MC_
Professional
- Učlanjen(a)
- 14.11.2017.
- Poruke
- 11.791
- Pohvaljen
- 12.081
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792381#p792381:13yvgdb4 je napisao(la):NoLimit » Sre Nov 11, 2020 11:55 pm[/url]":13yvgdb4]Šta će biti primarno se zna - tramvaj, jedino je nejasno kada će to biti i zašto bi pobogu trola bez mreže smetala na istoj toj deonici. Niti će tramvaj imati kontaktnu mrežu, niti trola mora da je ima. Nadam se da će da se dozovu pameti jer je to i za njihovu dobrobit i za dobrobit građana.
A što se tiče proverenih informacija, isto tako jedna insajderska je da neće barem 2 godine to da se radi. A šta će biti na kraju videćemo.
Vrlo interesantno a ujedno i zabrinjavajuće je kakav će izbor vozila napraviti. Ako se već cilja na APS napajanje, trebalo bi gledati da se napravi dugoročna vizija celog tramvajskog voznog parka. Najviše plaši mogućnost da ta deonica tramvajske mreže bude odsečena tj. nekompatibilna sa ostatkom mreže. Međutim, pošto tramvaji moraju nekako ići do depoa, najlogičnije bi bilo da ta nova vozila imaju i pantograf i napajanje preko zemlje i da se ubuduće samo takva vozila nabavljaju dok se ne unifikuje ceo vozni park. To je logično i tako se radi u svim gradovima gde ovaj sistem napajanja postoji samo na centralnim deonicama, ali ne znači i da će Beograd tako postupiti.
Tramvaj na potezu od Slavije ka centru je odlična stvar, ali bi linija koja završava na Slaviji potpuno upropastila ceo koncept. Treba se fokusirati na to da Linija 1 Banjica - Dorćol i linija 6 Ustanička - Dorćol postanu glavni nosioci prevoza na tim potezima. Takva jedinica i šestica bi značajno rasteretile 29 i 31. A 29 i 31 moraju nastavljati dalje od Slavije, te ići preko Terazija i dalje jer bilo šta drugo nema smisla u kontekstu transportnih potreba.
Samo da ne kupe neko najjeftinije smeće i sve ostalo se može kasnije ispeglati.
Bravo za post.
Medjutim, lako je dati odgvor na tvoje pitanje. Bice odabrana vozila cije odrzavanje je skupo jer je tako najbolja dugorocna ugradnja.