Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Semafor je izazvao jos veci cirkus, iz decanske ne moze u tunel da se udje, kolona do usca. aj da se izgura nedelja pa da se uvodi neka nova inovacija iz evrope
Taj smer će uvek biti krcat. Dokle god su Brankov most i Terazijaki tunel tranzitni pravac usled nedostatka alternative.

Da su kod Ušća napravili denivelisanu raskrsnicu umesto KT, ovaj smer bi bio još zakrčeniji jer bi još veći broj vozila bio ekspresno dopremljen do levka zvanog Terazijski tunel.

Ovome nema pomoći dok Brankov most ne postane pravac samo za lokal, ko hoće do užeg centra grada, naravno uz odgovarajuće alternative za tranzit (a za to ćemo se načekati)
 
Taj smer će uvek biti krcat. Dokle god su Brankov most i Terazijaki tunel tranzitni pravac usled nedostatka alternative.

Da su kod Ušća napravili denivelisanu raskrsnicu umesto KT, ovaj smer bi bio još zakrčeniji jer bi još veći broj vozila bio ekspresno dopremljen do levka zvanog Terazijski tunel.

Ovome nema pomoći dok Brankov most ne postane pravac samo za lokal, ko hoće do užeg centra grada, naravno uz odgovarajuće alternative za tranzit (a za to ćemo se načekati)
У посту на који одговараш је био показан супротан смер - од центра ка НБ, који никад није био крцат док је било нормалне раскрнице. Ни тунел у том смеру није био проблем још од укидања семафора на укрштању са Краљице Наталије. Центар града се ефикасно празнио од аутомобила кроз тунел! Укупан саобраћај у том смеру је функционисао одлично. То више није случај.
 
Мени, као једном од највећих поборника кружних токова на читавом форуму, ова раскрсница никада није пала на памет као кандидат за КТ. Заправо, имао сам једну идеју, и сигуран сам да сам је давно на форуму и представио. Ради се о једном стварно гигантском кружном току, у коме би читав ТЦ и две куле били унутар острва, а саобраћај би кружио око њих. Тиме би се избегла блиска укрштања смерова који се уливају и празне, и створила би се могућност да по смеру имамо и 4,5,6 трака, уколико је потребно. Нека десна скретања би била потпуно проходна, и једини реалан проблем је пешачко-бициклистички саобраћај, који би у случају такве проходности моторних возила, био веома скрајнут, али то бих решио неком врстом денивелације, јер има доста простора. Наравно, аутомобили доле - пешаци у нивоу.

Наравно, само као необавезна идеја за проучавање, и уз семафоре свакако.
 
Poslednja izmena:
Evo rešeeeenja! i to dva;
1. Da se na prilaznim saobraćajnicama postave oni aparati za izdavanje brojeva za čekanje (kao u čekaonicamaoma) i onda dodješ, staneš, pritisneš dugme, dobiješ broj i kada se na velikim displejima koji stoje kao bilbordi u križnom toku, pojavi tvoj broj - prođeš!
2. Da se na prilaznim saobraćajnicama postave naplatne rampe i uvede beokružnotokarina! Pa ko hoće da prođe, mora da plati. Gužve bi se drastično smanjile!.
Zvuči ironično? Pa sačekajte još par nedelja i neku novu konferenciju Gangule dr Nabijskog....pa ćete videti! On ima tim koji prati šta se ovde piše i kada god se neko od nas za*ebava, oni to shvate kao ozbiljan predlog struke i implementiraju...
 
A evo zašto je ovog jutra gužva ka gradu još veća - Naravno da semafori nisu usklađeni, pa se prethodna rasrksnica (kod 6 kaplara) ne može isprazniti na vreme, da ovi što skreću u Milentija Popovića mogu da skrenu.

usce guzva 2.png


usce guzva.png


Gužva kreće od Napreda.

Ponavljam, ovakva gužva u ovom smeru je bila samo popodne pre izgradnje kružnog toka.
 
Ovakve guzve su bile samo u periodu od 15-31.12. kada krene novogodisnje ludilo. Od kada su prvi put poceli da se prave pametni sa zatvaranjem skretanja na brankovom, pa svaki sledeci korak je bio put u ovo sto sada imamo. Nazalost na tome se nece zaustaviti.
Svaki normalan covek, bi vec kovertirao ostavku iz moralnih razloga, ali tu ima jedan problem moras biti moralan, sto je u politici malo teze.
 
Da, ali sada može da se ide od Starog sajmišta u Bulevar Nikole Tesle, kaže Gradonačelnik... Pre to nije moglo.
Da... za tih 5 automobila koji prođu u satu tom trasom :)

A da ne pričam da je moglo je i pre i to vrlo lako, samo se kroz Sajmište prođe ispod mosta pa kroz park i trlalala stigneš i brže nego sada preko KT :)
 
Ovakve guzve su bile samo u periodu od 15-31.12. kada krene novogodisnje ludilo. Od kada su prvi put poceli da se prave pametni sa zatvaranjem skretanja na brankovom, pa svaki sledeci korak je bio put u ovo sto sada imamo. Nazalost na tome se nece zaustaviti.
Svaki normalan covek, bi vec kovertirao ostavku iz moralnih razloga, ali tu ima jedan problem moras biti moralan, sto je u politici malo teze.
Bukvalno i ne samo on nego i svi PAJSERI koji su stavili potpis na projekat ovog kružnog toga!!

