Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614831#p614831:qjqtt8hz je napisao(la):
biftek » Pon Apr 08, 2019 4:32 pm[/url]":qjqtt8hz]Sta ce biti sa vozacima trola, jel idu na primudni, ko je njihova sudbina sada?
:lool:
 
Малопре рекоше у Хроници да ће коридор постојати после 8 увече.

Најбоље је да их распореде по погонима да се не патимо више са мањком возача.
 
Pa koridor je postojao od 1-og aprila, ali je danas rekao gospodin novi gradski arhitekta da su odlučili zbog ubrzanja radova da skroz isključe struju na delu kroz Trg Republike, samim tim prosto je nemoguće održavati trolejbuski saobraćaj ako nemate mogućnosti da krenete iz Depoa...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Narod koj ise hvali da je Nikola Tesla njihov ne može da reši problem kontaktne mreže trolejbusa? npr da uključi na kratko da trole prođu? ili da odvuku trole kamionom? :D ima i drugih rešenja..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615146#p615146:9a6f17ts je napisao(la):
Gorstak89 » 09 Apr 2019 07:15 pm[/url]":9a6f17ts]Narod koj ise hvali da je Nikola Tesla njihov ne može da reši problem kontaktne mreže trolejbusa? npr da uključi na kratko da trole prođu? ili da odvuku trole kamionom? :D ima i drugih rešenja..

Nije problem odvuci trole kamionom nego kako bi radili servis tih trola posle kad bi bile odsecene od Depoa?
 
Kao nove su mogle 500 metara po ravnom ali do sada su baterije značajno oslabile...
 
Situacija koliko je za sprdnju, isto toliko je i ozbiljna... koliko vidim, trole još uvek rade, čini se da se neće ništa dirati još nekoliko dana rekao bih, nešto se čeka, ili što je realnije, ni oni sami više ne znaju šta da rade.. koliko su zamesili...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Reče mi drugar da će od ponedeljka noću ostavljati trole na okretnicama sa cuvarima + neko od vozača. 21 i 22 verovatno na Konjarniku jer se njihove okretnice koriste za saobraćaj.
 
Занимљиво решење. Свака част менаџеру.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615146#p615146:1xwlh46v je napisao(la):
Gorstak89 » Уто Апр 09, 2019 9:15 pm[/url]":1xwlh46v]Narod koj ise hvali da je Nikola Tesla njihov ne može da reši problem kontaktne mreže trolejbusa? npr da uključi na kratko da trole prođu? ili da odvuku trole kamionom? :D ima i drugih rešenja..

Ммм, то је више на душу Едисона. Ако се не варам, троле су на погон са једносмерном струјом :D
 
Nazolst da, i trolejbuska i tramvajska mreza u Beogradu.
 
Bolje je da transformator bude na zemlji nego da zauzme pola vozila, zar ne?
Zbog toga tramvaji, trolejbusi kao i većina metro sistema koriste jednosmeru struju, a lokomotive za vozove naizmeničnu...
 
Апсолутно! Ту нема дилеме, једино што сада имамо много више могућности за употребу асинхроних мотора у вучи него пре 50 година.

Искрено желим другим крупним градовима у Србији (Ниш, Нови Сад, Крагујевац, Суботица) савремене трамваје са широким колосеком и вучом са асихнхроним моторима, а Београд нека се занима метроом, и одржавањем постојеће инфраструктуре.
 
Zapravo BKM trolejbusi imaju asinhrone motore, takođe ih imaju CAF tramvaji i zadnja serija KT4...
 
@Prle То се постиже инверторима. Чак и код мотора једносмерне струје, не користи се директно напон контактног вода, него се мења чоперима.

А иначе, увек до сада када се раде оваки захвати на саобраћајницама са 4 траке, увек су две траке остављане за саобраћај са потпуним затварањем једино викендом, и то не увек! "Жути лопови" су бар толико слушали струку када су изводили веће захвате реконструкција. Узгред, генијалци нису били у стању да "поставе 100 метара каблова" да тролејбуси могу окретати код Палате Албанија. Наравно да је то инжењерски компликован захват, који захтева време, али не нека научна фантастика.
 
Прле":3dp5052o je napisao(la):
А мрежа је једносмерне струје?
Da mreža je jednonsmerna.
Asinhroni motor radi na naizmeničnoj struji, ali njegova brzina je konstantna i zavisi od frekvencije struje. Da bi promenili frekvenciju, samim tim i broj obrtaja motora potrebno je naizmeničnu struju pretvoriti u jednosmeru i onda od nje ponovo praviti naizmeničnu u potrebnoj frekvenciji.

Princip rada je sličan na inverter motorima i klimama. Najbolje je da internetu potražite nešto o regulaciji brzine asinhronih motora i vektorskim frekventnim regulatorima.
 
Trole se od danas ne vraćaju u garažu, već tokom noći ostaju na okretnicama...
 
Oce li ih prati i odrzavati na okretnicama sad ce da navali bag** zvrljacka
 
Ne verujem da će ih prati nema uslova za to na okretnicama. Ako se pokvare mora kamionom za garažu, dok će rezerve takođe biti na okretnicama.
Imaće čuvare, već sam pisao o tome
 
Predpostavljam da ce ih pakovati na tri okretnice (Banjica, Medakovic i Konjarnik), da li imaju dovoljan kapacitet za sve trole?
 
Na "Banjici 2" već parkiraju trolejbuse preko noći. Kad ponestane mesta na okretnici, parkiraju ih po trotoaru.
 
a ima i ona okretnica na putu ka banjici, ne znam kako se zove, tu mogu da stanu 2-3 trole, a i crvenom krstu moze bar 4-5, to bi mogli da koriste takodje
 
Vrh