Šta je novo?

Trolejbusi

Dok čekamo da se jave sa komentarima neki forumaši koji su me isprozivali da sam karijerista evo i zvanične vesti na sajtu Sekretarijata za javni prevoz o vraćanju 19:

29/12/2021

346_beograd-trolejbus-saobracaj-terazije-n1-60562-750x421.jpeg

Информација о поновном успостављању тролејбуске линије бр. 19
На захтев грађана градске општине Звездара Секретаријат за јавни превоз од 04.01.2022. године поново успоставља тролејбуску линију бр. 19 (Трг Славија – Коњарник) како би се омогућила захтевана веза становника горњих делова Коњарника са садржајима у зони улица Војислава Илића, Цара Николаја II и Макензијеве улице.
Траса линије бр. 19:
У смеру ка Коњарнику:

ТРГ СЛАВИЈА - Макензијева - Цара Николаја другог - Милешевска - Жичка - Војислава Илића - Устаничка - КОЊАРНИК;
У смеру ка Тргу Славија:

КОЊАРНИК - Устаничка - Војислава Илића - Жичка - Милешевска - Цара Николаја другог - Макензијева – ТРГ СЛАВИЈА.

https://www.bgprevoz.rs/vest/2021-12-29 ... nije-br-19
 
Ako gresim negde, slobodno nek me neko ispravi:

- Vraca se 19 sa citava 3 vozila
- Ici ce samo do Slavije
- Nakon dve godine od ukidanja
- Jedino cemu ce doprineti je da deonica od Vera do Slavije bude pojacana, a samom Konjarniku nece mnogo znaciti za prevoz do centra, jer izmedju 19 i 31, na putu do centra (dakle dalje od Slavije), stanovnici Konjarnika uvek radije biraju 31, jer je brzi.


Dakle Vucko, sto kazes ranije da "nisi nadmen niti mislis bilo sta lose" a opet radis potpuno isto i vuces me za jezik (da bi posle opet pobegao i cutao), sta je to sto ti ocekujes da ti ja dalje kazem? Kako treba da odreagujem na ovo? Sta ocekujes? Orden? Odlikovanje? Zahvalnicu?

P.S.
Uopste ne zvucis kao karijerista.
 
Od najavljenih 80 trolejbusa, 60 će biti solo, a 20 zglobnih. Predviđeno je da zglobni stignu tokom 2022 godine, a solo 2023 i 2024...
 
Super vest za zglobne, pošto je krajnje vreme da se stari narandžasti pošalju na otpad. Pokušavam da nađem sad svoju fotografiju jednog kog je izjela rđa pa su ga prelepljivali kojekakvim tapetama i sličnim GSP Technologies forama.
 
Sad mi nešto pade na pamet. Da li će te nove zglobne trole da idu samo na 40, kao što je sa trenutnim ili će se nekom magijom stvoriti uslovi da iste mogu preko dobrano isprevrtanih kocki Zamenika zamenika gradonačelnika?
 
