Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.382
- Pohvaljen
- 48.251
Pa mislim imacemo i dalje. A ovamo se prodaju bajke
Ovde je reč o pistojećim trasama kuda saobrača linija 20. Jedino što ista ne pokriva je okretnica u Pljevaljskoj, a dolazak do nje na delu od Dr Velizara Kosanovića, nije problem, jer tamo ne vlada urbanistički haos. Čak bi mogla i sama linija 20 da se produži da svraća do okretnice, kao što je slučaj sa 34 i 36 u Dragana Mancea.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914536#p914536:3l0zqjs9 je napisao(la):Дошљак » 05 Jan 2022 14:26[/url]":3l0zqjs9]Анализирали смо већ детаљно улице по Учитељском насељу, нажалост, ту је толики урбанистички хаос.
Aviv park se prostire između Živka Davidovića i Mirka Sandića.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914578#p914578:l3xx8uo1 je napisao(la):Дошљак » 05 Jan 2022 16:00[/url]":l3xx8uo1]Аха, тај део, мислио сам да се прича о Живка Давидовића пошто је споменут Авив. Колико би било корисно да се онда продужи тролејбус Пљеваљском до Мирка Сандића, и онда доле Устаничком до окретнице Коњарник?
Nisu urađene skretnice ka Banjici, a bile bi od koristi. Tada bi mogla da se uvede neka linija koja bi od banjice išla do Crvenog krsta, odnosno da se neka linija sa Crvenog krsta produži do Prokopa. Ovo mi je prvo palo na pamet.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914588#p914588:l3xx8uo1 je napisao(la):Дошљак » 05 Jan 2022 16:37[/url]":l3xx8uo1]Mислим да би сада скраћеним линијама (19, 21, 22) било и корисније да се продуже до Звездаре чак па да имају нормално преседање на Славији код НБС уместо садашње накарадне варијанте. Нисам сигуран да ли су урадили скретнице за контактну мрежу у смеру Бањица-Славија, онда би неке могле да иду и до Бањице.
Ugrozavale bi Eko Vegan 2, zato ih kasape do Slavije.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914584#p914584:28s7ef03 je napisao(la):SRBO » Sre Jan 05, 2022 4:23 pm[/url]":28s7ef03]
Свакако са градњом терминуса у Дунавској требају се троле продужити и даље од Славије али изгледа сама помисао на то је кажњива смрћу јер је харам, или тако нешто
Нисам имао на уму окретницу Устаничка где окрећу трамваји и потез 300, већ Коњарник, где окрећу 17, 19 и 31. Знам да би се дуплирали почетак и крај линијама 19 и 21, али чисто зарад боље покривености овог насеља јавним превозом.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914589#p914589:3rfyiqpp je napisao(la):solecar » Сре Јан 05, 2022 4:37 pm[/url]":3rfyiqpp]Aviv park se prostire između Živka Davidovića i Mirka Sandića.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914578#p914578:3rfyiqpp je napisao(la):Дошљак » 05 Jan 2022 16:00[/url]":3rfyiqpp]Аха, тај део, мислио сам да се прича о Живка Давидовића пошто је споменут Авив. Колико би било корисно да се онда продужи тролејбус Пљеваљском до Мирка Сандића, и онда доле Устаничком до окретнице Коњарник?
Da bi se bilo koja trola produžila do okretnice u Ustaničkoj, neophodno je izmestiti neke od postojećih linija sa poteza 300. Kao što i sam znaš, davani su predlozi, što s moje s trane, što od drugih, o reorganizaciji poteza 300. Pošto će se nabavljati trole sa većom utonomijom, moguće je produžavati 19 i 21 do okretnice u Ustaničkoj, odnosno 21 preusmeriti na okretnicu kod Konjarnika, trasom linije 20, a 19 do Ustaničke, eventualno u budućnosti negde malo dalje.
То је велика грешка, мени су и такве линије падале на памет. А и фали генерално веза Мостар-Славија.Nisu urađene skretnice ka Banjici, a bile bi od koristi. Tada bi mogla da se uvede neka linija koja bi od banjice išla do Crvenog krsta, odnosno da se neka linija sa Crvenog krsta produži do Prokopa. Ovo mi je prvo palo na pamet.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914588#p914588:3rfyiqpp je napisao(la):Дошљак » 05 Jan 2022 16:37[/url]":3rfyiqpp]Mислим да би сада скраћеним линијама (19, 21, 22) било и корисније да се продуже до Звездаре чак па да имају нормално преседање на Славији код НБС уместо садашње накарадне варијанте. Нисам сигуран да ли су урадили скретнице за контактну мрежу у смеру Бањица-Славија, онда би неке могле да иду и до Бањице.
Ako se tako autistično gleda, onda ni Knez Mihailova, Čika Ljubina, Obilićeve venac i što šta više nisu pešačke zone zato što kroz njih prolazi Vrabac.Problem je lako rešiv, samo treba imati na umu zlatno pravilo: da javni prevoz treba da bude što bliže pešačkoj zoni, ali ne sme da ulazi u nju, inače to više nije pešačka zona.
Idealno za svakog ko ne mora da živi, radi, studira, posećuje ili obavlja bilo šta u tom delu grada. Stara dobro poznata pojava u Srbalja, pogotovu sa pojavom interneta - svi sve najbolje znaju o krajevima grada u koje kroče jednom godišnje.Od stanice na Trgu republike do fakulteta ima samo 200–300 metara, a do pešačke zone samo 100, te se mora smatrati da je rešenje s tog aspekta idealno.
Ne znam o kakvoj seči stabala priča, pošto u Vasinoj stabala ni nema. Opet, samo još jedan pokazatelj neukosti i amaterstva autora.Nema devastacije ulica ni seče drveća jer vozila idu već ustaljenim trasama, a nema ni organizovanja novih stanica. Sve ovo može da se ostvari za jednu noć, a može da posluži i kao privremeno rešenje i kao trajno u kontekstu buduće izgradnje podzemne železnice.
U nedostatku argumenata, pozivanje i povezivanje na druga imena, još ako su slavnija i uglednija, je uvek omiljena taktika kad nema više šta pametno da se smisli.Bilo bi pogrešno ne uvažiti ove argumente, jer kao što je jednom prilikom rekao uvaženi profesor Mladen Boreli: Trebalo bi to da pokušamo da nam se generacije ne bi smejale što nismo videli tako očigledno rešenje.
Nema šta, vidi se da se mašinac razume u saobraćaj i u taj deo grada ko Marica u...Nikola Pilipović,
dipl. inž. mašinstva