Koji je to bolesni um, postavljena nova mreža pre par godina, i sada psihopata misli da je ladno poskida kako bi umesto zglobnih trolejbusa koji bi njome mogli ići stavio solo e-buseve koji malaksaju na svakoj uzbrdici? Građani ovog grada su još bolesniji od njega ako mu dozvole da svoju gadost sprovede u delo. Čak je i Vesić ljudska i moralna gromada u poređenju sa ovim aporofobičnim narkomanskim degenerikom.Hajde da razumem da je ceo sistem oronuo, ali ovde su problem samo vozila i ništa drugo.
Sama mreža je u odličnom stanju i dosta je ulagano zadnjih godina u popravku itd..
Još uvek nije kasno da se ovaj saobraćajni urbicid zaustavi, ali mora da proradi javnost, a po potrebi i ulica. Još uvek nijedan jedini protest u Beogradu nije održan protiv uništavanja trolejbuskog podsistema, šta više čeka 45 opozicionih gradskih odbornika koji su svi deklarativno protiv toga, ali i dalje ne preduzimaju apsolutno nikakvu akciju dok trola za trolom crkava iz dana u dan?RIP kontaktna mrežo, sa njom i trolejbuski sistemu!
Opozicijo, uradite nešto, inicirajte sednicu skupštine grada o javnom prevozu, krenite u proteste i blokade, pokrenite peticije. Obraćam se celoj opoziciji u gradu, i mislim da govorim u ime velike većine sugrađana. Ukidanje trolejbusa mu ne sme proći, jednom ste već spasili liniju 28 i svaka vam čast na tome, sada je vreme da spasite ceo podsistem.A trolejbusi rade na drva?
Нисам стручан, али зашто стално долази до кварова на мрежи и троле праве колапс у граду онда јер стану?Hajde da razumem da je ceo sistem oronuo, ali ovde su problem samo vozila i ništa drugo.
Sama mreža je u odličnom stanju i dosta je ulagano zadnjih godina u popravku itd..
Која бре опозција, немаш ни једну праву патриотску опцију. Све иста ба*** која прича једно, па кад дође на власт или уђе у коалицију са владаћујом партијом прича другу причу. Не треба трошити речи на оне који су се покзали какви су били док су били на власти.A da mi najurimo Gangulpašu?
Jel ima ovde neke opozicije na nivou grada ili sve kolektivno boli uvo za ovog pajsera i za ovaj grad?
Занима ме мишљење што сте толико против електричних аутобуса?! (Хигерови се нису толико лоше показали на ЕКО 2 на пример, наравно не кажем да треба њих набавити)Meni je od svega frapantno da oni konstantno ceo trolejbuski podsistem poistovećuju sa električnim autobusima kao da je to jedno te isto, a suštinski su veoma različiti podsistemi. Sad je pitanje samo koja opcija više odgovara njihovim džepovima, krš trole ili krš e-busevi iz Azije.
Хвала на одговору, нисам знао да су они узрок кварова.Zato što su nam trolejbusi odlični i utegnuti.
