Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Baš se na ovakvim primerima vidi koliko su zatrovali javni diskurs... Oni su srpske patriote, a ko je protiv njih on je, što kaže @vradovic, anti-Srbin... I evo sad, čak i da ovaj tip nije neki namučeni bot nego stvarno tako misli, poražavajuće je što je uopšte došlo do te polarizacije među narodom. Sve zbog otrova koji se širi iz SNS centrale putem režimskih medija i ispira ovim mučenicima mozgove.
 
Baš se na ovakvim primerima vidi koliko su zatrovali javni diskurs... Oni su srpske patriote, a ko je protiv njih on je, što kaže @vradovic, anti-Srbin... I evo sad, čak i da ovaj tip nije neki namučeni bot nego stvarno tako misli, poražavajuće je što je uopšte došlo do te polarizacije među narodom. Sve zbog otrova koji se širi iz SNS centrale putem režimskih medija i ispira ovim mučenicima mozgove.
Prelistao sam bas istoriju komentara doticnog, brani se BW, opravdava kasnjenje velikih investitorskih projekata, sada i ovo.
Nije sloba kriv, mi smo govna.
 
Док сам гледао ТВ често сам гледао Н1. Сећам се гостовања више аналитичара од пре неколико година који су понављали својевремено популарну мантру како СНС на власти држи југ земље и "рурална Србија" и како ће промене кренути из Београда и Војводине, само што нису.
Има много ироније у томе што је најнеизвесније било управо у Нишу, код мене у Војводини СНС (и самостално и са Мађарима) помео је све остале а на место градоначелника Београда дошао је неко још гори од Весића.
Елем, уђох јуче после дуго времена на твитер.
Нестварно ми је да је 99% људи и "утицајних твитераша" промашило суштину.
Уместо проблема саобраћаја, дискусије о томе да ли је кружни ток уопште требао бити изграђен или предлога других потенцијалних решења, читао сам како се 90% твитер опозицинара бави збијањем шала на рачун "семафора који нема зелено светло".
 
Zato sto je opozicija retardirana, doduse i narod je takav.
Baci im SNS neku glupost na par nedelja da glodju kao psi pa proguraju stvari dalje.

Rio Tinto, Vojni Rok, problematicni zakoni, kruzni tokovi i semafori, samo se redjaju gluposti na svakih par nedelja.
Narod ne moze vise ni da isprati, opozicija se zakaci za svaku novu star "vidite kako losu X stvar rade" a raspe se energija za prethodnu stvar i tako eto u krug idemo.

Sad je na tapeti kruzni tokovi i trgovinski lanci, za 2 nedelje nesto novo.
 
Нестварно ми је. Немогуће.
Невероватно ми је да људи који себе виде као интелектуалце не схватају толико очигледне ствари и да могу да биду толики игноранти.
Рецимо, пре неколико дана тема је била нова пруга. Наравно, СНС ботови писали су хвалоспеве о "визији председника Вучића" и "Србији лидеру у региону" а онда су се као противтежа томе појавили људи који мисле да је Марија Терезија живела 200 година.
Нема наде.
1003453299.jpg
 
Poslednja izmena:
Most pocinju da ruse 02.11.
Strahovito im se zuri bez obzira na posledice?
Zasto?
Zar je popustila prodaja stanova u Bgd na vodi?
Realno taj most je oduvek bio u planu da se zameni novim jer je privremeno rešenje, i to je kolateralna "šteta" zbog Beograda na vodi koja nas je zadesila.

A što se tiče ostalog, velika vecina je i znala da ce se desiti jos kad je 2014 promenjena vlast i dosla ekipa koja je od Zemuna 90tih napravila pljeskavicarnicu a la selo u Bangladesu.

Još od vremena kada je došao štetočina i lopov Vesić koji je posle 2000 u svaku firmu u koju je usao služio da napravi dug, pa posle kao gradonačelnik šibicario kao gnjida i pisao knjige kako voli Beograd, pa onaj što mu ni ime nismo znali, i sad ova bu****.

Propast svega , osim nerada ni na čemu infrastrukturnom u gradu od gradskih para, jeste i neodržavanje npr GSP-a. Posle 10 godine ničega upada se u kanal za koji treba minimum 10 da se vrati na prethodno stanje.

