[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556111#p556111:udfx5w0f je napisao(la):Vladivoje » Uto Jul 31, 2018 8:15 pm[/url]":udfx5w0f]Ne znam za vas, ali ja živim za dan kada će krug dvojke biti zatvoren za privatna vozila (individualni saobraćaj), osim za vozila stanara, javnog prevoza i snabdevanja.
Samo je pitanje vremena kada će se i to desiti.
A do tada, treba što više "love na'vatati" na razne načine...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556226#p556226:udfx5w0f je napisao(la):Vladivoje » Sre Avg 01, 2018 1:24 pm[/url]":udfx5w0f]Da, samo je problem u tome što se svaka vaška vozika po centru, što znači da je u dosta vozila prisutan samo onaj koji se vozika i niko drugi.
E takve pojedinačne vaške treba sprečiti da orgijaju po centru, treba da malo protegnu nogice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593982#p593982:udfx5w0f je napisao(la):Vladivoje » Sre Jan 09, 2019 9:55 am[/url]":udfx5w0f]Дошљак":udfx5w0f je napisao(la):Kaд буде преседање са метроа на 31 онда ће моћи и подземни пролази. Док је преседање са 42 на 31, онда мора овако, у нивоу.
'Ajde ti to objasni ovde nekima kojima ništa nije jasno, niti ih je baš briga za bilo šta.
Jedino im je važno to da se pešaci do kraja eliminišu sa Slavije (i ne samo sa Slavije), da bi oni mogli nesmetano da brm, brm po Slaviji i po čitavom gradu. :roll:
Jasno je da im je to izgleda jedina životna želja, s obzirom na njihove perverzne ideje o raznoraznim pasarelama i skalamerijama nad zemljom, samo da ih pešaci, i to, gle čuda - po centru grada, ne bi ometali i zadržavali u njihovoj vožnji (!?).
Toliko "brinu" o pešacima, "brinu" tako što govore da bi bilo najbolje da ne bude obustave saobraćaja tokom gradnje tih skalamerija koje su zamislili kao "najbrže rešenje", brinu tako što govore kako bi "pešaci bili daleko bliže fontani", kako bi "imali bolji pogled (odozgo) na fontanu", i tako dalje...
Kakva "briga" za pešake, i to iz (ni manje, ni više nego) - vozačkog ugla. :lol:
A kada ih neko lepo priupita da objasne o kakvim to brzim rešenjima oni stalno govore - tada elegantno pokušavaju da se naprave ludi... :mrgreen:
Rekao je lepo gospodin Дошљак o uslovima koji treba da se ispune da bi se uopšte moglo početi razgovarati o podzemnom pešačkom saobraćaju na Slaviji (pa i drugde po gradu).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594210#p594210:1vz40i4d je napisao(la):Дошљак » Čet Jan 10, 2019 10:46 am[/url]":1vz40i4d]Ja сам скоро свакодневно на Славији, и мој закључак је да би са измештањем окретнице у Краља Милутина код НБС неупоредиво биле смањене потребе за прелажењем улице, поготову на правцу Краља Милана - Булевар ослобођења и обрнуто, где се највише и кружи и околиша, а где највише људи и прелази са линија које окрећу на Славији на тролејбусе и 31 ка центру, и обрнуто. У суштини имамо као резултат те лоше преседачке везе свакодневне гужве на стајалиштима Карађорђев парк у оба правца, са угаженим блатом око стабала (кад се стручњаци нису сетили да поставе металне поклопце преко као у Краља Милана).
Uzimaju oni ideje i sa beobuild - a i sa busevi.com , to sam primetio. Bilo da su delovi , ili u celosti. A i odustaju od nekih svojih kada vide reakciju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594534#p594534:4osiqitr je napisao(la):astrodule » Pet Jan 11, 2019 7:51 pm[/url]":4osiqitr]“Gradski oci nesposobni da sami smisle rešenje za Slaviju, Beobuild ekipa im zadala domaći zadatak”
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594540#p594540:3u44w33p je napisao(la):kopte3 » 11 Jan 2019 06:43 pm[/url]":3u44w33p]Cisto da primetim jednu manu predloga — autobusi duplo vise prolaze kroz kruzni tok.
