Šta je novo?

Trolejbusi

Vizuelno mi se sviđa. Ima li nekih detalja o kompaniji? Vidim da je dosta ''mlada''. Pretpostavljam da je evolucija neke stare Škodine fabrike ili radionice?
 
Увели су поново 22Л саобраћа више од недељу дана.
 
Uvedena je zbog ukidanja autobuske linije 22A jer su prebacili buseve za 21, 22 i 29, za stalno nije uvedena.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Надам се да ће сечу преживети макар ова сређена Тролза.

IMG_0378.JPG


Овај је дошао на ред да се раскупуса.

IMG_0379.JPG


Остаци, на овим гомилама препознајем само Рабину задњу осовину. Верујем да ће @Браник знати шта све има у овој металној салати.

IMG_0388.JPG
IMG_0389.JPG


Хтео сам да усликам и низ паркираних БКМ 333 видљиве са ћошка гараже код парка, али је из једног излетео бркати буцмасти чувар и одмах шта сликаш. Ја му реко да сликам стара возила на шта је он одговорио да су још увек у употреби :D Питао сам га за рушење гараже што га је баш наљутило и питао ме је откуд ми то, ја рекох од Весића, он је рекао онда питај Весића за то. :mrgreen:

Ево и три Тролзе на НБГ које стоје на месту одакле возила ГСП одлазе на вечни починак. Мислио сам да ће црвени 2159 бити сачуван, али сад видим да је поприлично труо. :violina: Од возила за расход су само они ту, камиони, комбији и виљушкари који су ту до скоро стајали су изгледа исечени. Сад ми је криво што их нисам више фотографисао док су били у експлоатацији :cry:

IMG_0553.JPG
 
Metalna salata... :laugh:

Odlične slike i hvala na informacijama batice. Čekaj, ti si znači bio i do Dorćola i do NBG?

Inače vidim na ovoj jednoj slici pored osovine i onu krovnu metalnu konstrukciju koje su imale Trolze iz ranih 2000ih. Ova bela rešetkasta gvožđurija, što je stajala na krovu iza postoja motki. Ostalo ne prepoznajem.
 
Хвала. :) Био сам данас у мало дужој шетњи са мало вожње :D
 
Vizuelno mi se sviđa. Ima li nekih detalja o kompaniji? Vidim da je dosta ''mlada''. Pretpostavljam da je evolucija neke stare Škodine fabrike ili radionice?
Није еволуција никакве Шкодине фабрике, али ваља поменути да је прошлог месеца потписан уговор о преузимању фирме од стране Шкоде. Екова би требало би да буде 100% у Шкодином власништву наредне године. :wink:
 
Lepo izgleda. Baterije za 18km, punjive u vožnji. Sjajna kombinacija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758403#p758403:2hitf0de je napisao(la):
branik » 20 Jul 2020 08:43[/url]":2hitf0de]Baterije za 18km, punjive u vožnji.
Šta to konkretno znači? Kako se dopunjuje u toku vožnje i koliko bi mogao da pređe u našim uslovima, uzimajući u obzir i "čepove"?
 
Претпостављам исто као за сва електровозила: рекуперативно кочење, - смањивање брзине не равном или низбирдици.

Наравно да би требало проверити у пракси, али мисли да би било довољно да рецимо пређу ауто пут у гаражу или се склоне са пута када се покваре/нестане напона у мрежи
 
Koliko je meni poznato, trolejbusi svoje baterije dopunjuju preko mreže, što je i logično. Na kraju krajeva, trole sa mogućnošću autonomnog kretanja se obično i koriste za trase koje nisu kompletno pokrivene kontaktnom mrežom. Govorimo o trolejbusima sa ozbiljnom autonomijom, kao kod gore pomenute. 18 kilometara uopšte nije malo za takav tip vozila.
 
