Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Najavljeno je od 20h
Ne znam kad je to najavljeno, pošto danima unazad svugde ide info da je zatvaranje od 22h, čak i na snimku drona koji je juče postavljen lik na početku kaže da je zatvaranje od 22h.
Na kraju i da jeste od 20h, zašto je zatvoreno u 19h?
Još jednom su pokazali koja je to ekipa nesposobnih ljudi i da ne možeš ni u šta da se pouzdaš kad su oni u pitanju.
 
1724918139216.png
 
Ovde predviđam problematiku sličnu onoj kod Opštine NBGD (obeleženo crnom bojom). Ulivna geometrija je previše komforna za vozače koji se spuštaju sa Brankovog mosta. Oni po prirodi stvari idu nizbrdo i kreću se brže (gravitacija im pomaže u tome). Obzirom da je ova ivična linija izvedena tako kako jeste, oni nemaju percepciju desne krivine samim tim prirodan osećaj o potrebi da se uspori...plašim se ovih konfliktnih tačaka jer bi udarac bio pod 90st u desni bok vozila koje vrti krug u KT, sa velikom energijom. Pravilnim oblikovanjem ulivne geometrije bi se izbegla konfiltna tačka i svela bi se na kolizionu tačku-(potencijlani sudar pod oštrim uglom) koji ima mnogo manju energiju a samim tim i posledice...
 
Poslednja izmena:
Gde je uopste pesacki prelaz za pesake kod KT kad se prelazi iz grada ka uscu?
Nevermid, sad vidim na pigletovoj slici dole ali jos uvek pesaci kad predju moraju preko zemlje da idu.......fakticki ne treba ici preko te strane ako ne zelite da ukaljate pepice
 
EVo ideje za pejzažno uredjenje samog kruga: obratite pažnju na šestokraku zvezdu koju formiraju senke stubova javne rasvete. Zar ne bi bilo efektno da se zasadi neke cveće po istom šablonu-da formira šestokraku zvezdu? :)

1724920404460.png
 
Jutros su sređivali zemlju u sred kružnog toka, tako da očekujem neko cveće.

Pešački još nisu bili asfaltirani, ali radilo se svašta okolo, tako da će i to biti vrv vrlo brzo.

Nego, gledam komentare po nekim portalima, klasičan primer prevelikog šuma koji proizilazi iz nepoznavanja pravila saobraćaja i neiskustva.

I sad će neko da gleda komentare i da formira mišljenje na osnovu većine potpuno neosnovanih komentara. Tu ne postoji način da se razdvoji kvalitet od kvantiteta.

Realno, pravi test će da bude u septembru.

A što se tiče kretanja uz autobus - to je generalno problem u svakoj raskrsnici i to uglavnom proizilazi iz nepoznavanja puta vozila u krivinama jer zadnji točkovi ne prate prednje točkove, nego idu užom putanjom, pa samim tim treba ostaviti prostor takvim vozilima.
 
Ne postoji saobraćajno rešenje koje može da ispegla srpski vozački skill, odnosno nedostatak istog.
Ово стоји... али то не занемарује чињеницу ни да српски саобраћајни инжењери не знају да пројектуку кружне токове те да самим тиме генеришу проблем!

Прошао опет мало пре у супротном правцу и опет исти утисак... нешто жуља.. нешто бааш није ОК са овим кружним током... није само до наших навика, него нешто ту није пројектовано како треба (возим преко 25 година широм Европе и Азије, видео сам све; није да се хвалим)...

Генерално су кружни токови са више од 2 траке увек проблематични... Биће овде, на жалост, пуно саобраћајних несрећа, усоталом као и код Општине НБГ, с тиме што је тај ток код општине ипак знатно шири и већег радијуса те да су пешачки прелази знатно удаљенији од самог тога... Посебно истичем да водите пажњу на пешаке, пошто је незгодан радијус и узана трака те тера да се концентришеш на скретање и држање траке, те гледање да ти неко не улети, а одвлачи пажњу од пешаког... Пешаке је требало овде елиминисати (пасарела или подземни пролаз)... или у најмању руку померити пешачке прелае за бар 50 метара даље...

Ок наш стил је такав какав је али инжењери баш због тога требају да имају на уму како да физички обуздају нашу врелу крв, а то овде није случај... Требало би да иду на семинар у Мађарску и Хрватску да виде како се пројектују кружни токови (а и њихова крв у вожњи је врела)...

Наравно, ову раскрсницу је требало денивелисати, није требало дати Гангули да се глупира!!
 
