Šta je novo?

Trolejbusi

Neki su pricali da nasa borba protiv ukidanja trola nece uspeti, ali je ipak uspela!
Jeste. ja sam pricao. Uvek sam pesimista, ali sam pogresio.
Izvinjavam se svima.
Nadam se da je borba uspela iako jos nisam siguran.

Radikalskim gadovima nije u stvari toliko bitno da se rese trolejbusa, koliko da otmu javno zemljiuste na Dorcolu.
 
Iskreno ni ja nisam verovao, ali evo očigledno će se oni povući. Navodno je jedan od razloga i problem sa infrastrukturom za elektro vozila koju oni nemaju. Nisu sposobni da izgrade običnu garažu u Kumodražu, a kamoli nešto ozbiljnije.
 
Искрено и ја нисам веровао да ће Стрела одустати јер имају јака леђа иза себе и могу да раде шта хоће. Само се бојим да се не пребаце на двоцифрене аутобуске линије да отимају још ГСП-у.
 
Samostalni sindikat GSP-a vam želi laku noć i poziva vas na sutrašnji protest radnika GSP-a! Saopštenje su poslali u 23.31h, nešto im se ne spava večeras. A okačili su i gradonačelnikovu fotografiju da neko ne posumnja u njihovu lojalnost ;)

viber_image_2025-02-19_23-37-37-854.jpg
 
Držimo se teme trolejbusa. Potrebno je stići do raspisivanja tendera za nabavku 100 novih trolejbusa.
Ako dozvoliš i da uslov tendera bude da 100 novih trolejbusa mora da bude proizvod nekog od EU proizvođača. Ja lično navijam za Solarise. To je najbitniji mogući uslov za taj tender jer ako na kraju dobijemo Turske/Beloruske/3-svet trolejbuse, bolje da su dali Streli da tu metne Mercedes eCitaro.
 
Tender ne bi smeo da favorizuje nijednog proizvođača. Trebalo bi da bude bitna tehnička specifikacija vozila, podrška posle prodaje i sl. Ako to može da ispuni i BKM, ne vidim razlog zašto ih se ne bi odabralo.
 
Нека додају слободно у захтеве и повратак КентКарта, мука ми је од овог Шапић плуса
To je završena priča. Kad prevoz jednom postane besplatan više ni Bog otac ne može vratiti mogućnost da se plaća prevoz ponovo.

To je kao kad bi ukinuli naplatu putarine na autoputevima, to više nikad ne bi moglo da se vrati jer kad jednom nešto postane besplatno nema pojma da to ljudi ponovo krenu da plaćaju.
 
Pogledaj BKM kako izgledaju sada, mada bili su kante i dok su bili novi. Čim sam ih video na ulici delovali su mi prevaziđeno i bedno iako su bili novi.
Kako ih održavaju i koliko godina imaju još su i dobri mozda bi za promenu mogli nešto i da napravimo najlakše uvesti nesto uzeti proviziju
 
Poslednja izmena:
Ako može Bus logic sistem da funkcioniše bez naplate karata, može i Ken Kart.​
Кенткарт сигурно није зависио од наплата карата, али су као информациони систем били много поузданији него ово сад
 
Najbitnija stvar je odrađena, a to je da se sačuva Pogon Dorćol, a sada ostaje još jedan korak do konačne pobede, to je raspisivanje tendera za nabavku novih trolejbusa i očuvanje tog podsistema. Gsp je ovde odradio dobar posao, zaposlio je dosta mladih vozača na Dorćolu i onda su gradu samo prikazali broj vozača kao dokaz da imaju kapacitete da drže te linije. Takođe sam siguran da je Pogon Dorćol Pogon sa najmlađim vozačima u Beogradu, što je još jedna stvar koja Gsp-u ide na ruku.
Finansije grad treba da preusmeri gspu i pogonu dorćil za kupovinu novih troli jer je laž da su skuoe kao i za potpuno sređivanje pogona(objekata) koji su u veoma lošem stanju.
 
Ko je na kraju pobedio Sapica? Radnici gsp, studenti ili gradjani?
 
Ako dozvoliš i da uslov tendera bude da 100 novih trolejbusa mora da bude proizvod nekog od EU proizvođača. Ja lično navijam za Solarise. To je najbitniji mogući uslov za taj tender jer ako na kraju dobijemo Turske/Beloruske/3-svet trolejbuse, bolje da su dali Streli da tu metne Mercedes eCitaro.
To je i bio plan Strele koji je očigledno propao, sad već mogu da kažem koja su vozila trebali da nabave kad se zna da od toga neće biti ništa.
Ma da meni je bolje i trolejbus iz Turske, nego eCitari, a da grad plaća Streli 1.1 milijardu za 20 godina, uz garažu na Dorćolu i Pakistance koji bi vozili te autobuse kao formulu.
 
Meni je nadrealno da se uopšte pokrenula ta priča. Mislim imamo funkcionalnu mrežu koja je čak proširena pre par godina, a prošle godine je rekonstruisan deo od Slavije do Trga. Imamo desetak remontovanih trola, uz kupovinu ovih pominjanih 100 to je sasvim dobar broj za postojeće linije, uz vraćanje 21 i dela 40. Razumeo bih da nemamo infrastrukturu, pa da uvodimo električne autobuse. Ali da jedne električne zamenjujemo drugim, apsolutno nema nikakve logike. Kad se stiglo dovde, nema odustajanja dok se ne odustane od svega najavljenog i dogovori nabavka trolejbusa. Razmisliti kasnije o proširenju trolejbuske mreže za liniju 31 (i 30 da bude trola s baterijama za deo od Ustaniče ka Medaku). A paralelno se pojedine autobuske linije mogu pretvoriti u električne, tipa 36, 44, 60, 67, 68, 76, 82...
 
Pokazali ste da vaša borba nije uzaludna, za jedan protest, dosta pažnje je skrenuto na vas. I neka vi samo vaše lične ciljeve ispunite, odnosno u vezi vaseg preduzeca i radnih mesta, ne morate drugo, od vas dovoljno. A valjda ce po uzoru i neki drugi da se ugledaju na vas, pa svako po malo, za konačnu promenu sistema.
 
Vrh