12 километара је сасвим солидно, да би могли одмах да ставимо овакве аутономне троле на 31, 44, 77, 78 и 83, као и на све Врачарске линије које желе да скрате због уклањања мреже од Васине до Славије.
Како у пракси изгледа престанак контакта тролејбуских мотки са контактном мрежом и поновно зспостављање истог? Да ли захтева заустављање возила и излазак возача или може да се уради и у току вожње?
 
Zaustavljanje vozila da, a izlazak vozača iz vozila ne. Imali smo i nekoliko snimaka sa you tube-a ovde na forumu. Beše baš jedina trolejbuska linija u Rimu, al ona nije jedini takav primer naravno. Uglavnom, skidanje motki i vraćanje istih na mrežu traje oko desetak sekundi možda. Zaboravih da i Budimpešta koristi trole sa mogućnošću autonomnog kretanja. Okačio sam baš i fotografiju novog zglobnog Trolina uhvaćenog kod Trga Heroja prošle godine, al evo mogu je i ponoviti, ako Igor nema ništa protiv.
 
I 5 autonomnih km rešava mnogo problema. Dovoljno da pređe na deo iza sekcinera kad se negde radi mreža gde ima struje, dovoljno da ode sa mrežr na mrežu - od ATŠ do Gradske bolnice, recimo, dovoljno za manipulisanje u garaži, jesnostavnije parkiranje, zaduženja...
 
Punjenje tokom vožnje (in motion charging IMC) je patentirao Kiepe https://www.kiepe.knorr-bremse.com/elec ... olleybuses

Podizanja motki je relativno komlikovano, jer treba pogoditi 2 žice na par metara visine. Trolejbus to ne može uraditi bilo gde, već mora stati na tačno određeno mesto koje je predviđeno za tu namenu.
Spuštanje motki je znatno jednostavnije i to mogu gotovo svi noviji trolejubusi.
 
Предпоставио сам да постоји овако нека врста да кажем косина које наводе мотке на жице. Исте би могле да се поставе на стајалиштима на којима би се тролејбуси и овако заустављали.
 
Јесте, овако нешто:

5405694c6ce9f2a570cd5cb3536854a811bdd7ee_456.jpg


Али како се види, и није баш нешто :mrgreen:
 
Можда треба шири кров да не омаши овако. Који им не ово тролејбус зелено-сиви? Нека последња Тролза?
 
Sudeći po onome što se može izguglati, trola je delo neke lokalne firme ARS-TERM iz Novosibirska, i predstavljaju je kao litijum-jonski hibrid sa autonomijom od bezmalo 30km, a fotografija je izgleda nastala na probnoj vožnji 2011 godine, u Novisibirsku naravno. Pominje se i njena tadašnja cena od 7 miliona rubalja. Što se tiče rešenja za kačenje motki na kontaktnu mrežu, sigurno da se to može bolje estetski odraditi, a svakako da može biti i funkcionalnije.
 
Od petka će trole ponovo ostajati na terminusima preko noći zbog radova u Cara Dušana.
 
Jer napraviti koridor privremenog karaktera širine jedne trake, sa naizmeničnim propuštanjem trolejbusa, dok radnici rade okolo... je ipak preveliki poduhvat.
 
Dart":3lcao1cn je napisao(la):
Od petka će trole ponovo ostajati na terminusima preko noći zbog radova u Cara Dušana.
Зато их значи нису сређивали све ово време, знали су да ће до тога опет доћи. Ипак неко у ГСП-у размишља унапред. :lool:
 
Неће их теглити до гараже камионима? 60их су знали да направе дрвени прелаз преко радова за тролејбусе.
 
Дошљак":28jzzra4 je napisao(la):
Неће их теглити до гараже камионима? 60их су знали да направе дрвени прелаз преко радова за тролејбусе.
Samo tokom izgradnje podzemnih prolaza,jer nije mogao da funkcioniše saobraćaj na terazijama i zelenom vencu nikako, a u sadašnjem slučaju može.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Vrh