Šta je novo?

Trolejbusi

Tužno je to šta su napravili od trolejbuskog podsistema, kako vreme odmiče sve je izvesnije da će odustati od njega.

Sa ovakvim vozilima se neće moći još dugo. Plus kad se uzme u obzir da imamo još 4 godine Gangulpaše na vlasti, jasno je da od novih trola nema ništa. Ostaje samo pitanje jel su makar dovoljno pametni da ih zamene krštenim elektrobusima ili će majmuni da nabave BMC gasne kanturine.
 
Tužno je to šta su napravili od trolejbuskog podsistema, kako vreme odmiče sve je izvesnije da će odustati od njega.

Sa ovakvim vozilima se neće moći još dugo. Plus kad se uzme u obzir da imamo još 4 godine Gangulpaše na vlasti, jasno je da od novih trola nema ništa. Ostaje samo pitanje jel su makar dovoljno pametni da ih zamene krštenim elektrobusima ili će majmuni da nabave BMC gasne kanturine.
Ili BMC ili Higer elektrobusi, bljak! Muka mi je kada vidim da gradovi koji su 100 puta bolji u turističkom smislu(Česi kao dobar primer) još i proširuju trolejbuske sisteme a mi se našli pametni da ih ukidamo(nešto nešto mreža pravi grad ružnim, jel da?) i menjamo istočnim otpadom. I to će nas još skupo i koštati ali dobro "šta je mene briga ko će me i šta voziti™, gangul pašini teroristi dobro znaju šta je najbolje za Beograd!".
 
Ili BMC ili Higer elektrobusi, bljak! Muka mi je kada vidim da gradovi koji su 100 puta bolji u turističkom smislu(Česi kao dobar primer) još i proširuju trolejbuske sisteme a mi se našli pametni da ih ukidamo(nešto nešto mreža pravi grad ružnim, jel da?) i menjamo istočnim otpadom. I to će nas još skupo i koštati ali dobro "šta je mene briga ko će me i šta voziti™, gangul pašini teroristi dobro znaju šta je najbolje za Beograd!".
U Pragu su autobusku liniju 119 pretvorili u trolebujsku 59. Ono što je interesantno je da pola trase vozi na baterije. Na njoj vozi Solaris trollino 21.
 
Dva trolejbusa za redom su se pokvarila jedan za drugim u Takovskoj. Prvo 2070 na liniji 28 pa posle 2078 na liniji 40. Hitno nam trebaju novi trolejbusi!!!
IMG_20240710_152614_719.jpg
 
Тролејбуски подсистем се намерно саботира. Биће добро ако остане линија Бањица-Звездара.
 
Juce sam isao trolom gb 2062 na 29 (smer ka Slaviji). Kako je dosla do sredine Plavog mosta odletela je motka u vazduh i udarila. Vozac ode da je vrati i to mu trebalo 2-3 minuta. Mi se unutra "topimo" jer zadnji prozori uopste nisu mogli da se otvore. Ulazi vozac i krece, a ono posle par metara ode motka opet i naglo zakoci. Posle je vratio i nastavio. Te sto troli ne moze da se otvore prozori te sto izgleda da ima neki problem sa mrezom na Plavom mostu jer i sami znate je bila slika ovde na forumu trole kako joj je motka u vazduhu na Plavom mostu.
 
Pa možda, al vremena realno više nema. Odavno je ceo trolejbuski podsistem na izdisaju.
 
Ma počupaće oni to do idućeg leta, samo da započnu ove poslove koji su im bitni, a kontroverzni su, tipa Stari most, pa će da se posvete tome.

Možda treba gurati priču da i trolejbuski podsistem može da se privatizuje, pa da Strela nabavi nešto od Osmanlija. Jer ovi da kupe trole za 100 miliona... mrka kapa.
 
Pa nažalost to se i meni čini vrlo malo verovatno kako vreme prolazi, mislim na kupovinu novih trolejbusa. Jedino što donekle uliva nadu je to ulaganje u mrežu. Mada su i do sad bacali pare bez reda i smisla, tako da je sve ovde moguće na kraju.
 
Bolje i njima pokrpiti vozni park, nego da trole zamene gasni autobusi.

Zamrzeće me neki zbog ovog mišljenja, ali ako bi trenutni trolejbuski sistem zamenio kontiginent najnovijih MAN CNG 18 Lions autobusa, pristao bih na to. 🙃
Pa čak i da budu MAN električari.

Bolje neka bude Zapadni autobus, nego Turska trola.
 
Ja bih ipak vise voleo tursku trolu, jer to znaci da će mreza opstati, pa možda u budućnosti, jednog lepog dana, kupe krštene trole… ako se sad predje na zapadne autobuse koji će zameniti trole, to će biti kraj trolama u Beogradu za sva vremena
 
Zamrzeće me neki zbog ovog mišljenja, ali ako bi trenutni trolejbuski sistem zamenio kontiginent najnovijih MAN CNG 18 Lions autobusa, pristao bih na to. 🙃
Pa čak i da budu MAN električari.