U potpunosti se slazem da razlozi za donose daleko veci benefit.
Žika":3at83o9x je napisao(la):Opet kažem da imaš veliki „problem” što se tiče motorizovanjih ljudi .
Da li misliš da su u saobraćaju samo automobili ili su tu i vozila javnog prevoza ?
Imaš li ikakvu predstavu koliko se putnika preveze preko Slavije u vozilima JGP-a ? Koliko ljudi putuje na posao preko Slavije ? Ili se prevoze do centra grada ?
Očigledno imaš veliki problem što neki mogu da voze ili se da voze. Ili želiš da uživaš da im produžiš i ovako predugačka putovanja autobusima, tamvajima ..... Da agonija odlaska na posao se nastavi u agoniju povratka kući ??? Da pola dana provedu u prevozu.
Pre nego što kreneš sa tim dečijim brm brm , Slaviju koristim kao vozač 2- 3 puta godišnje sve ostalo kao pešak.Kao pešak često vidim koliko su prepuni autobusi , trolejbusi, tramvaji i ni u ludilu ne bi ušao u prepuno vozilo. A što bi kad ceo taj potez od Slavije do Terazija maratonski pređem za petnaestak minuta.
Podzemne prolaze neće raditi u neko skorije vreme, kao što ni metro neće stajati ispod Slavije još ko zna koliko godina.
Kao što u Šangaju koriste skalameruju preko kružnog toka isto bi mogli i u Beogradu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594547#p594547:19rjstnt je napisao(la):zidar » 11 Jan 2019 08:43 pm[/url]":19rjstnt]
Nije bas duplo vise, zapravo jedva da se ista menja u kruznom toku.
Danas autobusi prave pun krug oko fontane.
Sa okretnicom u Kralja Milutina pravili bi osmicu oko fontane i platoa.
Jedino parce kolovoza kuda bi prolazili dva puta je kratki deo izmedju Kralja Milana i Nemanjine, a i to bi bilo kroz njihovu spoljnu traku posle skretanja desno tako da mogu da Preseku samo trole koje okrecu na Slaviji u slucaju skracivanja.
Neznatna je to zrtva naspram ukidanja vecine nepotrebnih pesackih tokova koji postoje samo zbog loseg polozaja okretnice Katiceva.
Sva nova skretanja su na desno- sa Slavije u Nemanjinu, iz Nemanjine u Kralja Milutina, iz K Milutina u K Milana, najzad iz K Milana ka Slaviji- tako da nova okretnica ne prouzrokuje ni jedno novo ukrstanje saobracaja, sve po starom samo lepse.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594501#p594501:1dbgbubp je napisao(la):zidar » 11 Јан 2019 04:49 pm[/url]":1dbgbubp]I
Vec vidim serijal u blicu:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593486#p593486:1brrzals je napisao(la):Žika » Ned Jan 06, 2019 7:20 am[/url]":1brrzals]Copy paste, Šangaj
http://www.bigpixel.cn/t/5834170785f26b37002af46d
image hoster
Žika":s89iexv7 je napisao(la):Vladivoje, videćeš da će ovo Kinezi sa čelikom iz Smedereva da naprave.
Neću biti u Beogradu, ali živi bili pa videli. I naravno pentrali se.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595919#p595919:3e805ofk je napisao(la):Biciklistkinja » Pet Jan 18, 2019 12:22 am[/url]":3e805ofk]Prosto je ekonomski neisplativo praviti pasarelu oko Slavije jer će pre ili kasnije, a objektivno je možda za dvadesetak godina, preko Slavije proći metro i moraće da se kopa prosto. Ja se samo plašim da će do ponovne rekonstrukcije neko da strada pretrčavajući ulicu na mestu gde su bili pešački prelazi jer je ovo rešenje katastrofalno.