Poslednja izmena:
Jutros su sređivali zemlju u sred kružnog toka, tako da očekujem neko cveće.

Pešački još nisu bili asfaltirani, ali radilo se svašta okolo, tako da će i to biti vrv vrlo brzo.

Nego, gledam komentare po nekim portalima, klasičan primer prevelikog šuma koji proizilazi iz nepoznavanja pravila saobraćaja i neiskustva.

I sad će neko da gleda komentare i da formira mišljenje na osnovu većine potpuno neosnovanih komentara. Tu ne postoji način da se razdvoji kvalitet od kvantiteta.

Realno, pravi test će da bude u septembru.

A što se tiče kretanja uz autobus - to je generalno problem u svakoj raskrsnici i to uglavnom proizilazi iz nepoznavanja puta vozila u krivinama jer zadnji točkovi ne prate prednje točkove, nego idu užom putanjom, pa samim tim treba ostaviti prostor takvim vozilima.
Ovo za autobus si upravu, ALI ima nešto i do vozača a bome i do geometrije puta. AKo ste primetili ima dosta novih vozača autobusa po Beogradu i bez obzira odakle dolazili upitna je njihova veština, bar dok se ne izvešte. A što se geometrije puta tiče-to se projektuje tako što se uzme merodavno vozilo i crtaju se krive tragova točkova, tako da ako je projekat korektan, ne bi smelo da bude "zalaženja" u susednu traku.
 
EVo ideje za pejzažno uredjenje samog kruga: obratite pažnju na šestokraku zvezdu koju formiraju senke stubova javne rasvete. Zar ne bi bilo efektno da se zasadi neke cveće po istom šablonu-da formira šestokraku zvezdu? :)

Pogledajte prilog 209780
Ja mislim da tu treba postaviti neki veliki krst ili zastavu Srbije.
 
Ne znam kad je to najavljeno, pošto danima unazad svugde ide info da je zatvaranje od 22h, čak i na snimku drona koji je juče postavljen lik na početku kaže da je zatvaranje od 22h.
Na kraju i da jeste od 20h, zašto je zatvoreno u 19h?
Još jednom su pokazali koja je to ekipa nesposobnih ljudi i da ne možeš ni u šta da se pouzdaš kad su oni u pitanju.
Najavljeno je zatvaranje od 20h a zatvara se na 10h (do 6h ujutru). Kad se ne sluša/čita pažljivo i pritom tuđe (nezvanično) ponavljanje (gluvi telefoni) uzimaju kao legitimne informacije onda se dobije opšta konfuzija.

S druge strane, zatvaranje od 22h ima daleko više smisla da se izbegne haos. Možda su znali da onda ne mogu da završe do 6h, pre jutarnjeg haosa.
 
Možda malo pomogne da bude manje bolida koji se iz krajnje leve trake kružnog toga isključuju...
Ако нема искључивања из крајње леве траке кружног тока, чему ти онда служи крајња лева трака на Бранковом москту, посматрано ка НБ? За кретања ка Старом сајмишту? Или је крајња десна - само за десно? Постоји ли онда и даље профил 3+3 на другој по значају лонгитудинали у Београду?

Колико је ту само раније било простора... и никад гужве из смера града.

Као што Гангула управо најављује да ће у целости протерати Весићеву коцку (није то калдрма) из Карађорђеве, тако ће се ово саобраћајно недело њега неписменог и његових истих таквих стручних експерата у неко пристојније време мењати - раније постојећим решењем.

"Кружни ток по сваку цену" је још једно зло чијем настанку је допринео форумски ентузијазам Беобилда. Честитам.
 
Ако нема искључивања из крајње леве траке кружног тока, чему ти онда служи крајња лева трака на Бранковом москту, посматрано ка НБ? За кретања ка Старом сајмишту? Или је крајња десна - само за десно? Постоји ли онда и даље профил 3+3 на другој по значају лонгитудинали у Београду?

Колико је ту само раније било простора... и никад гужве из смера града.

Као што Гангула управо најављује да ће у целости протерати Весићеву коцку (није то калдрма) из Карађорђеве, тако ће се ово саобраћајно недело њега неписменог и његових истих таквих стручних експерата у неко пристојније време мењати - раније постојећим решењем.

