Zdravo drugari!
Videh zanimljiv forum pa se priključih. Ja sam Stevan, severna trolejbuska braća me zovu Raci.
Pre 10 godina sam radio u BKM-u, odmah nakon fakulteta, to mi je bio prvi posao. Nakon toga, sve vreme radim na projektima razvoja elektrovozila, ali sam u međuvremenu zalutao malo na zapad. Sada se vratih u Srbiju, radim odavde na daljinu i gledam ovu situaciju. Predložio bih jednu privremenu meru sa sadašnjom firmom, ali mi trebaju neki podaci. Gledam prvo ispitati teren nezvanično i sagledati mogućnosti delovanja.
Svojevremeno je jedan kolega, koji je sada u Rusiji, rekao da čovek mora na svakih 10 godina napraviti najmanje jedan trolejbus da bi ostao zdrav. Mislim da ga razumem.
Zna li neko šta se dešava sa sledećim trolejbusima, da li su u otkazu ili rashodu? Koji je eventualni razlog otkaza?
Evo upitnog spiska:
1) AKSM 321.00, g.b.:
2008, 2053 (od proleća ih nisam video)
2018 (trebalo bi da je kod Kordunaša)
2050 (od 7.23. je parkiran)
2081 (nema ga od prošle zime)
2) AKSM 321.04, g.b.:
2179 (završen remont rešetke još početkom 2022.)
2186 (van opticaja od proleća 2022.)
3) AKSM 333, g.b.:
2165, 2171 (mislim da su isečeni prošle godine)
2169 (ove godine ga nisam video u saobraćaju)
2170, 2174 (parkirani od početka 2022)
2176 (ne viđam ga od ove zime)
Zanimljivo bi bilo saznati šta GSP čuva od opreme rashodovanih trolejbusa?
Da li su sačuvali pogonske motore, motorske upravljačke jedinice i otporničke module od sledećih trolejbusa, g.b.: 2002, 2006, 2017, 2027, 2065, 2180, 2165, 2171?
Šta se desilo sa Ziuškom 2149? Da li i dalje stoji kao odmorište radnika?
Gde je završio premotani motor i upravljačka jedinica Ziuške 124, znam da je bila demontirana pre rashoda?
Pozdrav i izvinite na malo podužem pismu!