Šta je novo?

Trolejbusi

branik":hbp9e1pw je napisao(la):
Gde je pogon na ovim vozilima? Nije valjda samo poslednja?
Pogon je na drugoj i trećoj osovini (po 160kw), jer poslednja osovina ima navođenje točkova.
 
E, hvla, pretpoatavio sam da moraju biti dve pogonske.
2x160kw nije malo, ali nije ni impresivno u tolikom vozilu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905806#p905806:10mwvqmw je napisao(la):
branik » Pon Dec 06, 2021 6:36 pm[/url]":10mwvqmw]Gde je pogon na ovim vozilima? Nije valjda samo poslednja?

Rekao bih da je četvrta prateća, bar mi tako deluje na fotografiji, a da su druga i treća pogonske. Verovatno bi se mogle negde izguglati tehničke karakteristike.

Poslah odgovor na post, a nisam primetio da nisam do kraja sve izlistao. Moja greška. Može se i obrisati.
 
Немој се нервирати, од вишка глава не боли!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906404#p906404:6paglyz8 je napisao(la):
Kesha » Sre Dec 08, 2021 3:51 pm[/url]":6paglyz8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905806#p905806:6paglyz8 je napisao(la):
branik » Pon Dec 06, 2021 6:36 pm[/url]":6paglyz8]Gde je pogon na ovim vozilima? Nije valjda samo poslednja?

Rekao bih da je četvrta prateća, bar mi tako deluje na fotografiji, a da su druga i treća pogonske. Verovatno bi se mogle negde izguglati tehničke karakteristike.

Poslah odgovor na post, a nisam primetio da nisam do kraja sve izlistao. Moja greška. Može se i obrisati.
Gledao sam na telefonu, nisam uvećavao. Sad tek pogledah kako treba. Jeste, 4.je zakretna, a 2.i 3.nose udvojene točkove, ali ne mora da znači da su obe pogonske.
 
Solaris je relativno nov na tom polju, Hess i Van Hool znatno duže prave dvozglobna vozila. Dizajn im je vrlo sličan, a svi koriste istu Kiepe elektriku. Takođe i neki klasični zglobovi imaju Kiepe elektriku sa pogonom na dve osovine...
 
Nadam se da će kupiti i zglobove jer je tuga u kakvom su stanju trenutni. Moraju u rashod pa to ti je.
 
980378.jpg


EnFs_sLXIAAPcZC.jpg


Oвде https://www.solarisbus.com/en/vehicles/ ... s/trollino

Пишу да се две освоине покрећу тако да су вероватно друга и трећа
 
Ako se nekada bude nabavljao dvozglobni trolejbus, mi ćemo verovatno dobiti turski

Bozankaya-Sileo
 
Па ето, може без фарбања да прође у Београду.
 
Где би двозглобни био најкориснији на тренутним тролејбуским линијама? Претпостављам 29 и 40.
Линије где бих ја највише волео да видим овакве троле су 16 и 95 па и њима сличне линије где је 1 зглоб већ мало. Право питање је где би у Београду могао да се провуче, мада сам погледао видео где двозглобна трола скреће на некој раскрсници у Швајцарској, ако се не варам, и нема превелик радијус скретања као што се на први поглед чини.
 
Хмм, а шта мислите да иду двозглобна возила oд Новог Бежанијског гробља до Тошиног бунара, па даље аутопутем до Аутокоманде, и од ње даље Устаничком до окретнице? Или ако је скретање од Бежаније ка Тошином бунару незгодно, можда да иде од гробља одмах на аутопут преко петље Змај?
 
lukander01":6lfupdct je napisao(la):
Где би двозглобни био најкориснији на тренутним тролејбуским линијама? Претпостављам 29 и 40.
Линије где бих ја највише волео да видим овакве троле су 16 и 95 па и њима сличне линије где је 1 зглоб већ мало. Право питање је где би у Београду могао да се провуче, мада сам погледао видео где двозглобна трола скреће на некој раскрсници у Швајцарској, ако се не варам, и нема превелик радијус скретања као што се на први поглед чини.
Теоретски би требало да може проћи свуда где и класичан зглобни тролејбус/аутобус јер је четврта осовина пратећа па би она ишла куда иде трећа осовина, зар не?

