Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Prihvatam kritiku, evo sve sam objedinio u jedan klip:

Tragično je da su tolike šahtove ostavili na kolovozu kružnog toka. Projekat nije pravljen zbog vanrednog posla, pa je moralo nešto da se improvizuje. Ideja datira sa početka 2000-ih, tako da se znalo da će ovo biti dugoročno rešenje niza problema. Morali su da uključe radove na pomeranju svih instalacija BVK i toplovoda izvan kolovoza. Slivnici će očigledno biti projektovan problem.
Ogromna bruka i bahatost.
Prate oni diskusije na forumu, ali ne verujem da će ih tvoj komentar previše iznevurati. Tvoj komentar se bavi sprečavanjem problema koji će nastati po ovom rešenju, ukoliko se ne spreče, ali to nije način na koji oni "rolaju".
 
Kapiram da će čekati jesenje poplave, te da će, ukoliko bude baš potpuno paralisan saobraćaj, možda i veće negodovanje javnosti, razmisliti o tome da sredine proleća 2025. ponovo raskopaju kružni tok, dodatno parališu već kolabiran saobraćaj i isprave bar malo situaciju sa odvodnjavanjem, odnosno nagibom i slivnicima.
Dobro nam je @PIGLET skrenuo pažnju. Svaka mu čast.
 
Као неко ко често користи ову раскрсницу могу да потврдим, да ако је и било разлога да се овде ради КТ, сигурно није било никаквог разлога да се брза са тим, поготово да се прескаче стандардна процедура одобравања уколико је заиста прескочена.

Тачно је да су на раскрсници свакодневне гужве које су највеће у смеру ка старом БГ у време поподневног шпица, али сам раскрсница није примарни разлог тих гужви већ капацитет улазних улица у језгру БГ. Од свих возила која у том смеру пролазе раскрсницу и мост део се одлива одмах после моста десно ка Гаврила Принципа, део иде на Зеленом венцу ка Краљице Марије или Призренској а остатак, што је чини ми се доминантан део возила, иде кроз тунел и удара у семафоризовану раскрсницу која нема довољан капацитет у шпицу да прихвати сва возила. Овде треба тражити примарни разлог загушења НБГ раскрснице са ове теме, мада се дешавало да загуши и ово прво искључење.

Дакле сама раскрсница није примарни узрок загушења, барем није до сад била, али је утицала на распоређивање загушења на правце БМП и БНТ и заиста нисам никад успео да ухватим логику којом се бира како ће се распоређивати та гужва. Дакле избором режима рада семафора некада се стварао несносан ред у БНТ за прилазак мосту а некада у БНТ и то се мењало на на сваких 10-30 дана, ретко кад је било равномерно распоређено. Online traffic на G-mapsu је мени знао баш да помогне да не заглавим жестоко.

Како ће то изгледати са КТ појма немам, али логичко резоновање не говори добро но о томе смо већ писали. Остаје нада да је неко пре пројекта радио те прорачуне саобраћаја, али околности ми говоре да је та нада јако мала...
 
Jedan primer iz Valensije, ne znam da li se vidi na slici - niže/pravo je još jedan kružni tok, a levo (to se definitivno ne vidi), je još jedan.
Mislim da je ovo veće od Slavije, a promet ovde nije nešto veliki. Takođe, postoje semafori u samom kružnom toku.


20240818_131821.jpg
 
U principu sva ova skorija proširenja ulica su bez građevinske dozvole, moguće da su našli neku rupu pa da to vode kao nekakvu sanaciju i sl.

Najveći problem sa tim "krpačinama" što su ostavili kolovoz kao posle tenkovske parade. Skinuli su tramvajske baštice i barijere u M. Popovića, tu je na toliko mesta sada iskrpljen kolovoz, da smo od jednog realno reprezentativnog bulevara, dobili ne znam - neki totalni užas. Rekao bih da se nadam da će to sada da presvuku kompletno, ali to znači još radova i još saobraćajnih kolapsa.

Ne znam da li ima smisla reći da je trebalo to odmah sve da urade kako valja, a ne ovako...
 
Znaci za pesake ce biti samoubilacka misija da predju brankov most jer kolko shvatam nece biti semafora a kruzni tok ce biti non stop aktivan. Ili ce mozda biti semafora? Al to onda rusi poentu kt
 
Znaci za pesake ce biti samoubilacka misija da predju brankov most jer kolko shvatam nece biti semafora a kruzni tok ce biti non stop aktivan. Ili ce mozda biti semafora? Al to onda rusi poentu kt
Biće isto kao na kružnom toku kod opštine N.Beograd, potpuno je bezbedno za pešake da pređu ulicu jer su brzine već male.
 
Каже ми човек из Секретаријата за саобраћај с ким се понекад дописујем да је то острво у Булевару Николе Тесле прекинуто, али да ће то бити блокирано жардињерама (осим када су ауто трке).
 
Каже ми човек из Секретаријата за саобраћај с ким се понекад дописујем да је то острво у Булевару Николе Тесле прекинуто, али да ће то бити блокирано жардињерама (осим када су ауто трке).
Dobro, to je onda Ok resenje, negoo jel mozes ti tvog kontakta da
pitas jos neke stvari?😀
 
Hoce li oni razbijati taj asfalt u sredini kruznog toka ili sta je u planu?
 
Vrh