Šta je novo?

Trg Slavija

Cisto da primetim jednu manu predloga — autobusi duplo vise prolaze kroz kruzni tok. :)

U potpunosti se slazem da razlozi za donose daleko veci benefit.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556111#p556111:udfx5w0f je napisao(la):
Vladivoje » Uto Jul 31, 2018 8:15 pm[/url]":udfx5w0f]Ne znam za vas, ali ja živim za dan kada će krug dvojke biti zatvoren za privatna vozila (individualni saobraćaj), osim za vozila stanara, javnog prevoza i snabdevanja.

Samo je pitanje vremena kada će se i to desiti.
A do tada, treba što više "love na'vatati" na razne načine...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556226#p556226:udfx5w0f je napisao(la):
Vladivoje » Sre Avg 01, 2018 1:24 pm[/url]":udfx5w0f]Da, samo je problem u tome što se svaka vaška vozika po centru, što znači da je u dosta vozila prisutan samo onaj koji se vozika i niko drugi.

E takve pojedinačne vaške treba sprečiti da orgijaju po centru, treba da malo protegnu nogice.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593982#p593982:udfx5w0f je napisao(la):
Vladivoje » Sre Jan 09, 2019 9:55 am[/url]":udfx5w0f]
Дошљак":udfx5w0f je napisao(la):
Kaд буде преседање са метроа на 31 онда ће моћи и подземни пролази. Док је преседање са 42 на 31, онда мора овако, у нивоу.

'Ajde ti to objasni ovde nekima kojima ništa nije jasno, niti ih je baš briga za bilo šta.
Jedino im je važno to da se pešaci do kraja eliminišu sa Slavije (i ne samo sa Slavije), da bi oni mogli nesmetano da brm, brm po Slaviji i po čitavom gradu. :roll:

Jasno je da im je to izgleda jedina životna želja, s obzirom na njihove perverzne ideje o raznoraznim pasarelama i skalamerijama nad zemljom, samo da ih pešaci, i to, gle čuda - po centru grada, ne bi ometali i zadržavali u njihovoj vožnji (!?).

Toliko "brinu" o pešacima, "brinu" tako što govore da bi bilo najbolje da ne bude obustave saobraćaja tokom gradnje tih skalamerija koje su zamislili kao "najbrže rešenje", brinu tako što govore kako bi "pešaci bili daleko bliže fontani", kako bi "imali bolji pogled (odozgo) na fontanu", i tako dalje...
Kakva "briga" za pešake, i to iz (ni manje, ni više nego) - vozačkog ugla. :lol:

A kada ih neko lepo priupita da objasne o kakvim to brzim rešenjima oni stalno govore - tada elegantno pokušavaju da se naprave ludi... :mrgreen:


Rekao je lepo gospodin Дошљак o uslovima koji treba da se ispune da bi se uopšte moglo početi razgovarati o podzemnom pešačkom saobraćaju na Slaviji (pa i drugde po gradu).

Opet kažem da imaš veliki „problem” što se tiče motorizovanjih ljudi .
Da li misliš da su u saobraćaju samo automobili ili su tu i vozila javnog prevoza ?
Imaš li ikakvu predstavu koliko se putnika preveze preko Slavije u vozilima JGP-a ? Koliko ljudi putuje na posao preko Slavije ? Ili se prevoze do centra grada ?

Očigledno imaš veliki problem što neki mogu da voze ili se da voze. Ili želiš da uživaš da im produžiš i ovako predugačka putovanja autobusima, tamvajima ..... Da agonija odlaska na posao se nastavi u agoniju povratka kući ??? Da pola dana provedu u prevozu.


Pre nego što kreneš sa tim dečijim brm brm , Slaviju koristim kao vozač 2- 3 puta godišnje sve ostalo kao pešak.Kao pešak često vidim koliko su prepuni autobusi , trolejbusi, tramvaji i ni u ludilu ne bi ušao u prepuno vozilo. A što bi kad ceo taj potez od Slavije do Terazija maratonski pređem za petnaestak minuta.

Podzemne prolaze neće raditi u neko skorije vreme, kao što ni metro neće stajati ispod Slavije još ko zna koliko godina.
Kao što u Šangaju koriste skalameruju preko kružnog toka isto bi mogli i u Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594210#p594210:1vz40i4d je napisao(la):
Дошљак » Čet Jan 10, 2019 10:46 am[/url]":1vz40i4d]Ja сам скоро свакодневно на Славији, и мој закључак је да би са измештањем окретнице у Краља Милутина код НБС неупоредиво биле смањене потребе за прелажењем улице, поготову на правцу Краља Милана - Булевар ослобођења и обрнуто, где се највише и кружи и околиша, а где највише људи и прелази са линија које окрећу на Славији на тролејбусе и 31 ка центру, и обрнуто. У суштини имамо као резултат те лоше преседачке везе свакодневне гужве на стајалиштима Карађорђев парк у оба правца, са угаженим блатом око стабала (кад се стручњаци нису сетили да поставе металне поклопце преко као у Краља Милана).

