Šta je novo?

Trolejbusi

Videh jutros 2018. Izgleda kao da je tek izašla iz fabrike. Kad je ona remontovana?
 
Чини ми се да је прошле или претпрошле недеље изашла
 
Ниси разумео следеће године се расписује тендер односно обавља набавка, а они ће сукцесивно (вероватно по одређен број) стизати тек од 2026. године. Док се до 2027. очекује комплетан јавни превоз нов (троле, трамваји и аутобуси).
u dobrim deluzijama živite, majke mi.
 
Plan poslovanja gsp-a za 2025. godinu koji se usvaja na sednici skupštine grada u sredu 25.12.2024. ne predvidja nabavku trolejbusa. Predvidjam eventualno neko sumnjivo javno-privatno partnerstvo gde će da nam uvale neke krševe.

trolejbuski podsistem.png
 
Plan poslovanja gsp-a za 2025. godinu koji se usvaja na sednici skupštine grada u sredu 25.12.2024. ne predvidja nabavku trolejbusa. Predvidjam eventualno neko sumnjivo javno-privatno partnerstvo gde će da nam uvale neke krševe.
Sad je pitanje da li će ti krševi uopšte biti trolejbusi... Najbolji scenario je da ponude privatnicima trolejbuse da im plaćaju više nego za autobuse, onda će odjednom mreža moći da se širi do Miljakovca, Zemuna itd.
 
Neće, ne brini, nije to privatnicima baš toliko interesantno. Mnogo ulaganja i ozbiljna prateća infrastruktura. Mlaćenje je to za veliku većinu domaćih pilićara.
Plan poslovanja gsp-a za 2025. godinu koji se usvaja na sednici skupštine grada u sredu 25.12.2024. ne predvidja nabavku trolejbusa. Predvidjam eventualno neko sumnjivo javno-privatno partnerstvo gde će da nam uvale neke krševe.

Pogledajte prilog 223741
Pa možda bude nabavka 2025, al ne mogu se staviti u brojno stanje, jer nema šanse da bude isporuka iste te godine. Sad da se naruče, sumnjam da ih možemo dobiti pre 2026, možda od Bozankaya-e ili neke kineske fabrike. Mada, i to je proces, tender, rokovi, nema šanse da išta stigne tokom 2025. godine.
 
Ma nije žvaka za seljaka. Realno ovi moroni nemaju kapacitet da održavaju kompleksan sistem poput trolejbuskog. Ja bih voleo i tramvaje da ukinu. Autobus je njihov realni domet, i to po mogućstvu neka starija tehnologija.
 
Odlično. Taman ovi šibicari da nabavljaju samo tursko i kinesko đubre od autobusa. I to im je izazov da održavaju kako treba. Polako, ali sigurno se pretvaramo u Bangladeš ili Avganistan.
 
Bar kad bi ovi BKM radili do kraja mandata ovih štetočina, pa da neko normalan unapredi mrežu i kupi nova vozila. Ako skinu mrežu, kao što verovatno hoće, ukinuli smo sistem za sva vremena.
 
A pre samo dva dana:

Do 2027. svi autobusi, trolejbusi i tramvaji biće novi


Šapić je najavio da će do 2027. biti obnovljen kompletan vozni park u javnom prevozi – svi autobusi, svi tramvaji i svi trolejbusi.



Ovaj ni sam više ne zna šta priča. 🤣
 
Pavijan našmrkani, znači sada kada je ozvaničio da će ovo smeće od prevoza od 1. januara postati besplatno, misli da je time dobio mandat da od njega napravi još gore smeće? Na kojim to izborima je obećao seču trolejbusa, bolesno retardirano :poop: ?????

Sarajevo kupuje nove trole, obnavlja celu predratnu mrežu, a ovaj propali abortus u Beogradu hoće da ih ukine posle 80 godina, ko da mu ih je ostavio u nasledstvo grešni otac što je napravio najvećeg morona u istoriji Beograda? Neće proći !!!
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Ako mu opozicija ovo dozvoli i ako na sednici o gradskom budžetu ne napravi pičvajz zbog ovoga, onda više ne treba ni da učestvuju na izborima. Zaslužili smo u tom slučaju da nam ovaj poremećeni malograđanski sociopata ukine i tramvaj.
 
Poslednja izmena:
Plan poslovanja gsp-a za 2025. godinu koji se usvaja na sednici skupštine grada u sredu 25.12.2024. ne predvidja nabavku trolejbusa. Predvidjam eventualno neko sumnjivo javno-privatno partnerstvo gde će da nam uvale neke krševe.