"Кружни ток по сваку цену" је још једно зло чијем настанку је допринео форумски ентузијазам Беобилда. Честитам.
Heej polako Pantografe, sa tim zalima, niko ovde ne zastupa tezu KT po svaku cenu bez obzira na posledice. Ako ćeš nekoga da kudiš jedina prava adresa su političari koji rade samo projekte koji ih brzo i bombastično promovišu, a kad su KT u pitanju to su Veliki Kružni tokovi na glavnim saobraćajnicama a oni su sa stanovišta struke najupitniji (najrizičniji). Zapitaj se što se ne rade na manje bitnim saobraćajnicama gde su preporučljivi (bez negativnih posledica)-nisu dovoljno medijski atraktivni.
Direketan primer: Moj video vezan za ovaj KT na Brankovom mostu videlo je preko 12000 ljudi, a isto moj video o potrebi izgradnje KT u Gandijevoj ulici na NBGD videlo je 114 ljudi.
 
"Кружни ток по сваку цену" је још једно зло чијем настанку је допринео форумски ентузијазам Беобилда. Честитам.
Da li zaista misliš da Beobuild doprinosi tome kako se prave planovi? Klasična priča mora neko biti kriv za moju nesreću pa što onda ne bi bio i forum, čiji sam ja član. Ako već učestvuješ u diskusiji mogao bi malo da smanjiš pasivno agresivne parole usmerene na ceo forum. Generalizacija u svom najgorem svetlu. Ako ti se ne sviđa ne moraš da učestvuješ. Dobrovoljno je. Zamisli ima ljudi koji se ne slažu uvek sa tobom u potpunosti.

A ako se smatraš odgovornim onda verovatno nisi dovoljno zastupao svoj stav. Otvori lepo temu pod nazivom "recite NE kružnim tokovima" pa tamo piši do mile volje.
 
Poslednja izmena:
Нећу ништа да смањим, можда и повећам. Не волим ја светину, па ни форумску светину ("Жаклина нам не да високе зграде, хахаха, Жаклина - где нађе таквог кума - хохохо-хихихи"... и ето нама хаоса на све стране). Општи дух времена се види овде. Да, и те како то утиче на власт, јер "сваки народ има власт какву заслужује", рече један чика што је исто презирао светину.
 
Нећу ништа да смањим, можда и повећам. Не волим ја светину, па ни форумску светину ("Жаклина нам не да високе зграде, хахаха, Жаклина - где нађе таквог кума - хохохо-хихихи"... и ето нама хаоса на све стране). Општи дух времена се види овде. Да, и те како то утиче на власт, јер "сваки народ има власт какву заслужује", рече један чика што је исто презирао светину.
blago tebi, a i tvojoj frustraciji...samo napred...udri po svetini i to ovako preko tastature...tu leži rešenje svih problema :D

LOL
 
Јесте, признајем, мене фрустрира владавина глупости, ту си погодио.
А погодио си и да се с тим највише разрачунавам тастатуром.
2/2
 
Zanimljivo da su napravili rasvetu po obodu KTa...drugačije u odnosu na onaj kod opštine . Baš me zanima kako će da urede središnji deo...ja sam za Žirafu sa Topčidera...al verovatno će neka Aliexpres fontana.
Jutros su sređivali zemlju u sred kružnog toka, tako da očekujem neko cveće.
 
Prosao sam kao pesak iz pravca grada ka uscu i mogu da kazem da je veoma nebezbedna ta strana kod skretanja za Nikole Tesle. Brzo se vozi iz oba pravca, nisu ni hteli da mi stanu vozaci iz pravca N. Tesle a nije ni bilo bezbedno da ja zakoracim i da se nadam da ce usporiti, kako bi i bilo kad svi lete 80. Tu treba ili pomeriti jos vise pesacki ka desno ili najbolje nadvoznjak ali nema nista od toga. Pesaci i biciklisti RIP, eto toliko nabijem sve na kruzni tok ceo grad u kruznim tokovima a vozaci st*** nevaspitana kome je pesak neko smetalo jer on sam ne hoda nigde.
 
Poslednja izmena:
„Nastavljamo s kružnim tokom na raskrsnici Bulevara Nikole Tesle i Ulice Ušće, očekujemo to do kraja jeseni, a treći kružni tok, na uglu Milentija Popovića i Mihajla Pupina ostavićemo za leto, kada bi trebalo da bude frekvencija saobraćaja manja. Sa ta tri kružna toka i jednim koji je urađen u Ulici Vladimira Popovića, ostaje nam poslednji kod Zemunskog putu, ali on će biti urađen kada bude završen most“, izjavio je Šapić.
 
Vrh