Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.678
- Pohvaljen
- 49.329
Sve te linije prolaze kroz deonice vrlo bitnih i prometnih saobraćajnica a gde postoji samo jedna traka po smeru. Uslov da se kroz saobraćajnice kao što su Despota Stefana, Kneza Višeslava, Vrtlarska i Prvomajska u Zemunu... prošire i pretvore u 2+2. Ili makar 2+1. Inače, kad dođe do zastoja, čitava naselja bi ostala paralisana odnosno primorana da idu okolo naokolo.тролу преко Бранковог и Панчевца. прве линије 15, 16, 23 и 95
Već vidim ljude kako čitaju i misle ''evo ga, opet ovaj sa omalovažavanjem trolejbusa'' ili se pak čude da li je moguće da ne znam za trolejbuse sa autonomijom. Ali to nije omalovažavanje, to je realizam i preventivno razmišljanje o uslovima koje imamo ovde i sada, i u narednih 5 godina. Beograd je već na ivici saobraćajnog kolapsa, i to ne samo po džepovima najprometnijih delova grada, nego manje više na celoj svojoj teritoriji, pa i u Zemunu, Košutnjaku... Poslednje što mu treba je provlačenje trolejbusa ili tramvaja sa rizikom od zastoja na uskim a vrlo prometnim grlima kao što su sadašnja Despota Stefana iznad Banije, Kneza Višeslava, Blagoja Parovića, Prvomajska...
Zamislite samo zastoj ili kvar trolejbusa na ovakvoj deonici. Sad bi neko rekao ''pa dobro, i ispred V. Komande u Ruzveltovoj su tramvaji''. Pa jesu. Ali je tu ispred velika saobraćajnica, nije gusto izgrađeno i posećeno, blokovi su veći te nema mnogo ukrštanja i zastoja, a šine su na pravcu pa tramvaji mogu da se rasporede tako da ne smetaju i vozači vide ispred sebe kad je zastoj pa znaju da ne prepreče raskrsnicu. A u ovoj Ulici 22. oktobra je drastično drugačije i haotičnije.
Dakle, to se sve odnosi na situaciju ovde i sada, i u narednih 5 godina. Šta će biti za 30 godina, kada budu neke skroz druge tehnologije, koncepti, drugi GSP, druga uprava grada, druga situacija u gradu, populacija grada, zastupljenost automobila, i svašta nešto... o tome ću da razmišljam 2045. Ali za Beograd i GSP u narednih 5 godina, imperativ je da širenje podsistema zavisnih od mreže podrazumeva širenje saobraćajnica tamo gde zastoj može da napravi začepljenje i blokadu.
Takođe se postavlja pitanje da li u Terazijskom tunelu postoje uslovi za postavljanje žica odnosno mreže.