Šta je novo?

Trolejbusi

Ne znam ko je pričao da bi se tramvajski saobraćaj uništio produženjem linija sa Konjarnika. Bilo je priča od strane stanovnika Konjarnika da bi se sa produženjem linija za 1 stanicu uništio prevoz njima i da ne bi mogli da uđu u vozila, jer niko ne bi koristio tramvaje. A i ovako i onako, svi ti koji koriste 17, 19 i 31 se spuštaju jednu stanicu i ulaze u te iste autobuse na početnoj na Konjarniku.​
 
Pa ja ne mislim da bi produženje 19 do Konjarnika uništilo tramvaje jer uopšte ne idu istom trasom tramvaji i trola. Ovako bi se olakšala veza sa Vracarom i Krstom stanovnika tog dela grada. Uostalom, sto kaže Sole, gomila ljudi se spusta tu jednu stanicu na 17, 19, 31, ili često čekaju 50 i 308 da ih dobaci tu jednu stanicu gore ili dole.
 
Trolejbusi su otpisani u okviru privatizacije linija GSP-a putem Javno-privatnog partnerstva, do kraja godine ćemo saznati čime će biti zamenjeni.
Kakve veze ima jedno s drugim? Grad neće da kupuje nove trole? Ako je tako, ove štetočine će ostati upisane kao grobari trolejbuskog, a uskoro i tramvajskog podsistema i kao moroni koji su od Beograda napravili Islamabad.
 
Nešto ne verujem u to, Šapić ne voli trolejbuse, ako je planirao da ih ukida ne bi dozvolio da se mreža u Kralja Milana obnovi, jer i to dosta košta.
To stoji, to i mene buni.

Ali ipak je činjenica da nabavki novih trolejbusa nema na vidiku, čak ni u glasinama, a sve se više šuška o njihovom ukidanju.
 
Izgradili mrežu u Nemanjinoj kako bi u vanrednim situacijama, kada su neki radovi u pitanju i sl. trole mogle da saobraćaju do Studentskog trga pa je na kraju to iskorišćeno u 0 situacija.​

Ali ruku na srce koristi se sada frekventno od kada su trolejbusi skraćeni do Slavije, da te rute nema ne bi bilo uopšte trolejbusa prilikom ovih radova.

E sada što 29 ne ide tom alternativnom rutom je drugi problem, mada viđam često da vozači koji idu za garažu iz dobre volje povezu i neke ljude da ne presedaju.
 
Izgradili mrežu u Nemanjinoj kako bi u vanrednim situacijama, kada su neki radovi u pitanju i sl. trole mogle da saobraćaju do Studentskog trga pa je na kraju to iskorišćeno u 0 situacija.​
Kad su stavili kod Nemanjine trolejbuske zice,mogli su i kod Prokopa, gde staje 36,pa da okrecu kod Gucevske gde staju.A ne da prave svi haos kod Slavije.Tu bi eto te trole mogli da idu.
 
Izgradili mrežu u Nemanjinoj kako bi u vanrednim situacijama, kada su neki radovi u pitanju i sl. trole mogle da saobraćaju do Studentskog trga pa je na kraju to iskorišćeno u 0 situacija.​
Isključenja sa 29L se vrše preko te mreže. Baš sa današnjeg protesta ispred vlade nastade jedna slika sa trolom u pozadini, a evo i da je prikačim:
1723396285-HAM_1764-1024x683.jpg

Foto: nova.rs
 
Možda i jeste, možda je tad bilo a sad nije. Ne pratim tačno sve to, ali znam da ne postoji ta skretnica na kontaktnoj mreži.
Ne znam.Cudno.A na koju foru stave trolejbuske zice?Jer je ima duz cele Nemanjine i jel su to uradili ista?Gde na kraju izlaze ako je to bila neka alternativa?
 
Trolejbusi su otpisani u okviru privatizacije linija GSP-a putem Javno-privatnog partnerstva, do kraja godine ćemo saznati čime će biti zamenjeni.
Postavite u gradskoj skupštini odborničko pitanje ovim bolesnicima kada će naručiti nove trolejbuse, i da li čekaju da svih preostalih 80 vozila lipsa na ulici.
 
Kakve veze ima jedno s drugim? Grad neće da kupuje nove trole? Ako je tako, ove štetočine će ostati upisane kao grobari trolejbuskog, a uskoro i tramvajskog podsistema i kao moroni koji su od Beograda napravili Islamabad.
Gangula će ostati upamćen kao beogradski Neron 21. veka, koji je namerno uništio trolejbuski prevoz u gradu da bi svojim mafijaškim kompanjonima obezbedio skupo građevinsko zemljište za pranje narkopara. Činilo se da nema gore štetočine po Beograd od Vesića, ali ironijom sudbine je baš njegov najveći unutarpartijski rival odlučio da ga pretekne.
 
Vrh