Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Šta mislite, hoće li se stanje popraviti kad se doda krak od/ka Vladimira Popovića ili će biti još gore?
 
Tu bi jedino imalo smisla da se napravi denivelacija, da pravac sa budućeg novog mosta i Vladimira Popovića ide direktno ispod podvožnjaka u BNT (da se razdvoji od saobraćaja preko Brankovog), uz adekvatna uključenja/isključenja. Ako se ta raskrsnica ne unapredi tek će biti haos sa tim dodatnim krakom iz VP.
 
“Sama trasa linije je dobro zamišljena i naročito će biti dobar potez kada se završi prilagođavanje saobraćajne infrastrukture privremenom režimu saobraćaja, jer će tada linija 9A u cilju izbegavanja većih zastoja i smanjene protočnosti saobraćaja izbegavati novoizgrađeni kružni tok kod Ušća i koristiti, u smeru ka Bloku 45, privremenu devijaciju na završetku Brankovog mosta ka Ulici Ušće, zatim će prolaziti ispod Brankovog mosta, na Zemunski put pored Sajmišta i tramvajskom bašticom do Ulice Milentija Popovića, a dalje redovno trasama tramvajskih linija do Bloka 45.”


Zbudž denivelacija…i sami priznaše da je novi KT za izbegavanje…

Izvor:
www.ekapija.com

Mesec dana od zatvaranja Starog savskog mosta - Kakav je javni prevoz na trasi ukinutih tramvaja i koja bi mogla da budu dodatna rešenja

Mesec dana od zatvaranja Starog savskog mosta - Kakav je javni prevoz na trasi ukinutih tramvaja i koja bi mogla da budu dodatna rešenja
www.ekapija.com
www.ekapija.com
 
Jel neko primetio da busevi za Munze koriste to što je sad s devijacije moguće i levo ka BNT? Ja dosad nisam video nijednom, nego čekaju u gužvi ispred KT.
 
Pa nije baš široko napravljeno, i kolima mora dobro da se mota da bi se prošlo, verovatno ih mrzi.
Super je kad je gužva, inače bolje kroz KT.
 
Ne moze to debilan narod da shvati nego si slusali one glupe pandure i jos gluplji zakon kako imad prednost kad udjes u traku i niki ne sme da te sece, pa onda debili , a narocito curke udju u spoljnu i voze ceo krug jer 'imaju prednost" . st*** sve skupa.
 
ja mislim da je 95 % vozača onih koji udju u unutrašnju pa seku sve da odma izadju napolje... recimo ulazi u unutrašnju iz praca hrama, da bi izašao u beogradsku... šta će u unutrašnjoj...
 
Зашто да не? Да обиђе оне који иду у Макензијеву.

Кружни ток се не може ефикасно користити уз слепо поштовање правила. Неопходне су солидне возачке вештине и способност процене и читања ситуације. Свака вожња право ка Хајату из леве траке Бранковог моста је полурегуларна и ризик, али неопходан ризик да би икаквог смисла под милим богом имао кружни ток.

Вожња спољном траком даље од првог или другог искључења је невозачка и опасна пракса, колико год формално правилна. То је за сваку осуду и треба макар да буде део едукације: Овако се не вози. Тачка.

Због свега тога, велике и оптерећене раскрснице не треба да буду у форми кружног тока. Део учесника у саобраћају једноставно нису довољно савршене "возачке машине" за њих.
 
Poslednja izmena:
Ne moze to debilan narod da shvati nego si slusali one glupe pandure i jos gluplji zakon kako imad prednost kad udjes u traku i niki ne sme da te sece, pa onda debili , a narocito curke udju u spoljnu i voze ceo krug jer 'imaju prednost" . st*** sve skupa.

Meni su gori oni koji seku trake kako im padne na pamer:
- iz desne trake se uključuje u unutrašnju u traku KT-a
- iz unutrašnje trake KT-a se isključuje direkt u desnu

A tek ako ima više od 2 trake, tragedija…
 
I ja isto brzo prođem kružni tok u svako doba dana, pa ipak bih želeo da nestane.
 
Ja pre neki dan "projurio" 95-icom. Brže je prošao nego kad bi ga uhvatio semafor. Pitanje koliko će još tako ostati.

Slavija i Autokomanda su zrele za makar delimičnu denivelaciju (najopterećeniji drumski pravci nadvožnjaka i obavezno tramvaj plitkim tunelom). Znači moje saučešće fontani na Slaviji. Denivelacije se ne odnose samo na kružne tokiće ispod 50 pišljivih m, već i na najprometnije raskrsnice i raskrpetlje kao fokalne tačke gorućih roblema (počev od Autokomande i naknadno zbog "Bljuca na Vodi" pogoršanog Mostara).

Šteta što nije veći r=100+m kao u Meksiko Sitiju (sa sve tunelima). Ima mesta na pretek dok ne zatrpaju zgradama, samo im bilo mrsko da uklone pumpu u cilju ispravljanja trake ka mostu. Sad je svršen čin, moje saučešće i starom i Novom Beogradu.
 
A tek da vidite Madrid... Tako dobro su napravili da je jako teško naći gužvu van suvog centra
 
Na Slaviji će pre ili kasnije nešto svakako morati pod zemlju, odnosno denivelaciju.

A i kod Hrama (Pasterova, Tiršvova) je zrelo za promene.
 
Eto ideje za Šapića, kružni tokovi na raskrsnici bulevara Oslobođenja sa Pasterovom i Tiršovom. Da turi i jedan na raskrspetlju ali mu treba veći radijus.
 
Vrh