Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

astrodule

Professional
Učlanjen(a)
05.08.2009.
Poruke
19.039
Pohvaljen
35.108
Lokacija
Novi Beograd, Fontana
Bolje da se malo odvojimo od globalne teme Kružni tokovi jer ovde već sa prvim (od tri planirana) kružnim tokom koji je počeo da se gradi imamo već dosta tema za diskusiju.

Kako je sve počelo.

Priča se zavrtela krajem 2023. godine.


Tada smo dobili i jedine slike nečega što liči na projekat.

kt projekat kao.jpg



kt projekat kao 2.jpg


Već iz ovih "rendera" vidi se da je sklepano na brzinu, bez ikakve analize saobraćaja i upliva stručnih ljudi. Može se sa sigurnosti reći da je je ovo jedna predizborna zbrzotina i sklepotina koja na prvi pogled i može da doprinese rasterećenju saobraćaja na ovom potezu.

Koliko je ovo neozbiljno vidi se i iz kvaliteta ovih fotošopiranih slika. No možda je najbolje da su tu zadržimo.

Pored novih kružnih tokova, od bitnih stvari ovde vidimo da su planirani novi podzemni prolazi kod Dejtonke, kao i da će KT kod Brankovog mosta imati podzemne prolaze na svim mestima za pešake.

Opet moram da ponovim da pravi projekat još niko nije video, tako da je zaista pitanje šta će (i kada će) sve ovo biti napravljeno.

Dosta smo već diskutovali na glavnoj temi (počevši od https://forum.beobuild.rs/threads/kružni-tokovi.1063/post-1169519 ), pa bismo ovde mogli da akcenat stavimo na izgradnju i konkretne praktične probleme.
 
Ovo su snimci pre izgradnje ovih kružnih tokova.

Ovaj je prvi "napadnut" i u sledećem postu ću okačiti postojeće snimke radova

kt brankov most.jpeg



Za ovaj nisam siguran koliko ga je pametno napraviti jer imamo jedan dominantan pravac - Bulevar Nikole Tesle, a poprečne ulice su sa mnogo manjim intenzitetom saobraćaja.

kt bnt usce.jpg


I na kraju imamo i verovatno najbitniji, kod Šest kaplara gde bi trebalo i praviti nove podzemne prolaze, i gde imamo 3 veoma opterećene grane.

kt usce sest kaplara.jpg
 
Snimci

Pre početka gradnje


Imamo zaista mnogo JuTjubera koji kače, nadam se da se neki neće uvrediti

Ovo su linkovi ka njihovim proiflima sa već uključenom pretragom





 
A kako su zamislili tramvaj da funkcionise na KT Milentija Popovica/bul M. Pupina? Tramvaj treba da prođe tik uz KT. Tramvaj ima apsolutnu prednost u neregulisanim raskrsnicama, pa u teoriji će svi morati da paze da ga propuste, ali meni deluje da će to u realnosti da bude kompletan haos.
 
Сад гледам ове цртеже и рендере и ево где видим грешке следеће грешке:
- нису планирана искључења директ из кружних токова на такси паркинг испред ТЦ Ушћа и у саобраћајницу која иде паралелно са мостом,
- нису планирали директна десна скретања ван кружног тока која би значила,
- већ наведено беспотребно имамо планкран кружни ток у Николе Тесле, где је постојећи семафор значајнији за сам безбедан прелазак пешака и бициклиста ка приобалном шеталишту,
- такође наведено игнорисање трамваја код Хајата, добијамо ситуацију сличну као код Омладинског стадиона.
 
Da se dotaknemo i bici staza uz Dejtonku.

Po "renderu" ne postoji način da se dođe od 6 kaplara do Brankovog mosta (osim ako nije ideja da se ide iza Hajata).

Pošto nova ulica (ka Vladimira Popovića) još uvek nije ni na vidiku, verujem da ne planiraju da prave stazu uz KT pre Brankovog most u skorije vreme, zbog čega ću da krenem sa bombardovanjem nadležnih.

Opet, mislim da nema potrebe da uopšte diskutujemo o stvarima vezanim za kružne tokove koji još nisu ni započeti, jer već sada vidimo dosta nebuloza zbog kojih ovaj plan ne sme da bude nikakav ozbiljan reper za buduće radove i saobraćajna rešenja.

Ovo kako je tramvaj provučen je samo dokaz da ovaj "render" struka nije ni videla.
 
Mihajla Pupina i Milentija Popovića će biti nova Slavija.
A kako su zamislili tramvaj da funkcionise na KT Milentija Popovica/bul M. Pupina? Tramvaj treba da prođe tik uz KT. Tramvaj ima apsolutnu prednost u neregulisanim raskrsnicama, pa u teoriji će svi morati da paze da ga propuste, ali meni deluje da će to u realnosti da bude kompletan haos.

Taj kružni tok će biti nova Slavija...
 
Ako budu na ulici prelazi, možda budu sa svih strana, što bi bilo bolje nego sada. E sad, kako bi to uz sav saobraćaj funkcionisalo, ne znam.
 
Na kraju će sve funkcionisati tako što će doći saobraćajci koji će regulisati saobraćaj, a kako to oni rade - vidimo na Slaviji.
 
Мислим да ће више од користи бити саобраћајци на семафору на изласку из Теразијског тунела који ће форисрати саобраћај са Бранковог моста како би се смањио чеп који може да оптерети и овај КТ. Наравно цена ће платити остали правци, тј возила која улазе у тунел на тој раскрсници (Дечанска са Теразијским тунелом).
 
Мислим да ће више од користи бити саобраћајци на семафору на изласку из Теразијског тунела који ће форисрати саобраћај са Бранковог моста како би се смањио чеп који може да оптерети и овај КТ. Наравно цена ће платити остали правци, тј возила која улазе у тунел на тој раскрсници (Дечанска са Теразијским тунелом).
Koji čep na KT ušće, tu nije bio čep ni dok je bila semaforska raskrsnica?
Čep na Brankovom mostu mostu može da se reši sa još tri kružna toka kao na slici u prilogu.


ktrbranko.png
 
Poslednja izmena:
Мислим да ће више од користи бити саобраћајти на семафору на изласку из Теразијског тунела који ће форисрати саобраћај са Бранковог моста како би се смањио чеп који може да оптерети и овај КТ. Наравно цена ће платити остали правци, тј возила која улазе у тунел на тој раскрсници.
Koji čep na KT ušće, tu nije bio čep ni dok je bila semaforska raskrsnica?
Čep na Brankovom mostu mostu može da se reši sa još tri kružna toka kao na slici u prilogu.


Pogledajte prilog 207356
Па нисам ни напиасо да се чеп стварао на бившој семафорској раскрсници Ушће већ да се протезао скроз од Тунела до те раскрснице и још даље. То и јесте потенцијални проблем будућег КТ. Што се тиче твојих предлога за КТ на изласку из тунела нисам сигуран да ли геометија раскрснице то уопште дозвољава јер прометни КТ захтевају велике радијусе, а онда проверити и друге аспекте.
 
Koji čep na KT ušće, tu nije bio čep ni dok je bila semaforska raskrsnica?
Čep na Brankovom mostu mostu može da se reši sa još tri kružna toka kao na slici u prilogu.


Pogledajte prilog 207356
Искрено ми се идеја о кружним токовима у Призренској и на Теразијама допада. И онако ту постоје подземни пролази на Теразијама.
 
Штета за Теразије. Мада кажу нису погодне раскрснице на средини зеленог таласа, а ова три нова кт су сви на срединама зелених таласа.
 
Vrh