Ni jedna od poslednjih prikazanih slika ne može biti u prilog (ne)kvaliteta konkretnog vozila, već kriminalno katastrofalnog održavamja u firmi i potpunog nepoštovanja putnika, odnosno građana Beograda.
U normalnim okolnostima njega bi prvenstveno održavanje isključilo da se sredi, vozač ne bi prihvatio da vozi, obezbeđenje na kapiji ne bi pustilo...
Grad bi sankcionisao prevoznika i sve u lancu koji su doprinelivda takvo vozilo radi. Tapacirunzi se menjaju na nekoliko godina, svakako ne mogiu da nadžive vozilo. Prošlo je vreme ultrapas sedišta iz rashodovanih ik i sanosa koja su zamenjivala originalna, debelo tapacirana u ziu.
Sve to doprinosi lošemnopštem utisku i smanjuje motivaciju i održavanja i vozača i putnika da se manirom dobrog domaćina odnose prema vozilu, tj. zajedničkoj imovini.
A u "Dorćolu", od celog GSP, taj problem je najizraženiji
i ukorenjuje se decenijama, jer ne postoje redovna vozila i zaduženja. Njihov usvojeni princip random izdavanja vozila poguban je po vozni park. Sa trenutnim stanjem mreže u garaži i skoro unifikovanim voznim parkom, bilo bi moguće rešiti noćno parkiranje da bar manji krug vozača dobija neko iz male grupe vozila.
Dolazak najavljene nove generacije sa autonomijom, taj problem bi lako mogao da postane prošlost. Samo treba malo dobre volje i minimum znanja koji bi svaki tehničar drumskog saobraćaja poneo iz srednje sa predmeta garaže, servisi, parkirališta.
Ali, kako ubediti i održavanje i saobraćaj da je i trolejbus autobus, da se i u njemu voze ljudi, da svi, i vozači i putnici, a uz njih i majstori iz garaže kad posle posla krenu kući i po gradu, imaju dostojanstvo i da ono ne sme da se vređa slanjem rasturenog vozila na ulicu? Lako: dobrom organizacijom, edukacijom svih u nizu i još boljom kontrolom sa sistemom toplo - hladno, stimulacijom i destimulacijom, nešto većim brojem vozila u inventaru ivpogonu od stvarno potrebnih, tako da vozilo radi kad mu radi i posada...
A čak i na ovaj random način, moguće je čuvati ih, strožom kontrolom, preventivnom edukacijom koja bikeoz permanentnu kampanju ili aktivnosti podizala aveat
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=912948#p912948:2usx6yd1 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 29 Dec 2021 09:30 pm[/url]":2usx6yd1]Ako gresim negde, slobodno nek me neko ispravi:

- Vraca se 19 sa citava 3 vozila
- Ici ce samo do Slavije
- Nakon dve godine od ukidanja
- Jedino cemu ce doprineti je da deonica od Vera do Slavije bude pojacana, a samom Konjarniku nece mnogo znaciti za prevoz do centra, jer izmedju 19 i 31, na putu do centra (dakle dalje od Slavije), stanovnici Konjarnika uvek radije biraju 31, jer je brzi.


Dakle Vucko, sto kazes ranije da "nisi nadmen niti mislis bilo sta lose" a opet radis potpuno isto i vuces me za jezik (da bi posle opet pobegao i cutao), sta je to sto ti ocekujes da ti ja dalje kazem? Kako treba da odreagujem na ovo? Sta ocekujes? Orden? Odlikovanje? Zahvalnicu?

P.S.
Uopste ne zvucis kao karijerista.

Nepotrebno je ovako razgovarati s članovima. Vučko gura svoju priču i izgurao je mnogo. Nema ovde mesta za lične ocene...

Tri trole na liniji 19 su sasvim dovoljne, ogroman je pomak da se konačno koristi trasa koja je napuštena, a postoji infrastruktura. Bar za deo putnika 19 može biti alternativa 31, kada ga nema, a obradovaće joj se i ceo potez od Vojislava Ilića do Slavije.

U budućnosti bi, sa autonomijom, 19 mogao da ide i do tramvajske okretnice, a zašto ne bismo razmišljali i o mreži do MML.
 
Pustite coveka da sam prica, niste mu vi ni roditelji ni pravni zastupnici. Ako ne ume ili ne sme da prica, nije na vama da to radite umesto njega. Mora sam da nauci :sesir: . Ako je naucio da indirektno provocira, naucice jednog dana i da prica. Valjda.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=913289#p913289:15jcle7b je napisao(la):
solecar » Čet Dec 30, 2021 10:49 pm[/url]":15jcle7b]Sad mi nešto pade na pamet. Da li će te nove zglobne trole da idu samo na 40, kao što je sa trenutnim ili će se nekom magijom stvoriti uslovi da iste mogu preko dobrano isprevrtanih kocki Zamenika zamenika gradonačelnika?
Dobro pitanje. Verujem da su kocke na Trgu vec dobrano "ispeglane" ovolikim periodom prolazenja vozila preko njih tako da ne bi trebalo da to bude problem. Nego, ako me secanje dobro sluzi, ali kroz maglu, jer se o tome pisalo pre dve godine, problem za zglobne trolejbuse preko Trga nije zbog kocki nego radijusa okretanja u onoj krivini kas se ide Vasina-Kolarceva. Secam se dobro da smo pricali ovde nesto o tome, samo se ne secam detalja. Mnogo toga se i izdesavalo u medjuvremenu. Ali znam da je bilo nesto oko te krivine odnosno traka koje je prate.