Ja bih čak tražio da javno vidim imena inženjera koji su potpisali ovaj projekat jer su zaslužili bukvalno da budu pozvani na javnu odgovornost!! Gangula možda jeste na čelu ali ne treba samo svaliti krivicu na njega! Daleko je gore ako je neko ko ima fakultet bilo koje vrste, a posebno ako je u svojoj struci, a stavio potpis na ovo!!! I nemojmo sada žalopojke "morao sam jer me terajum izgubiću posao"... Ne moraš! Ovo nije prodaja jaja, ovo utiče na stotine hiljada stanovnika jednog glavnog grada! Iskreno više sam besan na struku koja je ovo dozvolila nego na Gangulu!
 
Због новонастале ситуације, коју сам означио немањићко плавом, последично се стварају три додатне ситуације, које ујутру никада нису биле оволико изражене. Пропустио сам да скриншотујем ситуацију пре 9, која је била прилично језивија. Дечанска се практично црни, цело јутро:
1730275959465.jpeg
 
Крајње је штетно по саобраћај на мосту што сад може са Сајмишта у Николе Тесле, али не може главуџа да схвати основне принципе физике.

Највећа фаца би Гангам испао када би рекао "ОК, погрешио сам" (не "смо", него "сам"), извинио се и наложио да се све врати на старо. Онда бих га уважавао. Тај део личности генерално у нашој култури људима недостаје, а ова појава је карикатурални екстрем члана нашег племена, тзв. Екстремни Просечни Србенда (ЕПС).

Узгред, хоће ли се Екстремно Тупа и Неспособна Опозиција (ЕТНО) сетити, једном, да тражи повратак на старо? Нека се сете да су комунисти опозицију звали "реакција" и да је то најчаснија улога коју у овом случају могу одиграти.
 
Ali opet kažem, Gangula nije jedini Gde su ti inženjeri koji su ovo projektovali!? Ajmo njihova imena i ajmo njihovu odgovornost!

Gangula sad može da kaže eto nisam znao, naterali me ovi dripci saobraćajni strućnjaci i lako da se izvuče iz cele prče...
 
Ti inženjeri su beskičmenjaci koji su samo izvršili Gangulin nalog. A to je posledica sistema selekcije zadnjih 12 godina gde je SNS postavio na sva bitna mesta u državi klimoglavce bez integriteta. I zato sad prisustvujemo saobraćajnom iživljavanju Gangulpaše.
 
То је последица, рекао бих, мало дубљег стања у нашој (анти)академској заједници, посебно у оквиру руине зване "Универзитет у Београду", и тога се нећемо лако решити.
Јасно је као дан да ми у Србији школујемо и китимо звањима, деценијама, погрешне људе.

Али хајде да се почне. Нек неки јарац макар једном буде и жртвован!
 
Zato bih ja tražio njihova imena! Da vidimo mi svi građani ovog grada lepo ko je ovo projektovao i ko je stavio potpis na ovo sranje! Pa da vidimo da li će sledeći put neko da se drzne da potpiše nešto ovog tipa! lako je kriti se iza Gangule pa posle on sam da visi!

Jedno je prljavi političar, drugo je (ili bi trebalo da bude drugo) čovek od struke.

zato ne bih samo Gangula da bude prozvan, treba da bude prozvan SVAKO ko je uključen u ovo, a POSEBNO INŽENJERI!
 
Pa pre ili kasnije će da visi, obesiće ga njegovi, kako to obično biva... što je opet samo po sebi pogrešno jer trebamo mi da ga obesimo! I to ne zbog politike nego zbog toga što ću na posao svaki dan da putujem 30 minuta duže!! To je za bešenje!!!
 
Elem..jedini benefit ove svinjarije je ovo malo zelenila u KT. Totalno sam očajan ...tako da tražim bilo šta da mi čaša bude barem do pola puna a ne razbijena.

Mislim da je za ove diletante bolje da što pre sami stave bukagije i da se telepromtuju direktno u CZ. Narod će ovde ozbiljno suditi kad tad...
Неће им нико ставити букагије. Колапс у саобраћају ће се за годину и по прихватити као нова нормалност. На Пинку ће нас Крле и Вучићевић убеђивати да су саобраћајни колапси последица огромног повећања богатства Београђана који сада могу да возе кола. Прво ће им сви пензоси који не иду нигде поверовати, а полако ће и многи други... на крају ће и остали само слећи раменима... да је то просто тако...
 
Узгред, хоће ли се Екстремно Тупа и Неспособна Опозиција (ЕТНО) сетити, једном, да тражи повратак на старо? Нека се сете да су комунисти опозицију звали "реакција" и да је то најчаснија улога коју у овом случају могу одиграти.
Изгледа да је највећем делу опозиције довољно да имају посланички мандат, и да мисле да ће се ова власт сама од себе срушити. Прича да немају приступ националним медијима није изговор...

Може до год да сними на Јутјубу прилог са овим снимцима колапса, затражи повратак на старо, затражи оставку Шапића, шта год... наравно то се неће десити, али ће показати да постоје... али то се овде неће десити... то су сувише приземне теме за наше политичаре, били леви, десни, либерални, конзервативни... они се баве великим светским темама...
 
Prvo su napravili gresku kad su opet ukinuli skretanje sa brankovog ka sabornoj crkvi, pa onda kruzni koji je napravio totalni haos...cinjenica je da su uvek bile guzve ali nikad kao sad, vazno da je uvek "struka" u nasoj drzavi koja donosi odluke!
BW je napravio katastrofu koju cemo tek da osetimo u narednih 3,4 god kad bude na 60% izgradjenosti, a ostanemo sa dva mosta i jednim zeleznickim koji ni ne racunam!
 
Vrh