Šta je novo?

Trolejbusi

Malo sam maštao i razmatrao, držeći se toga da BG:VOZ, metro i tramvaj nikada neće pokriti neka područja, i da je teško očekivati da se pola grada razlupa kako bi se formirala
bulevarska mreža kao na Novom Beogradu.

Mislim da će tu svakako biti primedbi, ali svakako, vraćamo se u 1980-te, kada je postojala bar neka ostvariva ideja kako uobličiti javni saobraćaj u Beogradu.

Od 10 najopterećenijih autobuskih linija, trolejbus sa ili bez baterije preuzima: 16, 26, 23, 31, 50. Mnogo linija bez baterije je potrebno za taj slučaj kada je baterija slaba i istrošena, ili je neispravna, da vozila mogu da se koriste. Čak i bez metroa, a sa širenjem tramvaja koje sam predvideo na drugim temama, može da se povuče preko 50% električnog javnog prevoza.
Pogledajte prilog 225695
99% linija može da u potpunosti zadrži trasu, baterija može da se puni dok je vozilo u pokretu, dakle nikad se ne isprazni do kraja što joj produžava životni vek.
 
Malo sam maštao i razmatrao, držeći se toga da BG:VOZ, metro i tramvaj nikada neće pokriti neka područja, i da je teško očekivati da se pola grada razlupa kako bi se formirala
bulevarska mreža kao na Novom Beogradu.

Mislim da će tu svakako biti primedbi, ali svakako, vraćamo se u 1980-te, kada je postojala bar neka ostvariva ideja kako uobličiti javni saobraćaj u Beogradu.

Od 10 najopterećenijih autobuskih linija, trolejbus sa ili bez baterije preuzima: 16, 26, 23, 31, 50. Mnogo linija bez baterije je potrebno za taj slučaj kada je baterija slaba i istrošena, ili je neispravna, da vozila mogu da se koriste. Čak i bez metroa, a sa širenjem tramvaja koje sam predvideo na drugim temama, može da se povuče preko 50% električnog javnog prevoza.
Evo jedna moja verzija gde se apsolutno nisam uzdržavao.
Narandžasto - kontaktna mreža
Žuto - pomoćna kontaktna mreža
Plavo - deonice bez mreže
 
Poslednja izmena:
Još jedan ovakav komentar i tražiću da budeš sklonjen sa teme. Idi širi defetizam na ostatku foruma, ovde nemaš taj luksuz.
Шта раде људи из опозиције? Зашто нису сви потписали петицију против укидања?

За сада има хиљаду и нешто потписа, а сигуран сам да чланова опозиционих странака и оних који су гласали за опозиционе странке има много више од 1000- 2000 људи.
 

Zanimljiv komentar na tekst navodno vozača trolejbusa:

komentar.png
 
Poslednja izmena:
Шта раде људи из опозиције? Зашто нису сви потписали петицију против укидања?

За сада има хиљаду и нешто потписа, а сигуран сам да чланова опозиционих странака и оних који су гласали за опозиционе странке има много више од 1000- 2000 људи.
Ne rade ništa kao i uvek, aktiviraju se mesec dana pred izbore i tako u krug od izbora do izbora. Većina opozicije gradski prevoz smatra nebitnom temom, a zapravo je itekako bitna kad pogledaš koje su cifre u pitanju kod svakog ugovora koji se potpisuje sa privatnicima.
Oni koji ignorišu temu gradskog prevoza više nikad neće videti moj glas na gradskim izborima i treba ih pitati gde su bili kad su se svi ovi ugovori potpisivali.
 
Ne rade ništa kao i uvek, aktiviraju se mesec dana pred izbore i tako u krug od izbora do izbora. Većina opozicije gradski prevoz smatra nebitnom temom, a zapravo je itekako bitna kad pogledaš koje su cifre u pitanju kod svakog ugovora koji se potpisuje sa privatnicima.
Oni koji ignorišu temu gradskog prevoza više nikad neće videti moj glas na gradskim izborima i treba ih pitati gde su bili kad su se svi ovi ugovori potpisivali.
Најпотребније је да сада све своје чланове упуте да се придруже акцији против приватизације ГСП-а и укидања тролејбуса.

Избори су у овом случају секундарна тема, фокус мора бити на тренутној ситуацији.

Ево опет да питам @vucko

Зашто опозиционе странке не упуте људе да потпишу петицију?
 
Previše značaja dajete peticijama. U 99% slučajeva ništa ne postižu. Jedan od retkih slučajeva kad postignu je bilo ono sa Proglasom, iako ništa formalno nije urađeno ali je naprdnjacima bilo malo prpa kad su videli da i dalje ima bar 100.000 ljudi koji bi da ih strpaju u mardelj i još triput toliko koji nisu potpisali a isto žele.

