Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Jedva čekam da vidim kad zabode u pravcu grada, pa se kolona protegne preko kružnog toga, pa ovi iz Nikole Tesle uđu u kružni tok i zaguše pravac grad-nbgd....
Apsolutno, izvesno, tacno! svako ko je jdnom prosao Brankovim mostoam od grada ka NBG moze da zakljuci isto, pogotovu u periodu Septembar-Maj od 15:30-18:30h svakog radnog dana. a ovo uzima u obzir da postoji stari tramvajski most. dakle naredne 3 godine ce taj interval biti verovatno do 20h uz dodatne guzve na Gazeli i mostu preko Ade (gde takodje ne cvetaju ruze i nece skoro biti bolje zbog zutih idota Vesica i Gangule)
 
Slične su prognoze bile za KT na Trošarini. I da, kolona se protegne preko KT ali je situacija i dalje malo bolja nego sa semaforom. I kad semafor reguliše saobraćaj, isto se blokira raskrsnica kad nagrnu iz drugih pravaca a ne može da se izađe iz raskrsnice, i kolona protrže dalje.

Hoću reći da se situacija neće značajno poboljšati a bogami ni pogoršati sa ovim KT, pa zaista nema potrebe za tolikom dramom. Biće situacija malo drugačija ali funkcionalno, u globalu za taj potez, manje-više isto.

U samom članku za početka radova je navedeno (https://beobuild.rs/rekonstrukcija-raskrsnice-kod-ušća-p3192.html):
“U ovom trenutku ovo je projekat kozmetičke prirode, dosta je preuranjen i neće bitno uticati na bolje tokove saobraćaja tokom većih opterećenja.”

Zatvaranje tramvajskog mosta je već druga tema.
 
Poslednja izmena:
Kad bude novi most sa 4 trake i tunel koji moze da preuzme tranizit - verujem da ce biti bolje
do tad ce biti gore, tj dolazice do zakrcenja odliva saobracaja iz grada zbog slobodnog upliva koji ce biti regulisan samo "dobrim vozackim sposobnostima" gradjana naseg najveceg grada (i mozda ponekad policijom)
 
Apsolutno će biti gore. I naravno da će slobodni upliv igrati ulogu, samo smatram da ne bi bilo ništa značajnije bolje da je ostao semafor.

U svakom slučaju ne možemo se nadati nekom specijalnom boljitku dok se ne završe tunel i most, bez obzira na lična mišljenja o ovoj raskrsnici.

Ako ništa drugo, neka prednost ovoga je što je KT svakako planiran kad tad (to je finalno stanje) pa pošto će ga uraditi sad nećemo imati kasnije zatvaranje da bi ga uradili.

Šteta samo što nisu odmah uzeli da rade podzemne prolaze koji su na renderu. Većina KT-ova u gradu (Slavija i trg oslobođenja posebno) bila bi mnogo efikasnija bar kad bi pešačke prelaze malo odmakli od KT. Ovako vozilo koje se isključuje iz KT mora da stane u KT-u (i blokira ga) da propusti pešake.
 
1000033243.jpg
1000033242.jpg
1000033241.jpg
1000033240.jpg
 
Šta li će biti na sredini ovog kružnog toka? Krst, Car Dušan...?
 
Nešto mi ne deluje da se trude da završe do septembra, kao što je najavljeno. Možda grešim…
 
Šta li će biti na sredini ovog kružnog toka? Krst, Car Dušan...?

Šta li će biti na sredini ovog kružnog toka? Krst, Car Dušan...?
Па добро, ваљда на истакнутим и видљивим местима и треба да се налазе симболи и споменици везани за историју нашег народа и државе. Мени се допада када видим наше заставе како се вијоре, крстове како сијају на врховима брда или на великим раскрсницама, споменике нашим јунацима, владарима, песницима...
Проблем је само што смо дуго живели у временима када се све то представљало у неком лошем светлу и поистовећивало са нечим мрачним, назадним или екстремним...
Релативно сам доста путовао и на много места сам видео како се на кружним токовима налазе заставе, споменици, славолуци, крстови и слично... Чак и у земљама које важе за веома либералне... Мислим да Београд треба да буде космополитски град, да привлачи људе свих народности, вероисповести, политичких, сексуалних и других оријентација, да буде место отворено за све људе добре воље... Али, пре свега, Београд треба да има српски, православни карактер, јер је он престоница и Србије, али и читавог српског народа. Мислим да треба да затворимо поглавље лажних и наметнутих дилема, да раскрстимо са комунизмом, југо-носталгијом, еврофанатизмом, чак и са нереалним сагледавањем улоге Русије у свету, неким додворавањем било коме, и да се учврстимо у томе шта смо, ко смо, да престанемо са поделама и кренемо више да радимо и стварамо... Знам да сам скренуо са теме, али мислим да је ово једно важно питање...
 
