Jadne trole, uvek na njih nesto padne ili one updanu. Umesto BMC kanti, trole uvek stradaju.
I ne palo kada na kontaktnu mrežu ili tik iznad nje kače novogodišnju dekoraciju, koju su uzgred mogli ove godine da preskoče.
Jadne trole, uvek na njih nesto padne ili one updanu. Umesto BMC kanti, trole uvek stradaju.
Ili bi bio spreman da se bavim ozbiljnim održavanjem ako je uopšte isplativo tako nešto.Socijala, dobri za period do 10 godina a onda ih treba poslati na deponiju.
Dakle nisam rekao da ih nikad ne bih kupio, rekao sam da kad bi ih kupovao, ne bih računao da će mi dugo trajati.
Pisali smo više puta o svim tipovima BKM trolejbusa kod nas. Nije samo limarija, tj spoljna oplata, koja je još i najmanji problem, nego cela samonoseća konstrukcija je živi očaj, vešanje katastrofa, osovine diskutabilne, niskopodne od mađarske RABA-e, koje ni Ikarbus nikada nije ugrađivao, vodu su puštali svuda od prvog dana. Sem škodine elektro opreme, apsolutno ništa vredno pomena na tim trolejbusima, a da valja.Kakvo je vase generalno misljenje o Belkomunmas trolama, kako su se pokazale? Evo tu su vec skoro 15 godina, svakodnevno se eksploatisu. Vidljivo je da im je limarija popustila, ali da li imaju jos neke nedostatke?
Brze su bile tu nema šta, i sada su samo što se karoserijski raspadaju, pa ne bilo poželjno terati ih naglim ubrzanjima, a klime nisu bogami dobro radile. Na mnogima nisu uopšte bile u funkciji ni kad su nove bile, pa je to otklanjano u hodu. Odvod vode iz klima uređaja je urađen jako glupo i nespretno, pa su stalno prosipale dosta vode iz kišnih lajsni na krovu pri kočenju, odnosno bacale vodu ispred šoferke. Mislim nije to sad smetalo nešto puno, al je prosto glupo i ružno da baca vodu sa krova pri svakom zaustavljanju.Moram priznati da su svojevremeno baš dobro povlačili a i klima im je dobro radila
Mrzeli trole i tad i sad.Jedan istorijski video iz vremena kad su radilkali bili opozicija.
Upravo je to spomenuo pre 2 dana u beogradakoj hronici čak i za tramvaje. Da nam neće dovesti strance, kad se već spekuliše da se u Subotici prijavio Volanbusz. Čisto sumnjam da će se ijedan privatnik baviti time kod nas.Kaže gradonačelnik Šapić da će do kraja 2027. godine biti obnovljen trolejbuski vozni park sa 100 vozila, a da će finansiranje biti ili putem javno-privatnog partnerstva ili iz budžeta grada Beograda. Zvučao je znatno sigurnije kada je rekao javno-privatno partnerstvo.
Tako je, Subotica Trans ide na koncesiju i nemojmo se iznenaditi ako uskoro takvu sudbinu doživi Gsp nakon svih ovih dešavanja.Ma to može samo na koncesiju, nikako čista dodela linija, jer to su ogromni troškovi, pričamo o tramvajima. Ko zna čije on ideje sprovodi. Prosto mi je neverovatno da su to sve njegove odluke lično.