Peticije ne postižu ništa a na kraju samo posluže za masovno prikupljanje osetljivih podataka i popis politički nepodobnih.
 
Најпотребније је да сада све своје чланове упуте да се придруже акцији против приватизације ГСП-а и укидања тролејбуса.

Избори су у овом случају секундарна тема, фокус мора бити на тренутној ситуацији.

Ево опет да питам @vucko

Зашто опозиционе странке не упуте људе да потпишу петицију?
Evo da prokomentarišem u vezi peticije. Mi smo je onomad imali za Vratimo trolu 28 i to je tada pre 5 godina bio super način mobilizacije i zbližavanja ljudi.
Stava smo da u ovoj situaciji peticija nije najbolje sredstvo jer su ljudi umorni od peticija, a i ne radi se o jednoj liniji već 7 trolejbuskih linija to jest celom trolejbuskom podsistemu i u sledećem koraku sudbini to jest privatizaciji celog GSP-a. Ovo je mnogo veći zalogaj, zato trebamo pokušati putnicima to jest građanima Beograda da objasnimo zašto se trolejbusi privatizuju a za njima za neku godinu ceo GSP. Zato i sarađujemo sa stručnjacima sa Saobraćajnog fakulteta i nadam se studentima u nameri da se što većem broju ljudi objasni šta se dešava, bez obzira na političko opredeljenje i to koji medij prioritetno gledaju i čitaju. Jer ako spadne na to da je recimo opozicija za trolejbuse a vlast za elektrobuse nećemo se odmaći dalje od partijskih rovova koji su već dovoljno podelili naše društvo.

Da podvučem, ovo je prvi put koliko znam da su se profesori Saobraćajnog fakutleta a i studenti obratili javnosti u vezi nekog saobraćajnog problema u Beogradu što je izuzetna stvar, i na tome treba insistirati, na struci a ne politici.

Problem predstavlja što su trolejbusi svesno zapuštani da bi se što lakše odstranili mada mislim da su se iz gradske vlasti preračunali i da ipak građani Beograda neće tako lako otpisati trolejbuse ako znaju da se mogu zameniti modernim, autonomnomnim i pouzdanim trolejbusima. Zato i treba što više pokazaivati javnosti fotografije i video snimake modernih trolejbusa, a ne da kačimo slike starih trolejbusa koji izgledaju nostalgično ali nisu reprezentativan primer udobnosti kako bi bilo jasno javnosti to jest laicima da su trolejbusi bolji od elektro buseva.
 
Poslednja izmena:
Evo da prokomentarišem u vezi peticije. Mi smo je onomad imali za Vratimo trolu 28o i to je tada pre 5 godina bio super način mobilizacije i zbližavanja ljudi.
Stava smo da u ovoj situaciji peticija nije najbolje sredstvo jer su ljudi umorni od peticija, a i ne radi se o jednoj liniji već 7 trolejbuskih linija i u sledećem koraku sudbini to jest privatizaciji GSP-a. Ovo je mnogo veći zalogaj, a to je pokušati putnicima to jest građanima Beograda se objasni zašto se trolejbusi privatizuju i ceo GSP. Zato i sarađujemo sa Saobraćajnim fakultetom i nadam se studentima u nameri da se što većem broju ljudi objasni šta se dešava, bez obzira na političko opredeljenje i to koji medij prioritetno gledaju i čitaju.

Problem predstavlja što su trolejbusi svesno zapuštani da bi se što lakše odstranili mada mislim da su se iz gradske vlasti preračunali i da ipak građani Beograda neće tako lako otpisati trolejbuse ako znaju da se mogu zameniti modernim, autonomnomnim i pouzdanim trolejbusima. Zato i treba što više pokazaivati javnosti fotografije i video snimake modernih trolejbusa, a ne da kačimo slike starih trolejbusa koji izgledaju nostalgično ali nisu reprezentativan primer udobnosti kako bi bilo jasno da su trolejbusi bolji od elektro buseva.
То све јесте тачно, и у потпуности подржавам промовисање тролејбуса.

Али једноставно власт реагује само када види колико људи је против неке њихове одлуке.
 
Misliš kao peticija za očuvanje Starog Savskog mosta? Ako se ide tim putem, a peticija koju pominješ je čak od istih ljudi koji su se bavili mostom koji se uveliko demontira ne može se ni očekivati drugačiji ishod. A sutra će biti neka treća tema i ponovo peticija. To je taj zamor od peticija koje imaju svoju svrhu ali ne ako praviš peticije za sve čime se baviš. Peticija je aktivističko oruđe koje se ne treba stalno koristiti jer izgubi svoju svrhu.
 
Poslednja izmena:
Vrh