se toga da BG:VOZ, metro i tramvaj nikada neće pokriti neka područja, i da je teško očekivati da se pola grada razlupa kako bi se formirala
bulevarska mreža kao na Novom Beogradu.

Mislim da će tu svakako biti primedbi, ali svakako, vraćamo se u 1980-te, kada je postojala bar neka ostvariva ideja kako uobličiti javni saobraćaj u Beogradu.

Od 10 najopterećenijih autobuskih linija, trolejbus sa ili bez baterije preuzima: 16, 26, 23, 31, 50. Mnogo linija bez baterije je potrebno za taj slučaj kada je baterija slaba i istrošena, ili je neispravna, da vozila mogu da se koriste. Čak i bez metroa, a sa širenjem tramvaja koje sam predvideo na drugim temama, može da se povuče preko 50% električnog javnog prevoza.
Pogledajte prilog 225695
99% linija može da u potpunosti zadrži trasu, baterija može da se puni dok je vozilo u pokretu, dakle nikad se ne isprazni do kraja što joj produžava životni vek.
 
Malo sam maštao i razmatrao, držeći se toga da BG:VOZ, metro i tramvaj nikada neće pokriti neka područja, i da je teško očekivati da se pola grada razlupa kako bi se formirala
bulevarska mreža kao na Novom Beogradu.

Mislim da će tu svakako biti primedbi, ali svakako, vraćamo se u 1980-te, kada je postojala bar neka ostvariva ideja kako uobličiti javni saobraćaj u Beogradu.

Od 10 najopterećenijih autobuskih linija, trolejbus sa ili bez baterije preuzima: 16, 26, 23, 31, 50. Mnogo linija bez baterije je potrebno za taj slučaj kada je baterija slaba i istrošena, ili je neispravna, da vozila mogu da se koriste. Čak i bez metroa, a sa širenjem tramvaja koje sam predvideo na drugim temama, može da se povuče preko 50% električnog javnog prevoza.
Evo jedna moja verzija gde se apsolutno nisam uzdržavao.
Narandžasto - kontaktna mreža
Žuto - pomoćna kontaktna mreža
Plavo - deonice bez mreže
 
Poslednja izmena:
Vrh