Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Da, jeste haos (prolazim svaki dan busom)

Problem pravi rov i spojevi asfaltiranih i neasfaltiranih delova, pa kola moraju skoro da stanu na dva mesta.

Zaista jedva čekam četvrtak i snimke iz dronova da vidimo kako će sve da izgleda.

Inače mi nije jasno šta regulišu panduri u KT kad je aktivan samo jedan pravac krož KT.
 
Biće bolje , ocenjujem 10-15%, ali je pitanje da li prosecan korisnik
to moze da oseti kao poboljsanje. Problematika je u tome sto je ovaj KT samo jedna puzla u krupnijoj slici- bice i on zapusen ako se prelije guzva sa Brankovog mosta ili iz Bulevara Mihaila Pupina od TC Ušće
 
Biće bolje kad budu oslobodili poslednju traku i iscrtali linije. Mada nije mi još jasno koji je benefit ovog kružnog toka, ne mislim da je raskrsnica ranije bila razlog gužve.
Za nas iz savskih blokova ce biti olaksanje kad spoje Vladimira Popoviċa na KT. Svi koji iz blokova idu na Brankov znaju kakve manevre i devijacije moraju da prodju da dodju do mosta...
Tek tad će imati pun pitencijal.
 
Kakve manevre i devijacije? Moraju da okreću volan? To će biti smrt majke Jugovića, kad se saobraćaj iz blokova dovede direktno na taj kružni tok.

Pošto spadam u one kojih se to tiče - rado bih se dotad odselio na Zvezdaru, ili u Žarkovo - da ne živim i ne radim na NB. Ostalima nek Bog pomogne - i budući semafori na kružnom toku.
 
Poslednja izmena:
Evo ja sa Zvezdare..ne znam koji put do posla na NBgD da izmislim.
Пут бициклом, односно хибридним бициклом пошто си беше у оној новоградњи подно Трудбеника. Препоручио бих и бг воз да исти може да веже бар недељу дана без кашњења и хаварија.

Ја заиста више ни не видим алтернативу јер Гангула се својски труди да саботира одвећ хаотични друмски саобраћај и јавни превоз.
 
IMG_6454.jpeg
IMG_6456.jpeg
IMG_6452.jpeg
 

“Od ponedeljka, 26. avgusta, u ranim jutarnjim satima, do srede, 28. avgusta uveče, radiće po dve saobraćajne trake u oba smera.

Od 20 sati u sredu, 28. avgusta, do 6 časova u četvrtak, 29. avgusta, biće zatvorena cela raskrsnica, tako da će sva vozila sa Brankovog mosta skretati desno u ulicu Ušće, pa dalje se kretati u smeru Bulevara Nikole Tesle, a Brankovom mostu će se pristupati samo iz ulice Sajmište.

Nakon završetka navedenih radova, uspostavlja se kružni tok saobraćaja.“
Da ponovimo

A haos je dodatni zbog utakmice pa je Brankov most jedna od alternativa haosu na Gazeli i Autokomandi. Ne opravdavam, svakako.
 
Zasto je ostrvo u kruznom toku neosvetljeno? Nadam se da ce Zelenilo da uradi nesto konkretno u njemu sa sistemom zalivanja, da ne bude samo spaljena trava.
 
Zanimljivo da su napravili rasvetu po obodu KTa...drugačije u odnosu na onaj kod opštine . Baš me zanima kako će da urede središnji deo...ja sam za Žirafu sa Topčidera...al verovatno će neka Aliexpres fontana.

Elem..kao što sam i napomenuo po današnjim snimcima se vidi da je KT premali za tako bitnu raskrsnicu. Biće haos u najavi.
 
Пут бициклом, односно хибридним бициклом пошто си беше у оној новоградњи подно Трудбеника. Препоручио бих и бг воз да исти може да веже бар недељу дана без кашњења и хаварија.

Ја заиста више ни не видим алтернативу јер Гангула се својски труди да саботира одвећ хаотични друмски саобраћај и јавни превоз.
Nažalost i bici infrastrukturu polako vraćaju unazad..a nije moglo gore od onog što je Sićve011 ostavio i od one nesrećne rekonstrukcije Ruzveltove i Mije Kovačevića..da ne pričam dalje do Novog Beograda gde je vožnja bicikla stavljanje glave u torbu svaki dan.

BG voz je zaista dobra opcija meni...i tramvaj isto...ali i to se polako vraća u 19. vek.

Od ostalih ruta trenutno je zatvorena ruta oreko Karađorđeve, Savske, Brankov most je za izbegavanje, Zarića ruše, do autoputa nema šanse da stignem jer treba da se uključim ili na Dušanovcu ili na Lasti. Trenutno najbolja drumska opcija je Pupin..gle ironije.
 
Zasto je ostrvo u kruznom toku neosvetljeno? Nadam se da ce Zelenilo da uradi nesto konkretno u njemu sa sistemom zalivanja, da ne bude samo spaljena trava.

Polako, još se radi - doći će valjda i taj "fine tuning" na red :)

Dobro je da su iscrtali na uključenju u koju traku se treba uključiti da bi se pravilno prošlo kroz kružni tok. Možda malo pomogne da bude manje bolida koji se iz krajnje leve trake kružnog toga isključuju ili voze kroz kružni tok krajnjom desnom.

Treba to iscrtati i na drugim kružnim tokovima, pošto ne vredi drugačije...
 
Zasto je ostrvo u kruznom toku neosvetljeno? Nadam se da ce Zelenilo da uradi nesto konkretno u njemu sa sistemom zalivanja, da ne bude samo spaljena trava.
Obzirom na nedovoljno odvoda, odvod koji je usmeren direktno u polje, šahte po sred voznih traka, nepostojanje građevinske table, projekta, i sličnih propusta, čisto sumnjam da je neko razmišljao o sistemu zalivanja sredine. Ostaje nam samo da se nadamo…
 
Prošao jutros rano kada nije bilo gužve.

Moj prvi utisak je da je sve ovo vrlo loše projektovano, čudno se ulazi, malo ima mesta, čudan je radijus... sve je nekako čudno i zbrzano i sklepano :) Plus pešački prelazi... Plus naše navike u vožnji... Biće ovde čukanja i ne daj Bože obaranja pešaka samo tako...

Plus uključenje iz pravca Starog Sajmišta... kako će 83 ovde da smota...
 
Malopre prošao u taksiju.
Nešto nije kako treba, rekao bih da je krug premali.

Ulazili smo srednjom trakom iz Nikole Tesle, išli na most. Ukrštanje sa vozilima koja dolaze sa mosta i idu u BMP je vrlo nezgodnom mestu, kola dolaze iz pravca levo/pozadi, i moj subjektivan osećaj je da se već neko vreme vozimo kružnim tokom, dok bih rekao da je vozilu koje dolazi sa mosta čini da smo još u zoni trougla, tj da oni imaju prednost.
(ja bih rekao da oni seku traku, i treba da propuste vozila koja su u srednjoj traci)

Taksista je na kraju propustio auto sa mosta, uz razmenu pogleda sa vozačem :/
 
Vrh