Predlog je OK , i ta priča je bila u opticaju pre par godina da se izmesti okretnica iz Birčaninove ulice koliko se sećam iz Narodne banke nisu dozvoljavali da se tu izmesti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594534#p594534:4osiqitr je napisao(la):
astrodule » Pet Jan 11, 2019 7:51 pm[/url]":4osiqitr]“Gradski oci nesposobni da sami smisle rešenje za Slaviju, Beobuild ekipa im zadala domaći zadatak”
Uzimaju oni ideje i sa beobuild - a i sa busevi.com , to sam primetio. Bilo da su delovi , ili u celosti. A i odustaju od nekih svojih kada vide reakciju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594540#p594540:3u44w33p je napisao(la):
kopte3 » 11 Jan 2019 06:43 pm[/url]":3u44w33p]Cisto da primetim jednu manu predloga — autobusi duplo vise prolaze kroz kruzni tok. :)

U potpunosti se slazem da razlozi za donose daleko veci benefit.

Nije bas duplo vise, zapravo jedva da se ista menja u kruznom toku.

Danas autobusi prave pun krug oko fontane.
Sa okretnicom u Kralja Milutina pravili bi osmicu oko fontane i platoa.

Jedino parce kolovoza kuda bi prolazili dva puta je kratki deo izmedju Kralja Milana i Nemanjine, a i to bi bilo kroz njihovu spoljnu traku posle skretanja desno tako da mogu da Preseku samo trole koje okrecu na Slaviji u slucaju skracivanja.
Neznatna je to zrtva naspram ukidanja vecine nepotrebnih pesackih tokova koji postoje samo zbog loseg polozaja okretnice Katiceva.

Sva nova skretanja su na desno- sa Slavije u Nemanjinu, iz Nemanjine u Kralja Milutina, iz K Milutina u K Milana, najzad iz K Milana ka Slaviji- tako da nova okretnica ne prouzrokuje ni jedno novo ukrstanje saobracaja, sve po starom samo lepse.
 
To za prolazak kroz kružni tok je i meni palo na pamet ali mislim da to ne bi bio problem. Nego malo razmišljam o tome što bi autobusi na potezu od kružnog toka do Kralja Milutina (prilikom kretanja ka okretnici) zauzimali nešto više kolovoza na tom jako kratkom parčetu asfalta. Doduše ovo bi moglo da se ublaži davanjem ''uslovnog zelenog'' tako da im se da mogućnost da se što pre ''sklone'' u okretnicu da ne zauzimaju prostor.

E jedino mislim da bi bilo potrebno da se na izlazu iz okretnice, na uglu Kralja Milutina i Kralja Milana, poveća radijus krivine da bi autobus mogao lakše da skrene i uz zauzeće samo jedne umesto dve trake. To bi moglo da se uradi ili povećanjem radijusa krivine ili izdvajanjem jedne trake pravljenjem pešačkog ostrva i prosecanjem kolovoza kroz postojeći ''ćošak'' trotoara. Na primer kao na uglu Takovske i Bulevara.
 
+1 ,
100 metara nije dovoljno za 7 solo autobusa , čak i manje ako bi početna stanica bila na čelu ulice.
 
A да возила која дуже чекају паркирају у левој траци?
 
Žika":3at83o9x je napisao(la):
Opet kažem da imaš veliki „problem” što se tiče motorizovanjih ljudi .
Da li misliš da su u saobraćaju samo automobili ili su tu i vozila javnog prevoza ?
Imaš li ikakvu predstavu koliko se putnika preveze preko Slavije u vozilima JGP-a ? Koliko ljudi putuje na posao preko Slavije ? Ili se prevoze do centra grada ?

Očigledno imaš veliki problem što neki mogu da voze ili se da voze. Ili želiš da uživaš da im produžiš i ovako predugačka putovanja autobusima, tamvajima ..... Da agonija odlaska na posao se nastavi u agoniju povratka kući ??? Da pola dana provedu u prevozu.


Pre nego što kreneš sa tim dečijim brm brm , Slaviju koristim kao vozač 2- 3 puta godišnje sve ostalo kao pešak.Kao pešak često vidim koliko su prepuni autobusi , trolejbusi, tramvaji i ni u ludilu ne bi ušao u prepuno vozilo. A što bi kad ceo taj potez od Slavije do Terazija maratonski pređem za petnaestak minuta.

Podzemne prolaze neće raditi u neko skorije vreme, kao što ni metro neće stajati ispod Slavije još ko zna koliko godina.
Kao što u Šangaju koriste skalameruju preko kružnog toka isto bi mogli i u Beogradu.

Izvini, ali ne bih da odgovaram na ove tvoje silne citate, jer bih i ja tebe mogao da citiram do sutra i da sve to spakujem na gomilu.