Naravno, ne mora da znaci da je to istina jer sa ovom vlascu i njenim strucnjacima nikad ne znas sta je realna istina a sta izgovor i izmisljotina.
 
Ako je sporan taj radijus, a ne kocke, zašto onda i dalje zglobni trolejbusi opslužuju samo 40, a ne i 41 (osim u vanrednim okolnostima), pošto svi znamo da sporni radijus koristi samo 29, ne i 41, koji prelazi preko tih istih kocki na Trgu?
 
Vraćanje 19-tice nema nikakvog smisla ako će ići samo do Slavije, kao 21 i 22. Jedini efekat ove mere će biti pojačane gužve u inače prilično tesnim ulicama Vojislava Ilića, Cara Nikolaja II i Makenzijevoj. Sve trole će voziti prazne, osim 29-ke koja jedina saobraća do centra.

21 i 22 Već sada u proseku imaju po 3-4 putnika u vozilu, još otkako su ih iz misterioznog razloga skratili do Slavije, a prethodnih 50 godina su vozile do Kalemegdana/Studentskog Trga.
 
Lepo rekoh da će se ljudi pobuniti tek kada i 29 i 31 budu skraćeni do Slavije.
 
ма нек укину тролејбусе и ставе најгоре кршине које се самозапаљују очигледно то заслужујемо, нема смисла више овако на фињака
 
Kakve veze ima radijus krivine, ako tuda već prolazi zglobni autobus?
 
Тачно тако. Мени се чини да је власт хтела уствари Славију да "ослободи" зглобова. Некада су туда пролазила зглобна возила на линијама 29, 31, 59, 78 и 83, понекад и на 48, а данас туда пролази само 31 са зглобним возилима.
 
Ma priča sa radijusom krivine je smešna, nego samo prenosim šta je tad kružilo po medijima i izjavama čelnika. Sećam se da je bilo tako nešto, verujem da se i ovde to prenelo i pričalo o tome, sigurno stoji arhivirano u ovoj ili temi o Trgu republike. Može da se nađe, samo da se ukuca pravi termin za pretragu. Samo prenosim i podsećam šta su sve lupetali.

Kao što su i za fijasko sa anti-tenk kaldrmetinom (onom prvom, onom što je mlela vozila) lupali sve i svašta dok je nisu brzinski preokrenuli i ''ispeglali''.


Ko će da pamti više sve u detalje, em što je prošlo ipak dosta vremena, em što je ova garnitura (na republičkom nivou) nepresušan izvor idiotizma i promašaja. I sve su gori i gori. Ko će da im popamti sve promašaje a kamoli sve laži kojima su se izvlačili. :lol: :roll:
 
Negde pre 2 godine je bila neka tribina u KC gradu gde su bili Zelenović, arhitekta Bakić i Veselinović. Ja pitao zašto misle da je ukinuta trola 28, a Bakić kao iz topa reče da je to zbog kocki na trgu. Što je najgore i dalje dobar deo opozicionih glasača misli da je to razlog i skraćivanja trola do Slavije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=913789#p913789:1thufmta je napisao(la):
branik » 02 Jan 2022 20:14[/url]":1thufmta]Kakve veze ima radijus krivine, ako tuda već prolazi zglobni autobus?
Samo da podsetim da su mogli samo određeni tipovi zglobnih autobusa da prolaze kroz ulice na Dušanovcu (sa obe strane autoputa), kada je 26 bila delimično zglobna linija.
 
Mmmyees, zbog toga što pusheri nemaju upravljive zadnje osovine, dok IK-201 koji su je opsluživali, kao pulleri - imaju. Pa su mogli lakše da se smotaju i provuku kroz one favele i Mogadiše tamo.

Mada ja bih lično kroz taj deo grada najradije proterao, prvo eksproprijaciju, a onda - buldožere. I rešio problem jednom za svagda. A onda bi ih usmerio i uz Kruševačku pa teraj tako do Gospodara Vučića i Južnog bulevara.