Сад се тек види колико је лоше осмишљено. Требали су шири пречник, да има искључење из КТ и у саобраћајницу паралелну са мостом, и да има директна десна скретања из Теслиног у Пупинов булевар, из Пупиновог булевара у Владимира Поповића, и из Владимира Поповића ка мосту.
 
Па добро, ваљда на истакнутим и видљивим местима и треба да се налазе симболи и споменици везани за историју нашег народа и државе. Мени се допада када видим наше заставе како се вијоре, крстове како сијају на врховима брда или на великим раскрсницама, споменике нашим јунацима, владарима, песницима...
Проблем је само што смо дуго живели у временима када се све то представљало у неком лошем светлу и поистовећивало са нечим мрачним, назадним или екстремним...
Релативно сам доста путовао и на много места сам видео како се на кружним токовима налазе заставе, споменици, славолуци, крстови и слично... Чак и у земљама које важе за веома либералне... Мислим да Београд треба да буде космополитски град, да привлачи људе свих народности, вероисповести, политичких, сексуалних и других оријентација, да буде место отворено за све људе добре воље... Али, пре свега, Београд треба да има српски, православни карактер, јер је он престоница и Србије, али и читавог српског народа. Мислим да треба да затворимо поглавље лажних и наметнутих дилема, да раскрстимо са комунизмом, југо-носталгијом, еврофанатизмом, чак и са нереалним сагледавањем улоге Русије у свету, неким додворавањем било коме, и да се учврстимо у томе шта смо, ко смо, да престанемо са поделама и кренемо више да радимо и стварамо... Знам да сам скренуо са теме, али мислим да је ово једно важно питање...
Mozda tu nataknu onaj nesudjeni Vesarin jarbol od 80m :):)

Da se ja pitam najlepse bi bilo da urede sa nekim zelenilom koliko-toliko otpornim na gradske uslove saobracaja, eventualno sa teksturom grba Beograda ili slicno ako je izvodljivo
 
Сад се тек види колико је лоше осмишљено. Требали су шири пречник, да има искључење из КТ и у саобраћајницу паралелну са мостом, и да има директна десна скретања из Теслиног у Пупинов булевар, из Пупиновог булевара у Владимира Поповића, и из Владимира Поповића ка мосту.
Boli ih uvo, njima je u interesu da bude što veći haos i gužva, pa da se više puta prepravlja, i na kraju da se iz nekog 5. puta uradi krštena denivelacija.

Ovako nešto je trebalo uraditi, po uzoru na kružni tok Remetinec u Zagrebu:

1000005883.jpg
 
Remetinec zaista izgleda lepo, ali te trake sa tangencijalnim uključivanjem gde imaš 20m da se ukrste dva smera saobraćaja... nisam siguran u praktičnost tog rešenja.

Što se tiče TK u BG, ako ne naprave posebnu traku koja će da služi da se sa mosta ide ka Zemunu, bolje da nisu ni pravili. A ako dozvole da se iz te paralelne saobraćajnice skreće levo ka KT, da im se oduzme diploma i licenca.
 
Мислим да је паралелна једносмерна од Николе Тесле ка Сави.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Remetinec zaista izgleda lepo, ali te trake sa tangencijalnim uključivanjem gde imaš 20m da se ukrste dva smera saobraćaja... nisam siguran u praktičnost tog rešenja.
Semaforizovano je, tako da nema onih čuvenih incidenata sa tangencijalnim uključenjima i sudarima:

Evo kako to izgleda:
1000004998.jpg



Mada bih ja definitivno napravio bez semafora i da nije tangencijalno uključenje. Izuzetno je zanimljivo rešeno u Zagrebu, jer imaš semafore i u samom KT.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Vrh