Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

mnogo se mrstite tu... umesto u guzvi da poslusate neku dobru knjigu.. neko dobro stivo
 
Да знаш да јесте досадна. Колико само добрих лајв снимака компромитују на тај начин, и наравно хотимичним убацивањем поп-рок "забавњака" у етар.
 
Управо тако, све је ово лако схватљиво талентованијем основцу.

Е, па, наш проблем је што из основне и средње школе погрешне одаберемо за даље школовање.
Veći je problem što neki od tih koji ne odu na dalje školovanje postanu gradski funkcioneri....
 
Не бих се сложио. За политичку функцију у демократији не треба школа. А у Србији политичке функције држе школовани људи (тренутно, екипа из 5. гимназије - Мали, Брнабић... раније код жутих били ови моји из Девете). Гангула је ту у ствари изузетак.

Проблем је овај мој аватар, професор Саобраћајног што рече да је са том раскрсницом све како треба. Таквих има мали милион.
 
Poslednja izmena:
Samo par reči o žutoj traci na Brankovom:
Svaki dan stoje saobraćajci koji tokom špica puštaju običan saobraćaj da ide žutom trakom. Kapiram da kamera ni ne radi pošto bi svi ti ljudi trebali da dobiju kaznu na dnevnom nivou.

Ne kažem da podržavam ovu praksu, ali očigledno neko misli da je to potrebno kako bi se povećao protok saobraćaja preko mosta.
 
Kako se rešava problem gužvi u gradu?
Slaba protočnost sa NBG strane ka starom delu grada. Proširuj bulevare za po 1 traku.
I dalje slaba protočnost. Proširuj već proširene bulevare za po jednu traku.
Protočnost i dalje slaba. Zatvaraj leva skretanja i menjaj kocku asfaltom na starom delu grada.
Opet slaba protočnost. Pod hitno ukidaj semaforizovane raskrsnice i postavljaj kružne tokove.
Neverovatno, ali protočnost je sada još gora. Pod hitno semaforizovati kružne tokove.
Protočnost se vratila na stari nivo pre izgradnje kružnih tokova. Misija uspela, povećana protočnost sa NBG strane.
Pošto smo rešili problem gužvi i protočnosti saobraćaja možemo da se pozabavimo sa uklanjanjem Nemačkog mosta i izgradnjom Srpskog.
Opet gužve. Kako kad smo rešili problem protočnosti? Pod hitno proširuj NBG bulevare za po još jednu traku.​
 
Samo par reči o žutoj traci na Brankovom:
Svaki dan stoje saobraćajci koji tokom špica puštaju običan saobraćaj da ide žutom trakom. Kapiram da kamera ni ne radi pošto bi svi ti ljudi trebali da dobiju kaznu na dnevnom nivou.

Ne kažem da podržavam ovu praksu, ali očigledno neko misli da je to potrebno kako bi se povećao protok saobraćaja preko mosta.
Tako se radi na promociji javnog prevoza. Žuta traka prop'o.
 
Постоји још једна могућност. На предлог градоначелника, градска скупштина може да донесе одлуку да се шпиц преименује прво у српски шпиц, а затим и српски врх, и да се период српског врха помери за 5 часова унапред у односу на шпиц, како нашем српском народу више одговара. Тиме би се некако правилно распоредио саобраћај на новом кружном току, тако што би се аутошовинисти возили у периодима шпица, а прави српски становници Београда у периодима српског врха.
Осим тога, поред овог кружног тока треба подићи и српски ток, да буде у облику шајкаче, два круга један изнад другог и по среди она црта на нивоу мало испод горњег круга.
 
15:05 prodjoh u 77 kao kroz sir, nema policije . Istini za volju, ne znam kada počinje špic na Brankovom mostu, odavno već idem preko Gazele s' posla, firminim busom. Valjda sam imao sreće 😎
 
Nezavisna skretanja, bez ulaska u kružni tok.

Screenshot_20240917_193459_Maps.jpg
 
Nezavisna skretanja, bez ulaska u kružni tok.

Pogledajte prilog 212055
Постоје ли и пешаци и бициклисти у целој рачуници или треба само да сервисирамо ове мазохисте који по савршеном дану данас из неког разлога у скоро истом броју сели у ауто и чекићају пола сата у колони?

Дакле, ово што си скицирао је некомфорно, неадекватно и небезбедно за пешачки и бициклистички соабраћај. Та тачка није само колско чвориште већ и пешачки и бициклистички врло прометна раскрсница.
 
Постоје ли и пешаци и бициклисти у целој рачуници или треба само да сервисирамо ове мазохисте који по савршеном дану данас из неког разлога у скоро истом броју сели у ауто и чекићају пола сата у колони?

Дакле, ово што си скицирао је некомфорно, неадекватно и небезбедно за пешачки и бициклистички соабраћај. Та тачка није само колско чвориште већ и пешачки и бициклистички врло прометна раскрсница.
U Novom Sadu postoje dva kružna toka sa takvim rešenjem, i biciklisti sasvim normalno koriste bici staze u takvim rešenjima.
Zašto bi problem bio da biciklistička staza ide uz obod ili da seče ta izdvojena skretanja?
 
Bice za koju godinu radovi na redovnom odrzavanju, tada ce prepraviti ovo u nesto funkcionalnije, ne mogu sad odmah da ruse jer ih je blam.
 
Vrh