Kako je i trebalo da se uradi - i moglo - prethodnih 50 godina. Ali se čuvao ''šmek Vračara'' u vidu straćara sa olupanim prozorima i zajedničkim klozetima u dvorištima. A o favelama u Marinkovoj bari da ne pričam. :roll:
 
Али људи, причамо о тргу где имамо 2-3 траке по смеру, а не Врачарским сокацима.
 
Vrtimo se u krug jer na ovom forumu se ne čita šta se piše, nego se odmah gleda ko piše, i tako se vrednuje, pa dolazi do ovakvih bizarnih situacija. Dakle:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=913519#p913519:bjz0h9rd je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sub Jan 01, 2022 1:53 am[/url]":bjz0h9rd]
Naravno, ne mora da znaci da je to istina jer sa ovom vlascu i njenim strucnjacima nikad ne znas sta je realna istina a sta izgovor i izmisljotina.
 
Mogla bi da se uvede jedna lokalna linija C.Krst-Konjarnik, moze i autobuska.
Ne idu svi putnici prema Slaviji.
Nedostaju lokalne linije, ne mora svaka da bude kao 95, 23, 74...
 
OD SUTRA PONOVO NA ULICAMA TROLEJBUS 19 Linija posle dve godine uključena u saobraćaj sa malo izmenjenom trasom
r_2k9kqTURBXy83NDVmNzhjYjMxZGE2MTZiMGY3NDE1YmIyZjUwYjI0OS5qcGVnkZMCzQLkAIGhMAU

Trolejbuska linija 19, koja je posle rekonstrukcije Trga republike u novembru 2019. godine preko noći nestala sa mape javnog prevoza, ponovo će gradom saobraćati od sutra! Početna stanica "devetnaestice" ostaće na Konjarniku, dok će umesto Studentskog trga, krajnja destinacija biti na Slaviji.

Kao objašnjenje za ukidanje trolejbuskih linija 19 i 28 nadležni su naveli kako će ostale postojeće linije pokriti trasu "izbrisanih". Ipak, to je odmah naišlo na otpor Zvezdaraca koji žive duž ovog pravca, pa su, sa razlogom, pored protesta sakupljene i peticije. Njihova upornost prvo je primorala gradske oce da na staru trasu vrate "dvadesetosmicu", a od 4. januara i trolu 19, čija će poslednja stanica umesto na Studentskom trgu biti na Slaviji. Ipak, to će znatno rasteretiti postojeće trolejbuske linije, posebno 40 i 29, koje su prethodne dve godine bile preopterećene.

Protesti udruženja građana "Vratimo trolu 28", koji su počeli još 2019. godine blokiranjem Vasine ulice na simboličnih 28 minuta, primorali su čelne ljude prestonice da sazovu sastanak, posle kog su se mogle čuti i prve vesti o povratku trolejbusa 28 i 19 na staru trasu. Ukidanjem te dve linije, najveće muke imali su žitelji Profesorske kolonije i Hadžipopovca, pošto su ostali bez linija koje su ih povezivale sa centrom grada, pa je zato u trolu 40 nekada nemoguće bilo ući. Takođe i žitelji Voždovca, koji putuju linijama 21 i 22, koje su skraćene do Slavije, bili su prinuđeni da se do Trga republike naguraju u solo autobuse na liniji 22A.

Tako će posle dve godine velike borbe i mnogobrojnih protesta, ali i "guranja" u javnom prevozu, građani konačno moći rasterećenije da dolaze do centra prestonice.

Kako bi se unapredio javni saobraćaj, Grad će u januaru raspisati tender za nabavku 80 novih trolejbusa, a očekuje se da u narednih šest godina svi budu obnovljeni. Takođe, uz potpisani ugovor vredan 34,2 miliona dinara za kupovinu sto zglobnih autobusa na gas, plan je da do 2030. godine nijedno vozilo u GSP ne ide na fosilna goriva.



https://www.blic.rs/vesti/beograd/od-su ... aj/ks023ll
 
Ево један фото са Дорћола.
 

Prilozi

  • IMG_20220103_105929.jpg
    IMG_20220103_105929.jpg
    871 KB · Pregleda: 293
Osakaćena linija 19 do Slavije bi trebala krenuti sutra, ali na sajtu GSP još uvek nije postavljen njen red vožnje. Ažurnost im je na nivou Srbija Voza :violina:
 
Vrh