Šta je novo?

Trolejbusi

Sijalice i mesta za tablicu su počela da se montiraju još pre 2 nedelje i na BKMove...
 
Pa kad se nisu zalili na vrijeme kad je usvajan zakon , sad zato dobismno tablice na trolama
 
10389240_10203658515917493_3574160793182029224_n.jpg


© Vladimir Gogic _ All Rights Reserved
 
Вероватно је намештао троле по киши па се суши :/
Уграђују се светла за таблице
d4fac89f411445f689af748570414c30.jpg
 
Trolejbuse sele sa Studentskog trga
IZVOR: NOVOSTI
Beograd -- Autobusko-trolejbusko stajalište Studentski trg biće preseljeno niže ka Dorćolu, u Dunavsku ulicu, gde će biti izgrađen novi terminal.

Novi terminal će objediniti još tri postojeća - Dorćol SRC "25. maj“, Dorćol Dunavska i Trg republike, stoji u Nacrtu plana detaljne regulacije ovog područja koji je predstavljen u zgradi Gradske uprave, a koji Beograđani mogu da pogledaju do 24. decembra.

Nove početne stanice trebalo bi da dobije više od 15 autobuskih i trolejbuskih linija, koje bi se slivale iz dva pravca - Ulice Tadeuša Košćuška i Dobračine. Ono što je posebno interesantno, trolejbuska mreža bi bila izgrađena i u Gundulićevom vencu i Venizelosovoj.

Terminal Dunavska prostirao bi se na površini od 20.000 kvadrata, a moguće je da će doći i do promena trasa pojedinih linija gradskog javnog prevoza.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2014&mm=11&dd=26&nav_id=928979
 
Da nisu mislili na ovo, slika je iz monografije o trolejbusima
qrwwmg.jpg
 
Premjestaju okretnicu zadnjih 30 godina evo samo sto nisu
 
Siniša":3vw7exab je napisao(la):
Da nisu mislili na ovo, slika je iz monografije o trolejbusima
qrwwmg.jpg


Ne , mislili su da se linije 19 , 21 , 22 , 24 , 26 , 27 , 27E , 28 , 29 , 31 , 32E , 35 , 41 , 43 , 79 , 96 i E9 okreću na jednoj velikoj okretnici na mestu sadašnje okretnice 26. neke linije bi se spuštale Francuskom , a neke Tadeuša Košćuška.

izmenjenaokretnica_zps9912e53c.jpg
 
@solecar
Pitao si "Koji deo Venizelosove?" i zato sam postavio ovu kartu, kao odgovor na tvoje pitanje.
 
окретница 26 је негде око 1 км од те локације, пре Дубровачке, што је средња жута улица на тој мапи
 
Znaci trole ce opet kroz Uzun Mirkovu do kraja. Jedino sto sada postoji suzenje za razliku od pre 15tak godina kada su trole isle ka okrernici u Rajicevoj. Niz Tadeusa nece biti problem sprovesti kontaktnu mrezu jer vec postoji i tramvjska. Jednim delom je ima i u Dunavkoj, gde je servisna stanica i parkirliste trolejbusa. Ne verujem da ce vracati krug kroz Franusku koj je ionko opterecena, vec ce se ici Dubrovackom gde isto postoji mreza. Zanimljivo je gde ce u Dunavskoj biti stanice, posto od silnih otpada, kamiona i pasa lutalica ja ne vidim svrhu za pesake. Pogotivo ne jer ne postoje ni trotoari na mnogim delovima, niti mogucnost pravljenja istih bez rusenja postojecih objekata. Gundulicev venac je nepotrbno opterecivati jer je jednim delom jednosmeran. Mozda je bolje u smeru ka Pancevcu sprovesti trolu iz Dubrovacke u Skenderbegovu, pa iz nje direktan pravac ka Venizelosovoj jer tu fali jos jedna linija definitivno. 37ica je previse opterecena i nekad je nema ni za lek. U povratku ta linija moze da vraca kroz Hercega Stepana, pravac Dunavska okretnica, pa u krug.
 
84a2b9f65a9965229a977293c6d9e2ec.jpg

Okretnicu sam proizvoljno lupio, jer ce svakako biti u Dunavskoj. Da li ranije negde ili blize francuskoj kao sto sam oznacio, nebitno
 
Тролејбуса има 38 на сат у правцу Славије, 24 на сат у правцу Македонске, са додатних 16 аутобуса 31 на сат. Средње би требало на Студентском тргу бити 6-7 возила, али због неравномерности уобичајеној за улични јавни превоз, терминус Студентски трг повремено бива претрпан.

