Šta je novo?

Trolejbusi

Ružan jeste u poređenju sa BKM-om i Škoda Solarisom, ali iskreno bolje da dobijemo i ovo nego da ga naprdni zlotvori ukinu posle 80 godina vožnje u BG.
 
Ružan jeste u poređenju sa BKM-om i Škoda Solarisom, ali iskreno bolje da dobijemo i ovo nego da ga naprdni zlotvori ukinu posle 80 godina vožnje u BG.

Problem je u tome što je samo nama stalo ovde za Trolejbuse, dok običnom građanstvu nije, razlozi dobro poznati.

90% stanovništva bi pristalo na Električni MAN nego na Tursku Trolu, mislim žao mi je, ali tako je.
 
U martu 2020, Bog-zna-štaja je pobedila na tenderu za 100 trolejbusa u Bukureštu. Krajem oktobra iste godine, nakon smene gradske uprave, poništen je ovaj ugovor pošto je nova vlast utvrdila da Turci Trolejbusdžije nisu imali sve neophodne homologacije. Novoizabrani gradonačelnik je rekao da su pod vlašću njegove politički počivše prethodnice "organizovani tenderi na kojima su pobeđivale opskurne, pretežno turske, kompanije u okviru maglovitih procedura". Zvuči poznato? :D
Former mayor Gabriela Firea lost the local elections in September, and her rival, Nicusor Dan, was validated this week as the new mayor of Bucharest. Many of the tenders organized during Firea’s terms by the municipality’s public transport company (RATB) were won by obscure producers, mostly from Turkey, which prompted criticism related to the procedures.

Uzgred, taj model trolejbusa za Bukurešt je trebalo da izgleda ovako:

Bozankaja trolejbus.jpg
 
I opet uzimaju tendere malo malo po rumunskim gradovima. Pa mislim ajde dizajn, kao neki meni nedefinisan trend, no zasigurno su od BKM trolejbusa bolje. Opet kažem, pošto mi realno nismo navikli na kvalitetne trole, verovatno bi i ovo za nas bio veći kvalitativni skok, a smislu da ne mogu biti gore ogibljene, da sigurno imaju ispravne klime od starta, a i karoserije teško da nisu bolje i čvršće od onih koje nose BKM. Verovatno ne bi ni blizu trulile toliko. U odnosu na Solaris, BMC je poveće nazadovanje, a vrlo verovatno i Bozankaya u odnosu na CAF, al zato je Bozankaya 95% solidan napredak u odnosu na BKM, iako bi bilo šta iz EU daleko pre video na našim ulicama.
 
I opet uzimaju tendere malo malo po rumunskim gradovima. Pa mislim ajde dizajn, kao neki meni nedefinisan trend, no zasigurno su od BKM trolejbusa bolje. Opet kažem, pošto mi realno nismo navikli na kvalitetne trole, verovatno bi i ovo za nas bio veći kvalitativni skok, a smislu da ne mogu biti gore ogibljene, da sigurno imaju ispravne klime od starta, a i karoserije teško da nisu bolje i čvršće od onih koje nose BKM. Verovatno ne bi ni blizu trulile toliko. U odnosu na Solaris, BMC je poveće nazadovanje, a vrlo verovatno i Bozankaya u odnosu na CAF, al zato je Bozankaya 95% solidan napredak u odnosu na BKM, iako bi bilo šta iz EU daleko pre video na našim ulicama.
G&S Trole donacija iz Austrije su najbolje trole koje su vozile u BG. Ono je bilo milina voziti se. Tihe, moderne... ... sve što Ziu nije bio, pa čak i BKM.
 
I opet uzimaju tendere malo malo po rumunskim gradovima. Pa mislim ajde dizajn, kao neki meni nedefinisan trend, no zasigurno su od BKM trolejbusa bolje. Opet kažem, pošto mi realno nismo navikli na kvalitetne trole, verovatno bi i ovo za nas bio veći kvalitativni skok, a smislu da ne mogu biti gore ogibljene, da sigurno imaju ispravne klime od starta, a i karoserije teško da nisu bolje i čvršće od onih koje nose BKM. Verovatno ne bi ni blizu trulile toliko. U odnosu na Solaris, BMC je poveće nazadovanje, a vrlo verovatno i Bozankaya u odnosu na CAF, al zato je Bozankaya 95% solidan napredak u odnosu na BKM, iako bi bilo šta iz EU daleko pre video na našim ulicama.
Ne bi se u usudio da ovo što je Karšan skoro uvalio Bolonji i Brašovu nazovem napretkom.

Božana je na istoj osnovi, samo ne verujem da ima iste dobavljače svih komponenti. Ako se Karšan ističe po italijanskim vratima a krči kao gomila otpada, ona može biti još i gora.

Što dalje od Turaka to bolje u ovom momentu.

Solaris je u odnosu na konkurenciju i na novom modelu dosta ublažio "trešing" što se može zaključiti po komšijskim 27Tr kod kojih kao i kod Mercedesa najviše buke stvaraju labave staklene pregrade.

Stariji nefejsliftovan 27Tr u Budimpešti očekivano više lupa:

Dok noviji u Temišvaru tiše krči poput Otokara i Isuzua koji ne proizvode trole:

Po Karšanu iz Bolonje i Brašova možeš zaključiti da Turci osim MB Turk, Otokara i Isuzua po izlasku iz fabrike lupaju kao polovan Solaris nove generacije, a krckaju glasnije od novog Solarisa.

S tim u vezi ja se ipak ne bi usudio da beloruske klepetuše zamenim turskim već bi se držao zglobnog modela Škode-Solarisa.

Budući da tolike godine nisu nabavili nijednu trolu (testni MAZ ne računam) ne može se reći da šačica od 20 zglobnih potpomognutih sa 15-20 zglobnih autobusa na 29 i 41 ne bi napravila vidljiv pomak na celoj mreži oslobađanjem solo za ostale linije. Deo BKM bi bilo moguće modernizovati i povući solo autobuse s 21 i 40 dok se ne reši pitanje Dorćola/Medaka.
 
Ma da kada bi hteli da uzmu i turske trolejbuse samo da ih ne ukinu i ne skinu mrezu, pa kada se oslobodimo kupicemo solarise. Evo idealnog turcina za 41
Da ti kazem realno, mislim da bi mi bilo koja nova trola znacila nebitno jel Turcin, Kinez ili Arapin. Godinama koristim banjicke trole i ono je stvarno uzas sta oni trenutno rade sa njima.
 
Molimo se da je ovaj oglas naznaka da ipak razmatraju kupovinu novih trola, pa makar bila i Bozankaja 🙏🙏🙏🙏🙏
Ne pita se ništa GSP, sve je na sekretarijatu za javni prevoz grada Beograda koji je 40% kilometraže linija koje je GSP obavljao grad Beograd dao privatnicima putem javno-privatnog prevoza. Zadnja informacija je da nema para za trolejbuse i da će GSP-u ostati oko 150 gasnih autobusa preko i da će biti poslati na trolejbuske linije od septembra.
 
Konekto na 29, sa sve najavom stanica i grejanjem:love:
Pogledajte prilog 204590Pogledajte prilog 204591
Al ništa bez grejanja. :D
Da budi nostalgiju i bez muzejskog primerka.

Nažalost, iako su Zijače posekli odavno, i Conectu iz 2005. se bliži kraj.

@prostorni planer

Sad vidim da su i vrata ista italijanska kao kod BEV Karšana. Isto s*anje rebrendirano, s motkama umesto baterija.

Tako da ne postoji idealni Turčin jer oni najbolji ni nemaju trole u ponudi.
 
Poslednja izmena:
Vrh