Послато са SM-G998B помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906705#p906705:3afyoph7 je napisao(la):
Дошљак » Čet Dec 09, 2021 2:26 pm[/url]":3afyoph7]Хмм, а шта мислите да иду двозглобна возила oд Новог Бежанијског гробља до Тошиног бунара, па даље аутопутем до Аутокоманде, и од ње даље Устаничком до окретнице? Или ако је скретање од Бежаније ка Тошином бунару незгодно, можда да иде од гробља одмах на аутопут преко петље Змај?

Интересантна идеја, значи нешто као 17 али метробус. Када аутопут постане "булевар", да ли би било могуће да се развуче контактна мрежа. Истанбул је имао доста проблема са двозглобним аутобусима па су их на крају баталили, али не сумњам да има и добрих модела. 70 би била такође интересантна линија за тако нешто, поготово ако се изгради зона уз аутопут од Мостара до Коњарника, а и реално фали линија која иде целом дужином аутопута са које може да се преседа на фидере. Наравно је обавезно да се уведе жута трака целом дужином било то зауставна или да се иде средином као прави метробус. Било би интересантно да линије попут 17, 18, 88 имају посебна укључења и искључења на тај средишњи део. Много би се убрзао превоз тако, а мислим да није претерано скупо да се изведе акоје потенцијални бенефит толико велики, а одвратило би значајан број људи од кола.
 
Koliko vidim, međuoaovinako rastojanje između prve dve nije veliko, podseća me na nekadašnje sa motorom u podu, tako da radijus okretanja ne bi trebalo da je sporan i pretpoatavljam da je ucrangucsa 18,5m vozilima. Druga i treća prikolički gaze unutra, a četvrta ide po tragu treće, ili čak malo napolje.
 
Najlakše linije za konverziju su 31 i 77 jer se već dobrim delom poklapaju sa mrežom, a ostaktak mogu na baterije...
 
Могла би и 17 ако би направили мало мреже за пуњење на окретници у Земуну, ако причамо само о аутономним тролејбусима са једним зглобом. Ако причаом о возилима са два зглоба, ту се морају изузети све линије које пролазе потез булевар Деспота Стефана-Теразијски тунел.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906742#p906742:1to35pyp je napisao(la):
Дошљак » Čet Dec 09, 2021 5:24 pm[/url]":1to35pyp]Могла би и 17 ако би направили мало мреже за пуњење на окретници у Земуну, ако причамо само о аутономним тролејбусима са једним зглобом. Ако причаом о возилима са два зглоба, ту се морају изузети све линије које пролазе потез булевар Деспота Стефана-Теразијски тунел.

Мислиш да не би могли да скрену?
 
Успео сам ово да нађем, само не знам колики је сада максимум.
 

Prilozi

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    25,6 KB · Pregleda: 485
Сигурно би се заглавили, тесно и гужва.
 
мислим да има ту места да се нешто истумба и направи места. Колико је једна трака ту широка?
 
Тешко, угао Дечанске и булевара Деспота Стефана је оштар.
 
Jel 40 i 41 sada ponovo saobraćaju do redovne okretnice u Paunovoj? Na sajtu GSP nema napomene da saobraćaju samo do stare okretnice kod Vojne Akademije, kako je to bilo jedno vreme.
 
Rade normalno. Radovi u Baštovanskoj ne utiču na trolejbuse, niti na 78. Baš juče sam se vraćao sa 40L, koja je bila iza 41.
 
Nema potrebe za trolejbusima na NBG-u što su potvrdile i studija razvoja saobraćaja do 2033. godine, stavovi sekretarijata za javni prevoz i profesora sa SF. Pošto je na NBG planirano širenje tramvaja najsmislenije je širenje trolejbusa u brdovitim delovima Beograda, zato je o odlučeno da neke linije kao 50 postanu trolejbuske. Žao mi je što i linija 31 nije postala trolejbuska jer se određen deo trase poklapa sa KM trolejbusa.
 
Vrh