Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Pre kružnog toka, da nije bilo trake za desno sa zelenom strelicom, isto bi bile gužve. I mene baš zanima uticaj toga.
 
Могуће да је мало убрзало тај излазак на БНТ са моста али је и додатно угрозило пешаке који ту прелазе пешачки. Наиме, када ови што се искључе пре КТ треба да се укључе у БНТ морају да воде рачуна на леву страну јер велики број возила улазе у БНТ директно из КТ. И док они гледају лево у угледају прилику да се укључе одмах ударају на пешачки. Неки возачи се мало слабије сналазе у оваквим ситуацијама и треба бити јако опрезан када се прелази овај пешачки.
 
Kad već prave frankeštajn kružni tok, mogli su komotno da odrade u BNT ulivnu rampu za ove što dolaze iz pravca mosta, tako da ne postoji nikakva šansa da nalete na ove što u BNT ulaze iz kružnog toka.
 
Могуће да је мало убрзало тај излазак на БНТ са моста али је и додатно угрозило пешаке који ту прелазе пешачки. Наиме, када ови што се искључе пре КТ треба да се укључе у БНТ морају да воде рачуна на леву страну јер велики број возила улазе у БНТ директно из КТ. И док они гледају лево у угледају прилику да се укључе одмах ударају на пешачки. Неки возачи се мало слабије сналазе у оваквим ситуацијама и треба бити јако опрезан када се прелази овај пешачки.

ja skorije kada sam se vracao od kneza peske, sam iskulirao taj kruzni tok, otiso ovamo na raskrsnicu usca/bnt kao da protognem noge :D u glavi se mislim, ne mogu trosim mozak da predjem kt
 
Baš malo pomaže, kad radi semafor ne može da se stigne do isključenja na crveno, a protočno je na žuto, pa je brže kroz kružni tok, pošto se napravi red za uključenje u BNT, jer oni što idu u KT imaju prednost i zatvore prolaz.
Kad ne radi semafor postoji količina gužve kada baš pomaže, malo jača gužva i teško se stigne (kao na crveno), malo slabija i oni što idu u KT blokiraju prolaz (kako kad je semafor aktivan i prolaz dozavoljen).
 
Sad mi nije jasno. Zar je i isključenje ka Sajmištu i BNT pod semaforom? Mislio sam da je tu posebna traka za desno.
 
Ka BNT je pre semafora.
Ali, kad 10 automobila ili autobus i par automobila stoje na crvenom ne može da se dođe do skretanja. A kad semafor otvori dosta ih ide kroz kruži tok, pa ne može da se uključi kroz taj bočni put.
 
Evo i ja neki prvi komentar da ostavim😃.

Verujem da je tu ideja da svi koji zele da idu sa Brankovog mosta ka BNT iskoriste to iskljucenje, pre nego da idu kroz kruzni tok, pa se iskljuce regularno desno (iako je brze sa kruznog toga skrenuti desno, umesto dva skretanja od po 90 stepeni). Onda bi i ostatak autobusa i vozila koji bi koristili desnu traku da nastave pravo ka Bulevaru Mihajla Pupina, na neki nacin njih stitili jer bi oni spoljnim krugom KT isli pravo i svi koji bi prolazili kroz iskljucenje, mogli bi mnogo lakse da se ukljuce u BNT. Naravno sve dok je ovaj famozni semafor dozvoljava to.

Ne verujem da ce ovo nesto specijalno da poboljsa, al eto mozda moze da spasi nekoga ko ide u BNT, a zastoj je na KT ili ne dozvoljava semafor.

Ali mislim da cela situacija problema kruznih tokova, moze da stane u ovu sliku dole, da je ovo generalno najveci problema i sama pravila oko KT.
Данашње-05.12.2024.. доста брзо се прошло кроз кружни ток и кад сам ишао у град и из града.

Сликано у 12:39 из 77-це
Pogledajte prilog 221966
 
Незгодно је за вожњу јако; из Теслиног булевара све више их жели да вози три четврт круга све до моста спољним тракама, мора баш да се пази ако се иде средњом и левом са моста право. Биће овде много судара.

U kružnom toku sa 3 trake treba kod svakog izlaza označiti: desna traka za skretanje desno, srednja traka za pravo i skretanje desno, leva traka za pravo. Tako će se sprečiti kolizija između onih iz desne trake koji hoće pravo i onih koji iz srednje trake hoće desno.
 
Pre jedno nedelju dana kolona koja ide ka Novom Beogradu stoji na sred Brankovog mosta. Vozač autobusa kaže, ponovo sudar. Pitam ga da li je posle gradnje kružnog toka saobraćaj bolji, isti ili gori? On kaže, definitivno gori. A zašto? Zbog stalnih sudara. "Zato što naši ljudi ne znaju da voze po kružnim tokovima". Na raskrsnici sa semaforima nema o čemu da se razmišlja. Situacija je uvek jednostavna, pa su automatski refleksi obično dovoljni, čak i misli na trenutak odlutaju. A na kružnom toku postoje na desetine komplikovanih situacija gde u deliću sekunde treba proceniti ko ima prednost.

Kad smo najzad stigli do sudara, naravno, svi stoje u sred kružnog toka i čekaju.

IMG_6139.JPG


IMG_6140.JPG


Jedino što nas je spasilo od baš potpunog zastoja je novo odvajanje u desno, pre kružnog toka. Svi su išli tuda i tako zaobilazili njegov blokirani prvi deo. Ovo je ustvari nešto kao prva ulica buduće petlje :)

IMG_6138.JPG
 
Svega nekoliko ljudi na ulici je ranije uvek značilo sudar, ali izgleda da to više ne važi. Zanimljivo je međutim što je već prva dodatna ulica koja liči na deo petlje, a ne kružnog toka, omogućila da saobraćaj ipak ne bude u potpunom zastoju, bez obzira na razlog prepreke.
 


kako je lepo gledati rusenje sklepotina..nadam se da ce nastaviti...
zajednicko za sve urbane infrastrukturne projekte je rusenje sklepotina....setimo se saobracajnice Surcin - NBG i obilaznice...
mozemo samo da sanjamo kakvo bi uredjenje doneli UMP i SMT na Dusanovcu i Zvezdari...
 
Oko pola 12 sam prošao pored Ušća i gužva (u celom gradu) k'o da je najgori špic, ali bitno je da semafor ne radi, a na telefon za prijavu se niko ne javlja.
Kolona se proteže do Džordža Vašingtona i skupštine. Živeli!
Ja sam naravno proleteo, ali žao mi ljudi koji stoje tamo zbog debila na vlasti.
 
Nego, zašto je haos oko Nove Galenike?

Tu je uvek haos. Skoro sam se tu uključivao na autoput, i iz nekog razloga tu apsolutno sve stoji. Trebalo mi je više vremena da se uključim od Pupinovog mosta nego što mi je trebalo da dođem na drugi deo grada nakon uključenja.

Pritom se taj deo Zemuna gradi sve više, ne mogu da zamislim šta će biti za jedno pet godina.
 
Када сам био на петнаестоминутној блокади овог кружног тока, приметио сам да је асфалт већ почео мало да се круни и да су неки ивичњаци већ окрњени. Али добро, очекиван квалитет Шапићевих радова.
 
Vrh