Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

U Novom Sadu postoje dva kružna toka sa takvim rešenjem, i biciklisti sasvim normalno koriste bici staze u takvim rešenjima.
Zašto bi problem bio da biciklistička staza ide uz obod ili da seče ta izdvojena skretanja?
Хајде да бринемо 1% о ефикасности и комфору пешачког и бици саобраћаја од онога колико бринемо о колском и овај град ће да се препороди.

Ово је бре некакав насилнички, ултрабахати вид "развоја града" и погоршава се из дана у дан ситуација. У целом граду на прсте једне руке могу да се изброје пешачки прелази и раскрснице изведени по стандардима и мислим да више не постоји ни један оперативан јавни лифт, нити инвалидска рампа у граду.
 
Хајде да бринемо 1% о ефикасности и комфору пешачког и бици саобраћаја од онога колико бринемо о колском и овај град ће да се препороди.

Ово је бре некакав насилнички, ултрабахати вид "развоја града" и погоршава се из дана у дан ситуација. У целом граду на прсте једне руке могу да се изброје пешачки прелази и раскрснице изведени по стандардима и мислим да више не постоји ни један оперативан јавни лифт, нити инвалидска рампа у граду.
Razumem naravno, moje glavno prevozno sredstvo je bicikl, mislim da ovu raskrsnicu uopšte nije trebalo dirati, NBG treba rešavati kao NS bulevare- široki trotoari, dvosmerne/ jednosmerne biciklističke staze sa svake strane, formirani drvoredi na zelenom pojasu između kolovoza i pešačke/ biciklističke staze.
 
Pa za trke neka naprave prečicu pored Skejt parka. Taj asfalt može da se iskoristi za novi skejt park i još neke sadržaje.

Meni se čini da pešaci na kružnim tokovima (čak i na ovom nakaradnom) brže prolaze raskrsnicu jer nema semafora. Ide se malo duže, ali se u proseku brže prolazi.

Isto je i za bicikliste, plus što nama još manje smeta da idemo malo duže ako nema semafora.
 
Јесте брже али и небезбедније. Посебно што ће због нешто мање фреквенције пешака у пракси у шпицу пешак и бициклиста морати да маневршу између возила, застају иза или испред сваког возила кад наиђу на следећу траку итд.

Врло стресно и небезбедно.
 
Зато би боље решење и из угла пешака и бициклиста било да постоје директна десна скретања, где би пешаци и бициклисти прелазили прво 1 траку (или 2 код скретања мост-БНТ, па 2 улазне у КТ, па 2 излазне и опет 1 директног скретања, уместо што сад прелазе 3 па 3 што је доста небезбедније због лошије прегледности из угла возача моторних возила.

Иначе мени је пре увек као пешаку било незгодно прелажење БНТ ту код моста због условног десног из правца моста.
 
IMG-9c2884d9d5171bf016bd20233a45cfa6-V.jpg

5 kruznih da se preimenuje tema
 
Рачуна ли се и онај на продужетку БЗЂ до Владимира Поповића?
 
Kod nas je baš velik problem pešačkih prelaza kod kružnih tokova. Mislim da bi na izlazima iz KT pešački morali da budu malo dalje, barem 5 dužina vozila.

Opet, velike semaforizovane raskrsnice sa semaforima za levo skretanje se izuzetno sporo prelaze iz ugla pešaka.

Ja nemam ništa protiv podzemnih prolaza za pešake, ali mi smo daleko od toga da imamo čiste i funkcionalne prolaze sa sadržajima.
 
Јесте брже али и небезбедније. Посебно што ће због нешто мање фреквенције пешака у пракси у шпицу пешак и бициклиста морати да маневршу између возила, застају иза или испред сваког возила кад наиђу на следећу траку итд.

Врло стресно и небезбедно.
Autokomanda tako funkcioniše godinama unazad i nikada nisam čuo da je stresno. Da li je normalno? Nije, ali kada ovi iz pravca Trošarine stanu da propuste ove što iz pravca Slavije skreću u Vojvode Stepe, može da se proðe bez mnogo problema. Čak i kada neko prolazi sa kolicuma ili malim detetom, ili pak kučetom, vozači ga u 99% slučajeva propuste. Na razdelnom ostrvu se može sačekati da ovi iz pravca Slavije proðu ka Trošarini i onda se preðe ulica.​

Иначе мени је пре увек као пешаку било незгодно прелажење БНТ ту код моста због условног десног из правца моста.​
Ta uslovna skretanja znaju da budu problematična. Oduvek me je nerviralo kada je crveno za kola koja idu pravo i za pešake, pa se naknadno otvori zeleno svetlo za ove što skreću desno istovremeno sa zelenim za pešake. I tako na gomili mesta po gradu.​
 
За прелаз без семафора максимално мора да буде 2 траке. Ако има 3 или више, онда мора пешачко острво на разделној линији, и опет да се прелазе 2 траке максимално па острво.
 
Беше у РС и онај мега кружни ток неправилног облика?
 
A sad malo da se kopa po novoizgradjenom KT?
sta su zaboravili pa sad kopaju po njemu? ne verujem da su semafori na samom ostrvu KT
 
Možda muzička fontana za Leontinu?
 
Juče sam imao priliku u špicu da prolazim kroz kružni tok ka i od NBG, i od svega me je najviše šokiralo koliko je autobusu nemoguće da uđe u kružni tok bez da zauzme trećinu srednje trake. Širine traka nisu dovoljne uopšte, jako je nebezbedno.
 
Данас сам двапут користила кружни ток код Ушћа, онај одмах након моста. Најпре, у смеру ка Земуну, мало сам се збунила, па скренух оним путем ка Ушћу уместо у Бул Н. Тесле, али се ту онда окренух и улих нормално у булевар даље. У повратку, прошла брже него икад ка мосту. Раније сам ту увек дуго чекала на семафору,
Напомињем да кола по граду и кроз град користим само суботом и недељом, те не знам каква су искуства возача радним данима, кад је већа гужва.
 
Vrh