Niko nije protiv eko buseva ali je cisto bacanje para pored postojece kontaktne mreze, umesto da unistavaju ceo podsistem radi kineskih eko higera bolje da kupe trolejbuse sa autonomijom koji su mnogo bolje resenje nego bilo koji eko bus. Trolejbusi su mnogo napredovali mozes da ih kupis cak i sa baterijama za delove trase koji nemaju mrezu.Занима ме мишљење што сте толико против електричних аутобуса?! (Хигерови се нису толико лоше показали на ЕКО 2 на пример, наравно не кажем да треба њих набавити)
Nismo protiv električnih autobusa tamo gde im je mesto, a svakako im nije mesto da menjaju trolejbuse koji već imaju svoju infrastrukturu i neuporedivo bolje performanse na brdovitom terenu, a imaju i mnogo veći kapacitet ako su zglobni. Onaj kr**** Gangula na današnjoj konferenciju lupeta da su trole nečim "ograničene",a upravo je suprotno, e-busevi su ograničeni time da moraju da se pune na terminusu posle svake vožnje i baterija im dozvoljava samo relativno kratke linije, Belvil-Vukov Spomenik na EKO-1, Beograd na Vodi-Dorćol na EKO-2, a da mogu menjati 12 kilometara trase na 40 i 41 može pomisliti samo on koji u gradski prevoz nije ušao od svog punoletstva.Занима ме мишљење што сте толико против електричних аутобуса?! (Хигерови се нису толико лоше показали на ЕКО 2 на пример, наравно не кажем да треба њих набавити)
Разумем, хвала на објашњењу. Да ли је могуће да сви еко бусеви имају мане које си навео или ово причаш конркетно за марку Хигер? На пример то што се тиче пуњења ми је баш чудно да не могу дуже да трају батерије кад се једном напуне?Nismo protiv električnih autobusa tamo gde im je mesto, a svakako im nije mesto da menjaju trolejbuse koji već imaju svoju infrastrukturu i neuporedivo bolje performanse na brdovitom terenu, a imaju i mnogo veći kapacitet ako su zglobni. Onaj kr**** Gangula na današnjoj konferenciju lupeta da su trole nečim "ograničene",a upravo je suprotno, e-busevi su ograničeni time da moraju da se pune na terminusu posle svake vožnje i baterija im dozvoljava samo relativno kratke linije, Belvil-Vukov Spomenik, Beograd na Vodi-Dorćol, a da mogu menjati 12 kilometara trase na 40 i 41 može pomisliti samo on koji u gradski prevoz nije ušao od svog punoletstva.
Trolejbusi lakše savladavaju uzbrdice, bolje koče, brže se pokreću iz mesta, imaju veći kapacitet, iz svega toga je jasno zašto elektrobusevi nisu alternativa za njih. Sa druge strane, ova drogeraška lopuža ih forsira jer na njima može bolje da se ugradi,a i da oslobodi atraktivno zemljište u Dunavskoj za svoje narkokvadratiće.
Svi elektrobusevi imaju ove tipske nedostatke u odnosu na trolejbus. Do skoro sam redovno koristio liniju EKO-2 sa terminusa Beograd na Vodi, kako koje vozilo pristigne uvek mora na novo punjenje što mu oduzima najmanje 5 minuta na okretnici, a polazak u 22:15 se na samom početku toliko prepuni posetiocima Galerije da već kod Kule Beograd ne može primiti više nikog sve do mosta. Da je zglobni trolejbus, vožnja bi bila mnogo podnošljivija.Разумем, хвала на објашњењу. Да ли је могуће да сви еко бусеви имају мане које си навео или ово причаш конркетно за марку Хигер? На пример то што се тиче пуњења ми је баш чудно да не могу дуже да трају батерије кад се једном напуне?
Разумем, ал мислим да ти није добар параметар јер код Галерије после радног времена баш буде хаос увече. Малтене је ЕКО 2 једина линија до града одатле и онда разумем преоптерећност, али не мислим да би нешто више људи стало у солу тролу. Зглобна трола да има смисла, да ли постоје зглобни електрични аутобуси? Такође мислим да ако је пуњење тако кратко и није тако страшно, то је таман колико траје предах возача када стигне на окрентницу.Svi elektrobusevi imaju ove tipske nedostatke u odnosu na trolejbus. Do skoro sam redovno koristio liniju EKO-2 sa terminusa Beograd na Vodi, kako koje vozilo pristigne uvek mora na novo punjenje što mu oduzima najmanje 5 minuta na okretnici, a polazak u 22:15 se na samom početku toliko prepuni posetiocima Galerije da već kod Kule Beograd ne može primiti više nikog sve do mosta. Da je zglobni trolejbus, vožnja bi bila mnogo podnošljivija.