Evo jedne skorasnje sublimacije svega: Autobus 23 ne može da prodje kroz novi kružni tok postavljen na uglu Blagoja Parovića i kneza Višeslava. I još je u pitanju 23L, simbol propasti gspa sa sve L. O kakvim predlozima i idejama govorimo, kad nema nikog i osnovno , od nule, da uradi kako treba.

IMG_0607-1-1536x864.webp
 
Sa Katedre za planiranje i regulisanje saobraćaja, koju je potpisao pre svega šef ove katedre Saobraćajnog fakulteta Univerziteta u Beogradu, profesor Nikola Čelar, navodi se da je tumačenje pojedinaca o tome da u ovoj zemlji nema ljudi od saobraćajne struke neutemeljeno i da to zaista govori o nepoznavanju, pre svega, činjenice da u ovoj zemlji itekako postoji struka.

Na pitanje da li je saobraćajna struka u ovoj situaciji bila angažovana, stigao je takođe odgovor da oni nijednog časa nisu bili konsultovani u smislu regulisanja saobraćaja, konkretno ovde u kružnom toku saobraćaja na Novom Beogradu.

Takođe sa ovog fakulteta ističu da Saobraćajni fakultet obrazuje pre svega ljude saobraćajne struke koji i te kako mogu da pomognu u rešavanju, ali da jednostavno njihovo mišljenje u ovom trenutku nije izgleda poželjno.

Konkretno za ovaj kružni tok kažu da je ovde primenjen koncept rešenja problema koji je suprotan stanovištu onoga što predviđaju saobraćajni stručnjaci.

 
Danas sam morao na kratko do Zelenjaka (sa Fontane).
Bus sam čekao 3 minuta (u 16:30) i za 16 minuta stigao na Zelenjak.
20 minuta kasnije sam išao nazad (naravno na mostu sam čekao bus jer je tu veći izbor) i opet mi je trebalo 16 minuta (sa jednim presedanjem i čekanjem 1 minut).

Žute trake rulz, pa čak i sa ovim kružnim tokom.
 
Koliko prevazidjen koncept misljenja vlada ovde najbolje govori to sto mnogi kao resenje za saobracajne guzve predlazu - prestanak gradnje. Prestanimo da gradimo - nema novih ljudi - nema povecavanja guzvi. Sjajno resenje, ne znam kako se niko toga nije setio.
Umesto da resenje bude gradnja novih i sirenje postojecih pravaca, gradnja metroa itd...sto bi dalo infrastrukturu za neumitan rast grada, ovde kao da sede stare cikice i predlazu da se nista ne dira.
Nekad je i ovo i ssc bilo lepo mesto za citati.
neumitan rast? ovo se neko zaje*******ava..miči ovo

poslednji put sam cuo za "neumitan rast" kad sam gledao na kaseti Radovana III
 
Danas sam morao na kratko do Zelenjaka (sa Fontane).
Bus sam čekao 3 minuta (u 16:30) i za 16 minuta stigao na Zelenjak.
20 minuta kasnije sam išao nazad (naravno na mostu sam čekao bus jer je tu veći izbor) i opet mi je trebalo 16 minuta (sa jednim presedanjem i čekanjem 1 minut).

Žute trake rulz, pa čak i sa ovim kružnim tokom.
4km за 16 минута, то је 15km/h. Једино што се релативно гаратује то време путовања. Али добар систем заснован на жутим тракама и трамвајским баштицама треба да има брзину 20km/h или мало више од тога. Пре градње прескупог (али корисног) метроа, имамо гомилу раскрсница где су решења неоптимална. Ако од Поп Лукине до Хајата нема стајалишта, логичан систем је такав да возач аутобуса "не мора да спушта циглу са гаса". И да се наином управљања спречи гомилање аутобуса.
 
Ako hocete da znate kako sve ovo funkcioniše.. Provoza se znate vec ko i sutra ide ideja sa crtezom na salveti sta treba da se uradi,kasnije u medijima se da neki okrugli datum za rok i to je to mislite da se struka tu nesto pita?
 