Аутобуса на Тргу републике на линијама 27, 27Е, 32Е, 35, 43, 96 има укупно 48 полазака аутобуса на сат, од чега бар пола су зглобни. И ту повремено долази до претрпаности аутобусима. Дакле, у шпицу би било од Трга Републике до Дорћола око 130 возила на сат у једном смеру (толико је сада код Сајма, где се стварају конвоји на стајалиштима), капацитет од преко 10.000 путника по смеру за транспортну тражњу мању од 3000 путника између Трга републике и Калемегдана, и мање од 1500 путника на сат по смеру даље ка Дорћолу. Ради тога, вршиће се 8000 возило-километара радним даном, при чему је највише 30% стварно потребно, а који без трошкова инфраструктуре стварају бар око 3.000.000 евра додатних трошкова годишње. Поред тога што се за тај новац може купити бар 15 нових аутобуса за Космај (са што јачим шасијама), питање је имамо ли довољан број исправних аутобуса и тролејбуса, као и возача да празни круже по Дорћолу.

Решење је: Продужавање тролејбуске мреже правцем Булевара Деспота Стефана. Сама деоница од Трга републике до Дунавске кроз Тадеуша Кошћушка и Узун Миркову је подједнако дугачка као од Трга републике до Дунав станице. Шта више, требало би продужити Вишњичком до депо-а Карабурма, који се може опремити за тролејбусе, те спојити са жицама и Деспота Стефана и Таковску. Са свим не поричем тролејбус ка Дунавској, али само за део линија у складу са транспортним потребама! Шта више на оба трга треба оставити могућност помоћних терминуса, када треба регулисати саобраћај и кашњења.

Предлог мреже линија би био:
Тролејбус 19: Карабурма 2 - Деспота Стефана - Трг Републике - Славија - Коњарник 2.
Тролејбус 21: Миријево - Миријевски булевар - Вишњичка - Деспота Стефана - Трг Републике - Славија - Учитељско насеље. (са локалом 21л Славија - Учитељско насеље у шпицу).
Тролејбус 22: Панчевачки мост - Деспота Стефана - Трг републике - Славија - Крушевачка.

Аутобус 27: Дунавска - Француска - Трг републике Вуков споменик - Миријево.
Тролејбус 27Е: Славија - Трг републике - Деспота Стефана - Миријево.
Тролејбус 28: Дунавска - Узун Миркова - Македонска - Звездара 2
Тролејбус 29: Дунавска - Узун Миркова - Славија - Медаковић 3.(са локалом 29л у шпицу.

Аутобус 31: Дунавска - Француска - Трг републике - Славија - Коњарник 2.
Аутобус 32Е: Дунавска - Узун Миркова - Деспота Стефана - Вишњица.

Тролејбус 35: Славија - Трг Републике - Деспота Стефана - Лешће.
Тролејбус 41: Дунавска - Узун Миркова - Македонска - Бањица 2

Аутобус 43: Дунавска - Узун Миркова - Деспота Стефана - Котеж
Аутобус 96: Прокоп - Кнеза Милоша - Деспота Стефана - Борча 3

Неки ће рећи да натрпавам Славију, али то је најмање зло. Као што са аутомобилским, аутобуским и тролејбуским саобраћајем у центрима милионских градова се ни не може тражити ништа осим мање зло.
 
Zar nije pametnije ostaviti autobuse gde su sad i eventualno spustiti trolje*******use na Dorcol sto kracaom rutom?

Тролејбус 21: Миријево - Миријевски булевар - Вишњичка - Деспота Стефана - Трг Републике - Славија - Учитељско насеље
Samo jos preko Borce da ide i zahvatila je linija ceo Beograd, simbolicno cemo je zvati Tour Belgrade... :? a da ne pricamo da recimo 20 ide od Mirijeva preko Uciteljskog naselja a ne obidje pola starog kontinetna...
Аутобус 27: Дунавска - Француска - Трг републике Вуков споменик - Миријево.
Linija ima vec dovoljno problema sa gomilanjem vozila i stvaranjem kolona samo joj jos jedan ili dva cepa nedostaju.
Generalno svako produzenje linije u Beogradu znaci samo pogorsanje stanja, trenutno stanje sa linijama koje krecu sa Trga Republike je vec dovoljno problematicno tako da je bilo kakvo produzenje trasa po mom misljenju nerazuman potez.
 