Pre par godina je kružila priča da je E-Higer testiran na trasi linije 31 kao moguća zamena za autobuse, ali da nije mogao izgurati uspon između Slavije i Autokomande.
kol'ko se*u...nije 100 kineskih autobusa nego 174-175...Svi autobusi u gradu biÄe novi; Ukidaju se trolejbusi u Beogradu?
GradonaÄelnik Beograda Aleksandar Å apiÄ izjavio je danas da se joÅ¡ precizno ne zna koliko Äe iznositi subvencije za gradski prevoz kada on bude besplatan i naveo da Äe to svakako biti par desetina miliona evra viÅ¡e nego Å¡to se sada izdvaja.www.b92.net
Oni su širili mrežu na Dorćolu. Ako ništa drugo, goniti ih zbog rasipanja novca poreskih obveznika.Mi ćemo pod ovom džukelom pasti duboko ispod nivoa Avganistana i Bangladeša. Kabul je imao trolejbuse osamdesetih, oni su sticajem okolnosti uništeni tokom građanskog rata početkom devedesetih, nije došlo kleptomansko govedo Gangula i ukinulo ih zato što je dužan parcelu na Dorćolu građevinskoj mafiji i zato što mu se gadi sirotinja koja koristi javni prevoz. A Daka je otvorila metro pre 2 godine.
Najbolje da ukinu i tramvaje, i vozove, pa i autobuse, neka se svi vozimo rikšama, i to ne motornim kao u Bangladešu, nego da bude baš tradicionalno vozilo na ljudski pogon. To ne mora ni da se održava, ni da se popravlja, ne ide na gorivo, a i u njihovu nabavku dvonožne SNSvinje mogu da se ugrade.
Naravno da će poskidati mrežu za trolejbuse, sem ako ih njihovi putnici fizički ne spreče u tome, kao što su pre par godina sprečili da Kralja Milana postane pešačka zona. Ili ako ne budu larmali dovoljno glasno da ološ shvati da mu se više isplati da se ugradi u kupovinu novih trola nego u dorćolsku narkogradnju nakon što ih ukine, ako ni zbog čega drugog onda zbog odijuma javnosti.
Gangula je definitivno gori od Vesića. I on je u svoje vreme bio neviđena štetočina, bar je naručio 80 novih trolejbusa nedelju dana pre početka rata u Ukrajini. Tender je zbog toga propao, novi nije raspisan, i onda je posle par meseci zaselo ovo govedo kojeg ne samo da javni prevoz ne interesuje, nego iz svojih patoloških pobuda planski radi na njegovom uništenju, ne samo iz čiste pljačke kao ovaj prethodni.
Ako je Gangula nekada davno i bio normalan čovek, svojim ulaskom u sektu je postao poturica gori od Turčina koji su tamo bili još od njenog osnivanja. Nemoguće je ući u svinjac, valjati se po njemu, napraviti od tog svinjca svoju kuću i posle svega ostati čist i mirišljav.
Zglobni e-busevi postoje, ali mi ih nemamo. Video sam jedan pretprošle godine u Sofiji. Mislim da je upravo zglobni e-bus i testiran na liniji 31 ovde, pa su onda odustali od nabavke kada se pokazalo da je fijasko. Bizarno je i pomišljati da njima treba menjati trole na trasama gde postoji nova novcijata kontaktna mreža. Zbog nedostatka ispravnih trolejbusa su i liniju 21 pretvorili u autobus, a stubovi sa žicama i dalje stoje u Učiteljskom Naselju. Nije nužno da EKO-2 bude trola, tu bi samo trebalo ubaciti zglobna vozila, a EKO-1 sa svojim skromnim gabaritom može ostati i solać.Разумем, ал мислим да ти није добар параметар јер код Галерије после радног времена баш буде хаос увече. Малтене је ЕКО 2 једина линија до града одатле и онда разумем преоптерећност, али не мислим да би нешто више људи стало у солу тролу. Зглобна трола да има смисла, да ли постоје зглобни електрични аутобуси? Такође мислим да ако је пуњење тако кратко и није тако страшно, то је таман колико траје предах возача када стигне на окрентницу.