Kaže da su ovaj KT napravili pod velom redovnog održavanja raskrsnice i da nema niti projekat ni građevinska. Ovo objašnjava to što neka tabli nigde

Da prepričam suštinu onog što je rekla.

Umesto redovno procedure ide se na direktne pogodbe države sa stranim izvođačima. Tako se ugovara i cena, pa ne znamo kolika bi bila prava tržišna cena, zato što nema konkursa i više ponuđača koji predlažu cene i međusobno se takmiče. Nego koliko se dogovore u kafani. Tako se dogovaraju i šta treba da se radi. A onda, pošto je to direktna pogodba, a ne javna nabavka, bukvalno sve može da bude i tajna.

Zatim, redovni redosled poteza bi bio :

studije potreba i analize -> idejni projekat -> građevinski projekat -> građenje -> projekat izvedenog stanja

Međutim u ovim pogodbama uglavnom se ugovara da sve radi ista firma. Zato oni mogu da više stvari rade paralelno, pa bude brže ako se političarima žuri. Pa se obično preskače prethodni, javni građevinski projekat, nego se direktno od idejnog projekta ide u gradnju. Kad se ona završi, onda se nacrta to što je napravljeno, šta god to bilo. Tako se uradi projekat izvedenog stanja, a onda UNAZAD i građevinski projekat. Dakle kakav je građevinski projekat prethodno TREBAO BITI da bi se kao njegov rezultat posle dobilo baš to što je izvođač stvarno napravio, šta god to bilo.
 
И после људи питају, а ко ће ако не актуелни политичари. Па ето ко ће. Културни знајући људи. Али не у скупштинску клупу већ у надзорна тела. Технократија мора да се врати, не могу бахати политичари да воде послове.
И још једно тело, савет судија, на терет буџета, који ће да надзиру рад политичара, па кад крене бахаћење, одмах да иде пацка. Политичари морају да полажу рачуне. Па пошто у Бога не верују, народ презиру, значи потребан је надзорни орган.
Величина Душановог закона није била у мерама казне, већ што се за једно те исто дело одговарало у сваком случају.
Подигоше споменик Душану испред суда, подигоше још већи родоначелнику свих Немањића, и како то да нико од актуелних политичара НИШТА није прихватио од њиховог унутрашњег строја?!
 
Da prepričam suštinu onog što je rekla.

Umesto redovno procedure ide se na direktne pogodbe države sa stranim izvođačima. Tako se ugovara i cena, pa ne znamo kolika bi bila prava tržišna cena, zato što nema konkursa i više ponuđača koji predlažu cene i međusobno se takmiče. Nego koliko se dogovore u kafani. Tako se dogovaraju i šta treba da se radi. A onda, pošto je to direktna pogodba, a ne javna nabavka, bukvalno sve može da bude i tajna.

Zatim, redovni redosled poteza bi bio :

studije potreba i analize -> idejni projekat -> građevinski projekat -> građenje -> projekat izvedenog stanja

Međutim u ovim pogodbama uglavnom se ugovara da sve radi ista firma. Zato oni mogu da više stvari rade paralelno, pa bude brže ako se političarima žuri. Pa se obično preskače prethodni, javni građevinski projekat, nego se direktno od idejnog projekta ide u gradnju. Kad se ona završi, onda se nacrta to što je napravljeno, šta god to bilo. Tako se uradi projekat izvedenog stanja, a onda UNAZAD i građevinski projekat. Dakle kakav je građevinski projekat prethodno TREBAO BITI da bi se kao njegov rezultat posle dobilo baš to što je izvođač stvarno napravio, šta god to bilo.
Hvala na ovom sažetku. Mrzelo me je da slušam ali sam rado pročitao tvoj post.
 
Izraz Marija Terizija je izgradila i sl se figurativno koristi u Vojvodini otkad znam za sebe (40+ godina, do 19 sam živeo u ZR).
Sve više mi se dopada ideja da se napravi mega kružni tok (BNT-Ušće-BMP), uz ogradu da prolazi za pešake i bicikliste budu van nivoa kolovoza ali tako da kolovoz ide ispod prelaza a ne da se prave neke pasarele za prelazak pešaka ili podzemni prolazi za njih
 
Vrh