Šta je novo?

Trolejbusi

Voleo bih da vidim EKO Higere nekad na 29ci, ionako autobusi cekaju na Medakovicu da se pokvari neka trola kako bi uleteli sto znaci da ne idu toliko cesto pa ne trose gorivo (elektrobusi struju). Na EKO2 idu prelepi i lepo klimatizovani Higeri KLQ6125GEV3.
 
Znam da ne mogu preko trolejbuske mreze da se pune. Treba da naprave stanicu za punjenje na Medaku ili da idu “EKO29” u jednom smeru pa da se napune kod najblize stanice (nije bas dobra ideja bas).

@plazacicmilos Meni se Higerov dizajn svidja (pogotovo od elektricnog kog sam pomenuo gore). Raspad su i to je jedina mana kod njih po mom misljenju.
 
Poslednja izmena:
Тачно то јесте био план Смарт тима доктора Малог Синише и Весића, сад и доктора Шапића, да се огаде тролејбуси грађанима и да прихвате план из 2016. да кинески аутобуси на батерије замене троле.
 
Poslednjih deset Higera kupljeno je konkretno za novu liniju EKO2. Niti ima vozila za 29, niti infrastrukture za punjenje, a opet da se podsetimo da tu nema baterija, već super kondenzatora. Dve potpuno različite stvari. I kakvi god da su, a uopšte nisu loši autobusi, što potvrđuje i prva serija, od BKM raspadnutih trolejbusa su svakako bolji. Mislim, ok je pljuvati nešto što baš i ne valja, mada sam oduvek bio protiv davanja pogrdnih imena, a e-Higeri uopšte nisu tako loši. Podsećam da voze i u jednoj Norveškoj, pa mogu se videti i u Srbiji. Zglob je ostavio fine utiske, o čemu sam već pisao. Sa tehnologijom kojom i taj zglob raspolaže, a po pitanju performansi pogotovo, sigurno da bi pre i njega video nego li gasne BMC autobuse, mislim na liniju 31 gde je i testiran. Dajem prednost trolejbusima svakako, al to ne znači da mislim da su elektro autobusi loši, barem ovo što kod nas trenutno vozi. E sad, dopune pre svega i kvarovi na punjačima, trolejbuse opet stavljaju u prednost, s tim što i oni pate od kvarova na mreži, čega smo svakodnevno svedoci.
 
Slažem se. Potrebni su zglobni trolejbusi, al i ovi e-Higeri nisu baš igračkice. S obzirom na stanje, mada i nove nisu briljirale, da su igračkice možemo komotno reći za postojeće trolejbuse. Zglobone trole u ozbiljnijem broju odavno nemamo.
 
IMG_0006.jpeg
 
I biće samo gore u budućnosti sa tom linijom, mislim kako se naselje bude širilo. Zakržljali prilaz nije moguće proširiti, jer su već razni objekti nabijeni do ulice.
 
To naselje je nešto najgore u Beogradu. Ne znam da li je gori 26L ili peske da se ide tamo, ali mislim da bih pre ipak izabrao varijantu sa 26L. Jedanput me je zlo nanelo da sam morao da odem tamo, od okretnice 26 sam išao uzbrdo do tamo i molio Boga da me neko ne pokupi, nemas gde da ides koliko je usko i dovoljno jedna kola da prodju da ti nemaš kuda, malo malo pa sam se sklanjao da bi kola prošla pa nastavljao dalje ka gore i tako ukrug… U povratku sam išao sa 26L ipak😅
 
To naselje je nešto najgore u Beogradu
Jbg, sami ljudi tako žele. Mnogi Srbi ne vide problem u takvom naselju.Ne bi takva naselja nicala da nema dovoljno gluperdi koji kupuju stanove u njima.

Skoro je to naselje bilo nešto bez vode i kanalizacije, bilo u vestima. Ali i pored toga će nastaviti da raste, jer gluperdi koje žele tamo uvek ima u nepresušnoj količini.
 
И шта би на крају са Икарбусом и оним кинезима који га откупише? На њиховм сајту видим фото икара, али колиико схватам ништа се не дешава? Све пропало?
 
Vrh