Bojim se da bi bili ogromni problemi kada bi pukla neka ovoliko dugačka trolejbuska linija usled kvara na mreži.
 
Trolejbusku mrežu u bg svakako treba širiti. Po meni treba je vratiti i na novobeogradsku stranu. U kom obnimu to je već drugo pitanje. Na nekim mestima mi deluje da bi se mogla praviti trolejbuska mrreža koja bi bila "feeder" za tramvajske linije, dobio bi se energetski prihvatljiviji prevoz, a jeftinije je od produžavanja tram linija, a negde to ne bi ni bilo moguće (dalje od okretnice Ustanička, ili Banjica, ili B. Brdo), a te brdske ulice bi lako prihvatile trolejbuse. Dobrom kombinacijom tramvajskih koridora na bulevarima (sa izdvojenim pružnim pojasom) i trolejbuskom mrežom koja ih "hrani" saobraćaj iz malo udaljenijih zona ka gradu bi mogao biti dosta dobro ukomponovan. Neke linije skroz do centra a neke do tramvaja i/ili u budućnosti do metroa.
 
Karlo del Ponte":3h52x17o je napisao(la):
Решење је: Продужавање тролејбуске мреже правцем Булевара Деспота Стефана. Сама деоница од Трга републике до Дунавске кроз Тадеуша Кошћушка и Узун Миркову је подједнако дугачка као од Трга републике до Дунав станице. Шта више, требало би продужити Вишњичком до депо-а Карабурма, који се може опремити за тролејбусе, те спојити са жицама и Деспота Стефана и Таковску. Са свим не поричем тролејбус ка Дунавској, али само за део линија у складу са транспортним потребама! Шта више на оба трга треба оставити могућност помоћних терминуса, када треба регулисати саобраћај и кашњења.

Предлог мреже линија би био:
Тролејбус 19: Карабурма 2 - Деспота Стефана - Трг Републике - Славија - Коњарник 2.
Тролејбус 21: Миријево - Миријевски булевар - Вишњичка - Деспота Стефана - Трг Републике - Славија - Учитељско насеље. (са локалом 21л Славија - Учитељско насеље у шпицу).
Тролејбус 22: Панчевачки мост - Деспота Стефана - Трг републике - Славија - Крушевачка.

Аутобус 27: Дунавска - Француска - Трг републике Вуков споменик - Миријево.
Тролејбус 27Е: Славија - Трг републике - Деспота Стефана - Миријево.
Тролејбус 28: Дунавска - Узун Миркова - Македонска - Звездара 2
Тролејбус 29: Дунавска - Узун Миркова - Славија - Медаковић 3.(са локалом 29л у шпицу.

Аутобус 31: Дунавска - Француска - Трг републике - Славија - Коњарник 2.
Аутобус 32Е: Дунавска - Узун Миркова - Деспота Стефана - Вишњица.

Тролејбус 35: Славија - Трг Републике - Деспота Стефана - Лешће.
Тролејбус 41: Дунавска - Узун Миркова - Македонска - Бањица 2

Аутобус 43: Дунавска - Узун Миркова - Деспота Стефана - Котеж
Аутобус 96: Прокоп - Кнеза Милоша - Деспота Стефана - Борча 3

Неки ће рећи да натрпавам Славију, али то је најмање зло. Као што са аутомобилским, аутобуским и тролејбуским саобраћајем у центрима милионских градова се ни не може тражити ништа осим мање зло.

Karlo , nadam se da se neces naljutiti , ali ovo sto si predlozio , i nije bas najbolje resenje. Linije 19 i 21 su predugacke , plus sto je linija 21 maltene kruzna. Mnogo bolje resenje bi bilo produyavanje linije 21 sadasnjom trasom 20 od Uciteljskog naselja do Mirijeva III. Na taj nacin bi linija 20 mogla da se proiduzi od Uciteljskog naselja ka centru.
Linije koje bi se okretale na Slaviji , imaju problem sto nemaju gde da cekaju vreme , a i za tako nesto bi trebalo porusiti neke od objekata , kako bi mogla da se napravi okretnica.
Detaljniju analizu dajem kada mi proradi net. Ovo pisem iz internet centra.
 
2002 već godinu dana bez reklame,
2073 bez reklame skoro mesec dana, dok
2083 nikada nije imao reklamu. Od prvog dana u Beogradu on je komplet crven.
 
Zna li neko sto taj nesretnik nikada nije ni imao onu reklamu?
Meni licno zanimljiv bas zbog toga :D
 
Vrh