Uglavnom, nemam o čemu da razgovaram sa nekim ko pominje bilo kakvu skalameriju preko kružnog toka u centru grada.
To je tek nezrela zamisao, koju može da izgovara samo neko ko je zainteresovan isključivo za samog sebe i nezainteresovan za bilo koga drugog.
 
on je zainteresovan samo za sebe, a to sto se njegov interes poklapa sa mojim, i interesom svih pesaka, i putnika jgp, to nema veze...
 
Kako god, ali zamišljene pešačke metalne skalamerije na Slaviji sigurno biti neće.
 
Ilustracija okretnice u Kralja milutina, insert iz mog resenja za konkurs za fontanu na Slaviji.

Davne 2012.

okretnica-kralja-milutina-slavija-1.jpg

okretnica-kralja-milutina-slavija-2.jpg



http://www.jugcerovic.com/architecture/slavija-squared/
 
Саобраћајно веома солидно решење, сав јавни превоз у једној линији, а и решење трамваја за сву похвалу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594547#p594547:19rjstnt je napisao(la):
zidar » 11 Jan 2019 08:43 pm[/url]":19rjstnt]
Nije bas duplo vise, zapravo jedva da se ista menja u kruznom toku.

Danas autobusi prave pun krug oko fontane.
Sa okretnicom u Kralja Milutina pravili bi osmicu oko fontane i platoa.

Jedino parce kolovoza kuda bi prolazili dva puta je kratki deo izmedju Kralja Milana i Nemanjine, a i to bi bilo kroz njihovu spoljnu traku posle skretanja desno tako da mogu da Preseku samo trole koje okrecu na Slaviji u slucaju skracivanja.
Neznatna je to zrtva naspram ukidanja vecine nepotrebnih pesackih tokova koji postoje samo zbog loseg polozaja okretnice Katiceva.

Sva nova skretanja su na desno- sa Slavije u Nemanjinu, iz Nemanjine u Kralja Milutina, iz K Milutina u K Milana, najzad iz K Milana ka Slaviji- tako da nova okretnica ne prouzrokuje ni jedno novo ukrstanje saobracaja, sve po starom samo lepse.

Slazem se u potpunosti, neznatno je u poredjenju sa onim sto se dobija. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594501#p594501:1dbgbubp je napisao(la):
zidar » 11 Јан 2019 04:49 pm[/url]":1dbgbubp]I

Vec vidim serijal u blicu:

"Славија коначно решена, и НЕ КОШТА НИШТА" (ФОТО, ВИДЕО)"
 
Bolje i ovako sa zemlje, nego kako je to majstor-Žile zamislio - sa vrha metalne skalamerije na stubovima (tako se izrazio :mrgreen: )... :lool:
 
Mislim da je u pitanju nesto poput ovoga, a sto je Zika pominjao. Posto od podzemnog prolaza ispod Slavije nema nista do trenutka kada se krene sa metroom a to ce biti... a sadasnji prelazi ne vrse posao bar po komentarima, moguca je jedna privremena kruzna pasarela. Bila bi korisnija nego ona kod beton hale. I na kraju moze i da se ukloni kada se urade podzemni.. za jedno dve, najvise tri decenije.
 
Žika":s89iexv7 je napisao(la):
Vladivoje, videćeš da će ovo Kinezi sa čelikom iz Smedereva da naprave.
Neću biti u Beogradu, ali živi bili pa videli. I naravno pentrali se.

Žile, kada to nećeš biti u Beogradu (?). :mrgreen:

Inače, sve je moguće, sve je moguće... :wink:
 
Prosto je ekonomski neisplativo praviti pasarelu oko Slavije jer će pre ili kasnije, a objektivno je možda za dvadesetak godina, preko Slavije proći metro i moraće da se kopa prosto. Ja se samo plašim da će do ponovne rekonstrukcije neko da strada pretrčavajući ulicu na mestu gde su bili pešački prelazi jer je ovo rešenje katastrofalno.
 
Ako bi se saobracaj ubrzao samo za 20% (mislim na javni primarno) bilo bi vise nego isplativo.
Inace ova Sangajska je previse izdignuta. Na slaviji bi bilo dovoljno 5 m iznad saobracajnica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595919#p595919:3e805ofk je napisao(la):
Biciklistkinja » Pet Jan 18, 2019 12:22 am[/url]":3e805ofk]Prosto je ekonomski neisplativo praviti pasarelu oko Slavije jer će pre ili kasnije, a objektivno je možda za dvadesetak godina, preko Slavije proći metro i moraće da se kopa prosto. Ja se samo plašim da će do ponovne rekonstrukcije neko da strada pretrčavajući ulicu na mestu gde su bili pešački prelazi jer je ovo rešenje katastrofalno.

ajde da se kladimo da ce da smisle projekat i sve, i da krenu da je grade tako da je zavrse 7 dana pre pocetka radova na stanici metroa

koja god vlast bila na snazi
 
Vrh