Као неко ко често користи ову раскрсницу могу да потврдим, да ако је и било разлога да се овде ради КТ, сигурно није било никаквог разлога да се брза са тим, поготово да се прескаче стандардна процедура одобравања уколико је заиста прескочена.
Тачно је да су на раскрсници свакодневне гужве које су највеће у смеру ка старом БГ у време поподневног шпица, али сам раскрсница није примарни разлог тих гужви већ капацитет улазних улица у језгру БГ. Од свих возила која у том смеру пролазе раскрсницу и мост део се одлива одмах после моста десно ка Гаврила Принципа, део иде на Зеленом венцу ка Краљице Марије или Призренској а остатак, што је чини ми се доминантан део возила, иде кроз тунел и удара у семафоризовану раскрсницу која нема довољан капацитет у шпицу да прихвати сва возила. Овде треба тражити примарни разлог загушења НБГ раскрснице са ове теме, мада се дешавало да загуши и ово прво искључење.
Дакле сама раскрсница није примарни узрок загушења, барем није до сад била, али је утицала на распоређивање загушења на правце БМП и БНТ и заиста нисам никад успео да ухватим логику којом се бира како ће се распоређивати та гужва. Дакле избором режима рада семафора некада се стварао несносан ред у БНТ за прилазак мосту а некада у БНТ и то се мењало на на сваких 10-30 дана, ретко кад је било равномерно распоређено. Online traffic на G-mapsu је мени знао баш да помогне да не заглавим жестоко.
Како ће то изгледати са КТ појма немам, али логичко резоновање не говори добро но о томе смо већ писали. Остаје нада да је неко пре пројекта радио те прорачуне саобраћаја, али околности ми говоре да је та нада јако мала...