Pogledajte prilog 223741
Нема нити ће их бити изгледа.
Ma nije žvaka za seljaka. Realno ovi moroni nemaju kapacitet da održavaju kompleksan sistem poput trolejbuskog. Ja bih voleo i tramvaje da ukinu. Autobus je njihov realni domet, i to po mogućstvu neka starija tehnologija.
Боље да се уложи у трамваје и прошири њихова мрежа.
Искрено у овако лош возни парк и систем треба баш доста улагања.
 
Odlično. Taman ovi šibicari da nabavljaju samo tursko i kinesko đubre od autobusa. I to im je izazov da održavaju kako treba. Polako, ali sigurno se pretvaramo u Bangladeš ili Avganistan.
Mi ćemo pod ovom džukelom pasti duboko ispod nivoa Avganistana i Bangladeša. Kabul je imao trolejbuse osamdesetih, oni su sticajem okolnosti uništeni tokom građanskog rata početkom devedesetih, nije došlo kleptomansko govedo Gangula i ukinulo ih zato što je dužan parcelu na Dorćolu građevinskoj mafiji i zato što mu se gadi sirotinja koja koristi javni prevoz. A Daka je otvorila metro pre 2 godine.
Najbolje da ukinu i tramvaje, i vozove, pa i autobuse, neka se svi vozimo rikšama, i to ne motornim kao u Bangladešu, nego da bude baš tradicionalno vozilo na ljudski pogon. To ne mora ni da se održava, ni da se popravlja, ne ide na gorivo, a i u njihovu nabavku dvonožne SNSvinje mogu da se ugrade.

Bar kad bi ovi BKM radili do kraja mandata ovih štetočina, pa da neko normalan unapredi mrežu i kupi nova vozila. Ako skinu mrežu, kao što verovatno hoće, ukinuli smo sistem za sva vremena.
Naravno da će poskidati mrežu za trolejbuse, sem ako ih njihovi putnici fizički ne spreče u tome, kao što su pre par godina sprečili da Kralja Milana postane pešačka zona. Ili ako ne budu larmali dovoljno glasno da ološ shvati da mu se više isplati da se ugradi u kupovinu novih trola nego u dorćolsku narkogradnju nakon što ih ukine, ako ni zbog čega drugog onda zbog odijuma javnosti.
Gangula je definitivno gori od Vesića. I on je u svoje vreme bio neviđena štetočina, bar je naručio 80 novih trolejbusa nedelju dana pre početka rata u Ukrajini. Tender je zbog toga propao, novi nije raspisan, i onda je posle par meseci zaselo ovo govedo kojeg ne samo da javni prevoz ne interesuje, nego iz svojih patoloških pobuda planski radi na njegovom uništenju, ne samo iz čiste pljačke kao ovaj prethodni.
Ako je Gangula nekada davno i bio normalan čovek, svojim ulaskom u sektu je postao poturica gori od Turčina koji su tamo bili još od njenog osnivanja. Nemoguće je ući u svinjac, valjati se po njemu, napraviti od tog svinjca svoju kuću i posle svega ostati čist i mirišljav.
 
Искрено у овако лош возни парк и систем треба баш доста улагања.

Hajde da razumem da je ceo sistem oronuo, ali ovde su problem samo vozila i ništa drugo.
Sama mreža je u odličnom stanju i dosta je ulagano zadnjih godina u popravku itd..
 
Bar kad bi ovi BKM radili do kraja mandata ovih štetočina, pa da neko normalan unapredi mrežu i kupi nova vozila. Ako skinu mrežu, kao što verovatno hoće, ukinuli smo sistem za sva vremena.
Kaže svi će biti novi "izuzev 100 kineskih autobusa koje je nabavila prethodna gradska uprava". Znači (solo) Higeri su privremeno rešenje dok ne nabave električne (solo) Higere.

RIP kontaktna mrežo, sa njom i trolejbuski sistemu! Tu je i sila "oslobađanja atraktivnih lokacija" na koju ni pogon Novi Beograd nije imun, kamoli relarivno neznatan Dorćol. Ne treba izostaviti ni težnju ka izbegavanju petljanja, recimo oko Kosmaja 2. Pretpostavljam da će novi autobuski pogon na Bežaniji u startu biti pripremljen za BEV (u Oslu i mnogim drugim gradovima su konvertovali postojeće tehničke baze), što otvara mogućnost uklanjanja i 15 kineskih "polutrola" zajedno s "pravim".

Žaba ako već nije skuvana, Šapić je odličan šef.

Ostaje borba da se ne unakaze 29 i 41 Higerima i da, u slučaju izostanka zadržavanja (ubuduće remontovanih) Solarisa u gradu, obezbede makar manju (ali ne mikro poput onih za Eko ringišpile) seriju M.A.N-ova 18E radi pokrivanja dela bivše trolejbuske mreže, odnosno "srodnih" autobuskih linija u cilju rasterećenja i unapređenja usluge.
 
Vrh