Bolje neka bude Zapadni autobus, nego Turska trola.
Ma mislim ne mogu da tvrdim da su trole Bozenkaya kante, kad nismo imali dodira sa njima. Za električare, pogotovo od MAN-a i možda, al iskreno gasne ne, pa čak da bude i od jednog Lava. Koliko god bili dobri, smešni su po performansama naspram trolejbusa, a i električara. Mnogo je lep potez ka Banjci za trolejbuse. Širina je, idealno za startna i brza vozila, i još pride da se uživa u lepim delovima grada uz minimum buke bez dizela ili gasa. Taj potez je na trolama otkad znam za sebe, i činjenica je da bi mi nedostajale, iako se ganjamo sa kantama isto od kad znam za sebe. Ulagali smo u mrežu, ima jako dobrih trolejbusa, koji definitivno imaju dosta prednosti u odnosu na klasične autobuse, i voleo bih da opstanu, pa makar i uz pomoć Bozankaya-e. A da se mrzimo nećemo sigurno😁
 
Ma mislim ne mogu da tvrdim da su trole Bozenkaya kante, kad nismo imali dodira sa njima. Za električare, pogotovo od MAN-a i možda, al iskreno gasne ne, pa čak da bude i od jednog Lava. Koliko god bili dobri, smešni su po performansama naspram trolejbusa, a i električara. Mnogo je lep potez ka Banjci za trolejbuse. Širina je, idealno za startna i brza vozila, i još pride da se uživa u lepim delovima grada uz minimum buke bez dizela ili gasa. Taj potez je na trolama otkad znam za sebe, i činjenica je da bi mi nedostajale, iako se ganjamo sa kantama isto od kad znam za sebe. Ulagali smo u mrežu, ima jako dobrih trolejbusa, koji definitivno imaju dosta prednosti u odnosu na klasične autobuse, i voleo bih da opstanu, pa makar i uz pomoć Bozankaya-e. A da se mrzimo nećemo sigurno😁
ja sam se vozio Bozankajom u Temišvaru. Nije loš toliko, lepo ide. A vozio sam se i Končarom u Zagrebu, iako star skoro 20 godina, u solidnom je stanju.
 
Mislio sam na trolejbus. U Temišvaru sam bio pre dve nedelje, i svratio do Arada, al nisam stigao da se vozim i jednim tramvajem. Jedan deo trase u Temišvaru trenutno i nije u funkciji. Spolja Bozenkaya ne izgleda tako loše, mada turski kičasto svetli noću. Buke ima, gledano spolja naravno, al ajde verovatno je i normalno to dobrim delom. Mislim ništa preterano.
 
Prave i te kako, a još su ih i izlagali na IAA sajmu u Hanoveru. Prave i železničke garniture, a možda i samo lokomotive. Isporučivali su tamo nekim azijskim zemljama.
 
Zamrzeće me neki zbog ovog mišljenja, ali ako bi trenutni trolejbuski sistem zamenio kontiginent najnovijih MAN CNG 18 Lions autobusa, pristao bih na to. 🙃
Pa čak i da budu MAN električari.

Bolje neka bude Zapadni autobus, nego Turska trola.
Zato ti kao nagrada za takvo razmišljanje sleduje turska Bozjanka. ;)
 
Jedino Gazela može spasiti beogradske trole od naprdnjačke pošasti, ali glavne opozicione stranke će morati da organizuju okupljanja i da svaki dan u skupštini pokreću ovu temu. Ako samo ćutimo i gledamo kako jedno vozilo crkava za drugim iz dana u dan, biće kasno da se bunimo kada već krenu da uklanjaju stubove i elektromrežu. Režim se mora po svaku cenu sprečiti da ukine podsistem, pa makar Gangula uzeo turske trole i nakrao se ponovo kao sa tramvajima. Neka ih daju i privatnicima ,to će bar lako moći da se vrati nazad čim ova aporofobična čovekolika st*** sjaše Beogradu sa grbače.

Bozankaja proizvodi čak i dvozglobne trolejbuse, ovo je slika iz Malatije. Gangula molim te, ako čitaš naruči jedno 50 komada ovakvih i strpaj još ko zna koliko miliona sebi u džep, samo ostavi narod koji se tim trolama vozio decenijama pre nego što si se ti rodio da se vozi i dalje. Može mafija i bratija graditi stanove i na drugom mestu, zašto im baš treba parcela gde je depo?
Malatya_trolleybus_4403_at_Bugday_Pazari_in_2017.jpg
 
Poslednja izmena:
Vrh